Соціальна реклама - формування нових соціальних цінностей

Соціальна реклама – це втілення системи заходів спрямованих на зміну ставлення громадськості до якоїсь проблеми, а в майбутньому – на формування нових соціальних цінностей. Наше суспільство потребує соціальної реклами, адже привертає увагу до актуальних проблем сьогодення. Тому, її просвітницьке  значення важко переоцінити, а залучення якомога більшої кількості людей, особливо молоді до цієї сфери - важливим.

 

09 листопада відділом у справах сім’ї та молоді Білоцерківської міської ради були підведені підсумки міського конкурсу соціальної реклами серед молоді, в якому взяли участь понад 70 осіб з числа студентів вищих навчальних закладів, членів молодіжних громадських організацій та талановитої молоді.

 

На розгляд міській конкурсній комісії було  представлено 101 роботу. Вони й були  оцінені  та визначені переможці. 

 

Отож, переможцями стали:


в номінації «Рекламні відеоролики» :

І місце – «Рухайся з вірою», (Долиненко Руслан);

ІІ місце – «Не позбавляйте їх шансу бути повноцінними» (Литвиненко Катерина, ГО Білоцерківська інтерактивна платформа);

ІІІ місце – «Цифрова залежність» - (Розборський Юрій, Технолого – економічний коледж Білоцерківського національного аграрного університету).


в номінації «Засоби наглядної агітації» (рекламні стенди, банери, біг-борди, рекламні щити, наклейки тощо):

І місце – «Живий кинув. Мертвий кидав все життя» (Рохманюк Руслан, Технолого – економічний коледж Білоцерківського національного аграрного університету);

ІІ місце - «Можна я буду твоїм другом?» (Солохненко Дмитро, ЗОШ № 9);

ІІІ місце - «Ми орендуємо сміттєвий бак» (Каленик Руслана, Технолого – економічний коледж Білоцерківського аграрного університету).


в номінації «Поліграфічні рекламні видання» (буклети, пам’ятки, листівки, плакати):

І місце - «Кожна людина має право на мрію» (Вуйко Дмитро, Білоцерківський коледж сервісу та дизайну);

ІІ місце  - «Усинови дитину – виховай генія!» (Гутник Вікторія, Київський національний університет культури і мистецтва);

ІІІ місце - «Ми всі різні» (Кривко Вікторія, Білоцерківський коледж сервісу та дизайну).


в номінації «Фотореклама»:

І місце -  «Яскраве дитинство – щасливе майбутнє» (Макаренко Наталія,  КЗ БМР «Клуб за місцем проживання «Прометей»);

ІІ місце - «Зазирни в ці очі. Вони чекають на тебе» (Сміленко Юлія, Технолого – економічний коледж Білоцерківського національного аграрного університету);

ІІІ місце - «Одинокий» (Одинокий Леонід, вихованець дитячо – юнацького клубу за місцем проживання «Юність»).


в номінації «Радіореклама»:

ІІ місце – «Дотримуйтесь правил дорожнього руху» (Волинець Юлія, Ставська Антоніна, Добрун Валерія, Технолого – еокономічний коледж Білоцерківського національного аграрного університету);

ІІІ – «Життя безцінне» (Ніколаєнко Анна, Тарасенко Аліна, Туктібаєва Катерина, Технолого – еокономічний коледж Білоцерківського національного аграрного університету);

Роботи  переможців  конкурсу,  залежно  від номінацій, будуть  розміщені на міських радіо, телебаченні, в друкованих ЗМІ та зовнішніх рекламоносіях Білої Церкви.




Опубліковано: 13 листопада 2017 року
Поділитися