Відбулося засідання 81 сесії міської ради

31 жовтня 2019 року
Поділитися

31 жовтня відбулось засідання вісімдесят першої сесії Білоцерківської міської ради VІІ скликання, яке провів міський голова Геннадій Дикий.


Перед початком розгляду питань порядку денного

Відзначено представників спортивної галузі

Від Білоцерківської федерації футболу за розвиток футболу в Білій Церкві  вручено нагороди– за сумлінну працю, професіоналізм та відданість справі, вагомий особистий внесок у розвиток і популяризацію футболу та здорового способу життя меценатам, спонсорам, спортсменам, представникам спортивних закладів міста.

Депутат Білоцерківської міської ради Ігор Гейло висловив вдячність за підтримку футбольних команд та наголосив, що завдяки підтримці небайдужих людей, а зокрема представників депутатського корпусу, футбольні команди Білої Церкви беруть участь в Чемпіонатах України серед аматорів, чемпіонатах Київської області, Чемпіонаті U-19 України з футболу.

 

 


За півроку зроблено чимало робіт по створенню реабілітаційного центру для учасників АТО

Перед присутніми також виступив голова громадської організації «Перший український батальйон військових капеланів» Руслан Бусько, який  висловив слова вдячності міській владі, депутатському корпусу, приватним підприємцям та всім небайдужим громадянам, які долучилися до створення центру реабілітації для учасників бойових дій санаторного типу у Білій Церкві. Відмітив, що роботи по облаштуванню вкрай важливого для закладу для психологічної, медичної та фізичної реабілітації продовжуються, закликав бажаючих приділити посильну фінансову та матеріальну допомогу на завершення робіт.

 

 

 

 


Звернення від жителів масиву Заріччя

До депутатів звернулася представник житлового масиву Заріччя Ірина Удовена з проханням вирішити питання руху автомобільного транспорту вулицями Ставищанська, Шкільна, Таращанська.  Дані вулиці не можуть витримувати рух великогабаритного транспорту, це призводить до руйнації житлових будинків. Крім того, до навчальних закладів вулицею Шкільна  рухаються діти, тротуари на ній відсутні, а тому двосторонній рух там є небезпечним.

Міський голова  наголосив, що з метою вирішення даного питання  міською владою було замовлено та розроблено техніко-економічне обґрунтування об’їзної дороги, аби розвантажити зазначені вулиці. Наразі стоїть питання щодо виділення землі для будівництва дороги. Задля цього проводитиметься подальша співпраця із обласною та районною владою.

 

 


Питання, які підняв народний депутат України Микола Бабенко

Перед присутніми також виступив народний депутат України Микола Бабенко.

Перше його звернення стосувалося проведення відкритого обговорення щодо встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання (послугу з постачання теплової енергії) за категоріями споживачів  для бюджетних організацій, інших споживачів (крім населення) та релігійних організацій та для  населення. Дане обговорення відбувалося цього дня  у приміщенні КП БМР «Білоцерківтепломережа». На думку народного депутата, під час обговорення  планується спроба підняти тариф, він висловив припущення щодо неналежного формування структури тарифу, також висловив занепокоєння веденням господарською діяльністю «Білоцерквтепломережі» та сумою заборгованості підприємства за газ та ін.

З даного питання міський голова наголосив, що тариф у Білій Церкві є одним із найнижчих в Україні, дані обговорення проводяться лише з метою перезатвердження структури тарифів. Від міської влади, заступник міського голови Анатолій Кравець, на попередньому зібрані  висловлювалася проти підняття тарифу, про що є відповідні відомості у протоколі обговорень.  Щодо виникнення заборгованості КП БМР «Білоцерківтепломережа» відмітив, що частину суми складає заборгованість населення, частину – різниця в тарифах, відшкодувати яку мала держава. Геннадій Дикий також зауважив, що тарифи встановлює НКРЕКП, перевірку господарської та фінансової діяльності «Білоцерківтепломережі» проводять аудиторські компанії, у разі виявлених зловживань – були б повідомлення. 

Другий виступ Миколи Бабенка стосувався розгляду справи в Київському окружному адміністративному суді за позовом ТОВ «ТРАНССІТІ» до Білоцерківської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення Білоцерківської міської ради від 30 вересня 2019 року № 4380-78-VII «Про скасування рішення Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 15.01.2019 р. № 10 «Про тариф на послуги з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування» та рішення Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 07.05.2019 р. № 348 «Про зупинення дії рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 15.01.2019 р. № 10 «Про тариф на послуги з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування» до 31 грудня 2019 року та встановлення тимчасового тарифу на період зупинення.

Народний депутат піднімав питання участі представників Білоцерківської міської ради в судових засіданнях, які відбуватимуться з даного питання.


Заяви щодо фракційної належності

Міський голова Геннадій Дикий  зачитав заяву Володимира Коробчука про його вихід з депутатської фракції Білоцерківська міська організація політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина».

Іншою заявою було повідомлено про перейменування  депутатської фракції Білоцерківської міської організації партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність» на фракцію політичної партії "Європейська Солідарність".


Депутатські запит та звернення

Із депутатським зверненням виступив Андрій Король. Звернення стосувалося забезпечення участі представників міської влади у розгляді справи у Київському окружному адміністративному суді за позовом ТОВ «ТРАНССІТІ» до Білоцерківської міської ради щодо тарифів на перевезення громадським транспортом.

Коментуючи запит, начальник юридичного управління міської ради Сергій Швець  пояснив, що 24 жовтня ц.р. відбулося лише підготовче засідання щодо розгляду справи. Завданням юридичного управління міської ради було лише надати необхідні документи, що й було зроблено. На засіданні щодо розгляду суті справи, яке відбудеться 04 листопада ц.р., представники міської ради обов’язково представлятимуть інтереси територіальної громади Білої Церкви.

Запит депутата Геннадія Джегура,   озвучений від імені групи депутатів міської ради, містив вимогу розірвати договори оренди та скасувати інших дозвільні документи на функціонування закладів, де здійснюється торгівля спиртними напоями на розлив. Зокрема, акцентовано увагу на кафе «Граф», на роботу якого є велика кількість скарг.

З даного приводу міський голова дав протокольне доручення заступнику міського голови та структурним підрозділам розробити проекти рішень щодо розірвання договорів із закладами, де порушують законодавство, здійснюючи торгівлю спиртними напоями на розлив.


Про розпуск виконавчого комітету

Депутатами міської ради було прийнято рішення про розпуск  виконавчого комітету Білоцерківської місткої ради.

 

 

 

 

 

 


Міський голова прозвітував про роботу Білоцерківської міської ради та виконавчого комітету  за 8 місяців 2019 року

Під час засідання Геннадій Дикий наголосив, що відповідно до Статуту територіальної громади міста Біла Церква Білоцерківський міський голова, має звітувати про свою роботу перед територіальною громадою не рідше одного разу на півроку.

Тож,  з 21 по 30 жовтня ц.р.  у рамках звіту Генадієм Диким було проведено ряд зустрічей із мешканцями міста у різних мікрорайонах Білої Церква.

Міський голова також коротко поінформував депутатів про основні пункти звіту, які стосувалися формування міського бюджету та основних статей його витрат, забезпечення оснащенням навчальних закладів міста, ремонтів комунальних установ, освітлення міських вулиць, організації дозвілля, озеленення та благоустрою, перевезення громадським транспортом, проведення медичної реформи, відкриття територіальних центрів соціального обслуговування та ін. Детальніше можна ознайомитися тут.

Під час обговорення звіту, жителі мікрорайонів мали змогу задати низку запитань міському голові, присутнім керівникам структурних підрозділів та підпорядкованих служб. Більшість питань та пропозицій стосувалися освітлення вулиць, ремонту доріг та тротуарів, благоустрою, організації дорожнього руху, громадського транспорту та реконструкції  каналізаційних, зливових мереж та ін. На всі питання були надані відповіді та обговорено можливі шляхи їх вирішення.

Питання ж депутатів  стосувалися: подальшого розвитку КП БМР  “Білоцерківський авіаремонтний завод”, продовження закупівлі необхідного медичного обладнання в міські лікарняні установи та проведення робіт щодо підвищення рівня їх доступності для пацієнтів; статей надходжень, які формували бюджет; розвитку мережі колодязів з артезіанською водою; забезпечення функціонування громадського транспорту; проведення порівняльного аналізу економічних, соціальних та інших показників життєдіяльності міста та ін.

Звіт міського голови було взято до відома.


Звернення до ВРУ щодо підтримки законопроекту №2231

Після доповіді секретаря Білоцерківської міської ради прийнято рішення звернутися до Верховної Ради України. У зверненні депутатів міської ради йшлося про те, що Бюджетним кодексом України передбачено починаючи з 2020 року скасування частини (13,44%) відрахування надходжень акцизного податку до місцевих бюджетів. Це призведе до зменшення надходжень до місцевих бюджетів та їх розбалансування, адже не визначено механізму компенсації втрат місцевих бюджетів базового рівня від позбавлення їх частини «місцевого» акцизу. Це суперечить вимогам ст. 142 Конституції України та Бюджетного кодексу України, згідно яких у разі прийняття державною рішень внаслідок яких зменшуються доходи місцевих бюджетів одночасно необхідно приймати рішення про компенсацію таких втрат. Передбачається,  що втрати бюджету м. Біла Церква складуть 44 000 тис грн.

4 жовтня 2019 року у Верховній Раді України група народних депутатів зареєструвала проект Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні пального та частини акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального до місцевих бюджетів у 2020 році)» (№ 2231). Прийняття цього законопроекту дозволить:

- зберегти надійне джерело фінансування заходів та об’єктів соціальної та інженерної інфраструктури м.Біла Церква в обсязі щонайменше 44 000 тис, грн;

- забезпечити продовження реформи децентралізації, зокрема в частині гарантування сталих обсягів доходів місцевих бюджетів.

Звернення містить прохання сприяти прискореному розгляду та прийняттю вищезазначеного проекту Закону України.


Внесено зміни до бюджету міста

Рішенням «Про внесення змін до рішення міської ради від 20 грудня 2018 р. № 3184-62-VІІ «Про бюджет м.Біла Церква на 2019 рік» було:

введено до складу доходів по загальному фонду кошти субвенції з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 3 949 597 грн.

Було проведено й перерозподіл видатків спеціального фонду на капітальний ремонт системи водоочистки басейна ДЮСШ  № 1- 800 000 грн (змінено головного розпорядника коштів);

Також проведено перерозподіл видатків по міській цільовій програмі СМАРТ-СІТІ: прозора та безпечна громада м.Біла Церква на 2019-2021 роки із спеціального фонду до загального фонду бюджету в сумі 150 000 грн та здійснено внутрішні перерозподіли планових призначень в межах галузей.

Детально з об’єктами можна буде ознайомитися на офіційному веб-сайті міської ради.


Міським лікарням встановлено граничний норматив рентабельності при розрахунку платних медичних послуг

З метою розрахунку платних медичних послуг для надання якісного та доступного медичного обслуговування населення міська рада ухвалила низку рішень щодо встановлення

граничного нормативу рентабельності при розрахунку платних медичних послуг.

Такі нормативи рентабельності, що становлять 19% було затверджено для застосування Комунальними некомерційними підприємствами Білоцерківської міської ради Білоцерківські міські лікарні №1, №2, №3 та №4,  «Міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2»,«Міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1», Білоцерківський пологовий будинок, Дитяча стоматологічна поліклініка.

Білоцерківському міському патологоанатомічному бюро встановлено граничний норматив рентабельності  -19,99%.


Бібліотека — філія №1 для дітей тимчасово функціонуватиме у новому приміщенні

Прийнято рішення про деякі питання діяльності бібліотеки-філії для дітей комунального закладу Білоцерківської міської ради Білоцерківська міська централізована бібліотечна система ім. П.Красножона.

Так, роботу даної бібліотеки буде організовано у приміщені за адресою: вул.Героїв Небесної Сотні, 36. Раніше дана дитяча бібліотека функціонувала у приміщенні  адресою: вул. Б.Хмельницького,13, наразі необхідно провести ремонт даної будівлі.

Даним рішенням також доручено управлінню комунальної власності попередити орендаря  щодо не переукладання договору оренди на новий строк на нежитлове приміщення за адресою: вул.Героїв Небесної Сотні, 36. Після вивільнення приміщення здійснити необхідні дії щодо забезпечння функціонування закладу.

Відділу культури і туризму доручено подати фінансовий запит з метою подальшого виділення коштів для необхідних першочергових ремонтних робіт приміщення за адресою: вул.Героїв Небесної Сотні, 36.

 

 


Звернення щодо налагодження функціонування адміністративної будівлі станції Роток

Депутати підтримали рішення звернутися до Кабінету Міністрів України, акціонерного товариства «Українська залізниця» щодо організації використання адміністративної будівлі станції Роток.

У зверненні йдеться про те, що на станції Роток регіональної філії «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» експлуатується адміністративна будівля станції, яка суміщена з білетними касами, залом очікування (касовим залом). Будівля перебуває на балансі філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» акціонерного товариства «Українська залізниця».

До 2018 року надання послуг пасажирам станції Роток (продаж квитків, користування залом очікування та ін.) здійснювалось працівниками вокзалу станції Біла Церква виробничого підрозділу вокзал станції Козятин філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця». З весни 2018 року білетні каси припинили свою роботу та зал очікування був зачинений. За наявною інформацією це стало можливим у зв’язку зі змінами в технологічному процесі роботи вокзалу станції Біла Церква та скороченням обслуговуючого персоналу. Такі дії AT «Укрзалізниця» викликали справедливе обурення та чисельні скарги місцевих громадян.

У листі зазначається, що Білоцерківська міська рада сумлінно виконує свої зобов’язання щодо компенсації за перевезення пільгових категорій громадян залізничним транспортом. Так, за 8 місяців 2019 року Білоцерківська міська рада компенсувала AT «Укрзалізниця» перевезення пільговиків на суму 800 000 грн.

Наразі адміністративна будівля станції Роток практично не використовується за призначенням (частково використовується тільки перший поверх будівлі). Поступово будівля набуває неприглядного вигляду - відбувається пошкодження зовнішнього покриття та елементів оздоблення, з’являються тріщини в стінах та ін.

Будівля розміщена на околиці міста - поряд з промисловим районом та автомобільним шляхом міжнародного значення Київ - Одеса. До будівлі (привокзальної площі) підходять маршрути міського транспорту (у т.ч. тролейбусна лінія). В той же час в місті відсутній міжміський автовокзал.

У зв’язку з цим Білоцерківська міська рада висловила прохання розглянути можливість сумісного використання адміністративної будівлі станції Роток з організацією міжміського автовокзалу та продажу в тому числі залізничних квитків, чи передачу її в комунальну власність міста.


Звернення щодо передачі в комунальну власність центральної дитячо-юнацької спортивної бази «Трудові резерви»

Депутати міської ради підтримали звернення до Міністерства освіти і науки України щодо передачі в комунальну власність центральної дитячо-юнацької спортивної бази «Трудові резерви».

У зверненні йдеться, що 01 грудня 2016 року Білоцерківська міська рада прийняла рішення №354-20-УІ «Про надання згоди на прийняття у комунальну власність територіальної громади міста Біла Церква безоплатно центральної дитячо-юнацької спортивної бази «Трудові резерви». Цим рішенням депутати підтвердили намір та дали згоду прийняти в комунальну власність від Міністерства освіти і науки України стадіону «Трудові резерви».

Після повернення в комунальну власність центральна дитячо-юнацька спортивна база «Трудові резерви» може стати багатофункційною спортивною базою, на якій зможуть займатися спортом міські ДЮСШ та спортивні громадські організації міста.

В першу чергу, буде збережена футбольна інфраструктура спорткомплексу, адже у місті немає інших футбольних полів, розміри яких дозволяють проводити повноцінні футбольні матчі. Також буде розвинута інфраструктура для ігрових видів спорту, легкої атлетики, боксу, боротьби, бойових видів мистецтв тощо.

Депутати висловили переконання, що у Білій Церкві спільними зусиллями буде створено таку спортивну базу, адже  у Європейських країнах, які дбають про здоров’я молоді та розвивають фізичну культуру і спорт, завжди є подібні комунальні спорткомплекси.


Звернення щодо ремонту будинку культури Білоцерківського заводу гумових технічних виробів

Ще одне звернення депутатів міської ради до Київської обласної ради та Київської обласної державної адміністрації стосувалося вжиття заходів для проведення необхідних ремонтних робіт та відновлення діяльності будинку культури за адресою: м. Біла Церква, вул. Леваневського, 85-А.

У зверненні міститься прохання щодо вжиття заходів для проведення ремонту даного будинку культури. Раніше заклад належав ВАТ «Білоцерківського заводу гумових технічних виробів», проте, під час приватизації відкритого акціонерного товариства його було передано до спільної сумісної власності міст, сіл і селищ Київської області на баланс КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини».

Протягом багатьох років даний будинок культури використовувався для задоволення потреб дитячих та юнацьких колективів в проведенні занять, проведенні фестивалів, конкурсів, виставок та інших форм показу результатів творчої діяльності. Концертний зал будинку культури розрахований на 400 посадкових місць. Проте, на превеликий жаль, станом на сьогодні, даний будинок культури знаходиться в занедбаному стані та фактично не може використовуватися за призначенням. Ремонті роботи, що проводились в останні роки його існування так і не були завершені.

Враховуючи процеси децентралізації, що відбуваються в країні, та беручи до уваги перспективний план розвитку громад та адміністративних меж територіальних одиниць Київської області, де місто Біла Церква розглядається як один із потужних адміністративних центрів на базі декількох існуючих районів, збереження та розвиток таких будинків культури у місті є вкрай важливим.

Тому, Білоцерківська міська рада звернулася з проханням вжити заходів для проведення необхідних ремонтних робіт та відновлення діяльності будинку культури, розташованого за адресою м. Біла Церква, вул. Леваневського, 85-А.


Розглянуто низку цільових програм

У ході пленарного засідання депутатами було розглянуто та затверджено ряд програм, які стосувалися різних напрямків життєдіяльності міста.

Зокрема було затверджено:

Програму забезпечення діяльності комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Муніципальна варта» на 2019-2021 роки;

Програму відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед містом, здійснення представницьких та інших заходів на 2020 рік;

 

Внесено зміни до:

- рішення Білоцерківської міської ради від 29 листопада 2018 року №3050-60-VІІ «Про затвердження Програми фінансової підтримки ветеранських організацій та громадських організацій соціального спрямування міста Біла Церква на 2019-2023 роки»;

- внесення змін до Програми соціального забезпечення та соціального захисту населення м. Біла Церква «Турбота» на 2017-2022 роки;


Затверджено концепцію створення будинку літніх людей

Необхідність відкриття будинку літніх людей підтверджується і даними про стабільне зростання кількості людей пенсійного віку (кожен п’ятий житель України у віці понад 60 років), а також відсутністю якісних, сучасних і комфортних державних будників для літніх людей.

Сьогодні заклади для догляду за людьми похилого віку та особами з інвалідністю - це стаціонарні відділення територіальних центрів, геріатричні будинки, будинки-інтернати, що орієнтовані на 30 - 250 ліжко-місць. При цьому всі вони переповнені, існує постійний попит на їх послуги і лише поодинокі з них відповідають сучасним вимогам комфорту та якості надання соціальних послуг. Що стосується спільного проживання сімейних пар, то такі випадки невідомі. Як правило, закладами це не практикується і сімейна пара у закладі проживає окремо в жіночих та чоловічих номерах.

У місті Біла Церква жоден заклад послуг стаціонарного догляду за людьми похилого віку та особами з інвалідністю не надає.

Протягом останніх чотирьох років проводиться оцінка потреб територіальної громади у соціальних послугах. Громада міста Біла Церква гостро потребує стаціонарного догляду.

КУ Білоцерківської міської ради «Територіальний центр надання соціальних послуг надає певні соціальні послуги за місцем поживання людини відповідно до нормативних документів, але задовольнити потреби містян в стаціонарному догляді не взмозі.

Актуальною проблемою для жителів міста є й проживання осіб старшого покоління в комфортних умовах та з гідним медико-соціальним доглядом на нетривалий час, на період відпустки або відрядження рідних, близьких чи доглядальників.

Отож, створення будинку для літніх людей, що надаватиме послуги з постійного та тимчасового проживання особам похилого віку, догляду за ними, надання їм соціальної, побутової, медичної та психологічної допомоги є актуальним для білоцерківської громади.

Передбачається, що будинок літніх людей буде розташовано за адресою:м. Біла Церква, вул. Гризодубової, 84.

Формування характеристик будинку літніх людей здійснюється з врахуванням кращих практик наявних інтернатних інституцій різного спрямування та мережі стаціонарних відділень, якими опікуються територіальні центри.

Найбільш доцільним є створення будинку літніх людей розрахованого на 50-70 ліжко-місць, в тому числі: жилий фонд для проживання та короткотермінового (строкового) перебування літніх людей - 40 - 50 ліжко-місць; для паліативного догляду - 10 - 20 ліжко-місць.

Концепцією передбачено, що для належного функціонування будинку для літніх людей також необхідно облаштувати: житловий корпус з дотриманням вимог доступності (в тому числі облаштування ліфтів (підйомників); адміністративні приміщення, приміщення для дозвілля,  фізичної реабілітації; медичного пункту; їдальні; перукарні; бібліотеки тощо.

Також необхідно здійснити реконструкцію господарських споруд, облаштування території задля створення зон відпочинку встановлення паркану та в’їзної групи на територію закладу та ін.

Передбачається, що отримувати соціальні послуг в будинку для літніх людей  матимуть право одинокі літні люди територіальної громади, які потребують стороннього догляду можуть отримувати в будинку для літніх людей соціальні послуги безкоштовно  за рахунок коштів міського бюджету.  Послуги з постійного та тимчасового проживання осіб похилого віку в будинку для літніх людей можуть надаватися і на платній основі згідно укладених індивідуальних договорів.

Планується надання таких соціальних послуг:

-стаціонарного догляду;

-соціальної адаптації;

-соціально-психологічної реабілітації;

-підтриманого проживання;

-медичного спостереження

-представництва інтересів;

-консультування;

-натуральна допомога.          

Надходження на утримання будинку літніх людей складатимуться: з коштів міського бюджету; інших коштів з джерел, незаборонених законодавством України;  надходжень від діяльності будинку літніх людей.


Інші питання, розглянуті в ході засідання:

-затверджено Правила приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Біла Церква;

-розглянуто ряд майнових, земельних питань з яких були прийняті відповідні рішення.