В Україні скасовано Книгу відгуків та пропозицій

Постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 № 168 внесені зміни до раніше діючої постанови «Про порядок провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів» від 15.06.2006 № 833.

Зокрема, постановою скасовано обов’язкове застосування Книги відгуків та пропозицій суб’єктами господарювання. Відтепер цей інструмент стає добровільним, а бізнес сам вирішуватиме, як йому будувати відносини з клієнтами щодо сервісу.

Тому споживачам, для захисту своїх прав, рекомендуємо залишати відгуки на сайтах самих закладів або ж на інших спеціалізованих сайтах. Також є можливість безпосередньо  звернутися до сектору з питань захисту прав споживачів відділу з питань торгово-побутового обслуговування населення і громадського харчування Білоцерківської міської ради, управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області, Державної фіскальної служби або до відповідного суду.

Рекомендуємо суб’єктам господарювання дотримуватися норм законодавства «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян», визначити в об’єктах бізнесу відповідальну особу, яка буде приймати та реєструвати звернення громадян-споживачів, а також радимо розмістити на видному та доступному місці номери телефонів «гарячих ліній».

Адреси і номери телефонів територіальних органів, що забезпечують захист прав споживачів:

- Сектор з питань захисту прав споживачів відділу з питань торгово-побутового обслуговування населення і громадського харчування Білоцерківської міської ради: м.Біла Церква, вул. Леся Курбаса, 3 (3 поверх), тел. (04563) 5-89-34;  5-33-13; 

- Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області: м. Вишневе, вул. Балукова, 22, тел. (044) 406-08-47.


Опубліковано: 20 березня 2019 року
Поділитися