Відбулося засідання «круглого столу» щодо обговорення проекту рішення «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами на території місті Білої Церкви»

02 травня у Білій Церкві відбулося засідання «круглого столу» щодо обговорення проекту рішення Білоцерківської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами на території місті Білої Церкви» (далі – Порядок).

Метою заходу було поінформувати присутніх про пропозиції до вищевказаного проекту рішення, які були надійшли протягом 1 місяця від зацікавлених осіб та заслухати від присутніх інші зауваження.

Підставою для створення даного Порядку стало врегулювання відносин, що виникають у зв’язку із розміщенням у місті Біла Церква об’єктів зовнішньої реклами з урахуванням архітектурних, функціонально - планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою території населених пунктів. Також засоби та обладнання зовнішньої реклами є помітними елементами (частинами) об'єктів благоустрою населеного пункту, упорядкування розміщення яких передбачає відповідні соціально-економічні та організаційно-правові заходи з метою раціонального використання території, належного її утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.

Даний етап розгляду проекту регуляторного акту передбачено Законом України "Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності", що має на меті отримання додаткових зауважень та пропозицій до оприлюдненого проекту.

На дане засідання було запрошено депутатів, членів виконавчого комітету, працівників структурних підрозділів Білоцерківської міської ради, рекламорозповсюджувачів та громадськість.

Порядок був розміщений на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (ознайомитися можна тут).

Під час заходу присутні заслухали пропозиції щодо змін до проекту рішення від підприємств, громадськості та органів влади.

Серед пропозицій, які надійшли були: доповнити порядок вимогами щодо розміщення рекламних засобів на фасадах будинків; створити графічний довідник щодо розміщення спеціальних рекламних конструкцій на фасадах будинків (будівель) та спеціальних рекламних конструкцій, що розміщується під кутом до фасадів будинків (будівель) та ін.

Також були обговорені інші концепції врегулювання відносин, у сфері розміщення зовнішньої реклами на території міста, відповідно до чинного законодавства України.

У заході взяли участь: секретар міської ради Вадим Кошель, депутати міської ради Володимир Бабенко, Ігор Гейло, Сергій Мартинюк, Сергій Наконечний, Олександр Ореховський, працівники структурних підрозділів міської ради, представники приватних підприємств і громадськості та журналісти місцевих ЗМІ.


 


Опубліковано: 03 травня 2019 року
Поділитися