Пленарне засідання сорок дев’ятої сесії Білоцерківської міської ради

19 квітня  відбулося пленарне засідання сорок дев’ятої сесії Білоцерківської міської ради VII скликання, яке провів міський голова Геннадій Дикий.

 

Перед початком пленарного засідання відбулося спільне засідання постійних депутатських комісій, на якому були розглянуті питання, що виносилися на розгляд.


Депутатський запит

Перед тим як перейти до питань порядку денного пленарного засідання депутат міської ради Володимир Вовкотруб озвучив депутатський запит до міського голови Геннадія Дикого.

 

У запиті наведена статистика щодо смертності у місті, відсоток якої суттєво збільшується через застарілу апаратуру реанімаційних відділень міських лікарень. Така апаратура не дозволяє проводити вчасно інтенсивну терапію та через відсутність необхідних медичних матеріалів.  Крім того, у пологовий будинок теж потрібна більш чутлива високоінтелектуальна апаратура для вентиляції легень дітей, сучасні інкубатори  та ін.

 

 

 

У документі йдеться про те, що місто має слабкий матеріально- технічним стан лікарень, тому необхідно об’єднати зусилля в цьому напрямку та зробити все залежне, щоб ці можливості рятувати білоцерківців були більшими. У запиті висловлені такі  пропозиції:

 

Визнати дану проблему пріоритетною та при кожному перерозподілі коштів видаткової частини бюджету не менше 10 % бюджету розвитку виділяти на модернізацію медичного інвентарю та обладнання.

 

По аналогу інших міст України, розробити програму підтримки пацієнтів з ішемічною хворобою серця, інфарктами, які потребують негайного втручання (типу «Стоп –інфаркт»).

 

Розглянути можливість розробки та прийняття цільової міської програми щодо навчання обдарованих дітей міста за рахунок коштів міського бюджету' у ВУЗах медичного спрямування, з обов’язковим послідуючим працевлаштуванням у комунальних медичних закладах міста.

 

Враховуючи дані статистичної звітності провести тематичні «круглі столи» і визначити пріоритетні напрямки для фінансування.

 

Депутати підтримали даний запит та  обговорили, те що необхідно направити звернення щодо вирішення даного питання й до Київської обласної державної адміністрації, Київської обласної ради.


Бюджетні питання 

У ході засідання депутати затвердили звіт про виконання бюджету м. Біла Церква за І квартал 2018 року.

 

Згідно з додатком (оприлюднено на офіційному веб-сайті міської ради) затверджено доходи  у сумі 528 457 451 грн і видатки та кредитування у сумі 513 724 103 грн з перевищенням доходів над видатками - 14 733 348 грн.,  в т.ч.:

 

-по загальному фонду місцевого бюджету по доходах у  сумі 512 51 1 474 грн, по видатках та кредитуванню у сумі 485 096 553 грн. з перевищенням доходів над видатками в сумі 27 414 921 грн.

 

-по спеціальному фонду місцевого бюджету по доходах у сумі 15 945 977 грн, по видатках в сумі 28 627 550 грн з перевищенням видатків над доходами у сумі 12 681 573 грн.

 

Варто наголосити, що наразі є перевиконання міського бюджету  на суму більш як 9,5 млн грн.

 

Другим рішенням було внесено зміни та доповнення до рішення міської ради від 21 грудня 2017 року № 1880-43-VII «Про бюджет м. Біла Церква на 2018 рік».


Так, в частині доходи по загальному фонду  було введено:

-  субвенцію з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 2 409 500 грн.;

 

- дотацію з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету в сумі 17 835 300 грн.


За рахунок перевиконання плану надходжень за 1 квартал 2018 року збільшено загальний фонд місцевого бюджету на 9 556 480 грн.,  в тому числі:

 

-  податок та збір на доходи фізичних осіб» - на 2 277 247 грн.;

 

- акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів продукції (Пальне) - на  500 000 грн.;

 

- акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних    товарів (продукції)»  (Пальне) – на  1 500 000 грн.;

 

-  податок на майно - на  450 000  грн.  

 

- єдиний податок - на 2 700 000 грн.;

 

- адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення    законодавства   у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів» - на 50 000 грн.;

 

-  плата за надання адміністративних послуг» - на 980 000 грн. 

 

-  інші надходження - на  900 000 грн.;

 

-  введено до складу доходів плату за розміщення тимчасово вільних коштів  місцевих бюджетів  в сумі 199 233 грн.


Видатки загального фонду були сформовані так:

 

Збільшено обсяг видатків місцевого бюджету на суму  25 533 115 грн. за рахунок:

 

-додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я – 17 835 300 грн. ( управління освіти і науки – 13 535 300 грн. ;  управління охорони здоров’я – 4 300 000 грн.);

 

-залишку коштів медичної субвенції станом на 01.01.2018 р. – 1 051 895грн. (поточний ремонт покрівлі міської лікарні № 1 – 198 000 грн.; поточний ремонт ліфта пологового будинку – 55 476 грн.; підключення до мережі Інтернет центри первинної допомоги № 1,2 – 99 000 грн.; навчання персоналу для роботи в системі “Helsi” центри первинної допомоги № 1,2 – 378 000 грн.; утримання відділення невідкладної медичної допомоги в складі міської лікарні № 1 – 321 419 грн).     


Перевиконання доходної частини загального фонду місцевого бюджету станом на 01.04.2018 р. –  6 645 920  грн. спрямовано на :

      

-  управління освіти і науки  - 594 600 грн. – оплата праці  медичних працівників, які вводяться до штатів загальноосвітніх навчальних закладів;

      

-  управління охорони здоров’я – 4 044 314 грн. – оплата праці медичного персоналу (вторинна допомога), який буде переведений із центрів первинної допомоги № 1,2 до штату міської лікарні № 1;

      

-   управління з питань молоді та спорту – 33 600 грн. – стипендія міського голови;

      

-   відділ культури і туризму – 30 900 грн. – експлуатаційні витрати, послуги зв’язку;

      

-  виконавчий комітет міської ради – 1 087 700 грн. – регулювання цін на послуги електротранспорту – 1 029 700 грн., внески органів місцевого самоврядування до асоціації «Енергоефективні міста України» - 58 000 грн;

    

-  управління соціального захисту населення – 593 806 грн. (на поточний ремонт автомобіля центру «Шанс» – 60 806  грн.;  придбання програмного забезпечення – 83 000 грн.;  програма соціальної підтримки осіб з обмеженням життєдіяльності – 450 000 грн.;  департамент ЖКГ – 261 000 грн.; придбання програмного забезпечення – 45 000 грн.; програма підтримки ОСББ – 216 000 грн).


Відновлені кошти в сумі 17 835 300 грн. було направлено на видатки бюджету розвитку шляхом передачі із загального фонду до спеціального фонду місцевого бюджету.

 

По спеціальному фонду було зільшено обсяг видатків спеціального фонду бюджету за рахунок залишків коштів станом на 01.01.2018 р.:

 

-на виконання першочергових заходів Комплексної програми охорони довкілля в м.Біла Церква –1 209 233 грн.,

 

- на виконання заходів за рахунок цільових фондів утворених органами місцевого самоврядування - 83 752 грн., (оплата робіт по створенню та розміщенню соціальної реклами);

 

- збільшено видатки спеціального фонду (бюджет розвитку) за рахунок передачі із загального фонду перевиконання доходної частини місцевого бюджету станом на 01.04.2018 р.) в сумі  2 910 560  грн.  ( перелік об’єктів у додатку рішення).

 

 

З метою приведення видатків до вимог бюджетної класифікації було перенесено бюджетні призначення департаменту ЖКГ «Інша діяльність у сфері екології та охорони природних ресурсів» на інший рахунок для «Природоохоронних заходів за рахунок цільових фондів»  в сумі 2 695 962,14 грн. 

 

Також було внесено зміни до міжбюджетних трансфертів - затверджено обсяг субвенцій з державного бюджету місцевими бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами в сумі 2 409 500 грн.


Звернення Білоцерківської міської ради до Верховної Ради України щодо ухвалення Антиолігархічного пакету докорінних перетворень

Депутати міської ради підтримали  вищезазначене звернення.

 

Документ зазначає, що найбільші виклики, які сьогодні постали перед українцями, це – війна, корупція і тотальне зубожіння нації,  а також непевність у завтрашньому дні, тривога кожного українця за майбутнє дітей. Причиною цього є олігархія, оскільки, вона  є основою системної корупції, причиною зубожіння українців та ін.  

 

Єдиний шлях подолати олігархію – це запровадити в життя Антиолігархічний пакет докорінних перетворень, майже всі законопроекти якого зареєстровані у Верховній Раді:

 

Повернення капіталів з офшорів i ліквідація схем виведення грошей з України:

 

-«Про денонсацію Конвенції між Урядом України і Урядом Республіки Кіпр про уникнення подвійного оподаткування та запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доходи та Протоколу до неї» № 0001-1 від 02.12.2014;

 

-«Про повернення капіталів, що перебувають та зареєстровані в Республіці Кіпр, офшорних зонах та інших юрисдикціях, звільнених від подвійного оподаткування, або тих, що мають пільговий режим оподаткування» № 1112 від 28.11.2014.


Демонополізація та ліквідація олігархічної моделі економіки:

-«Про ліквідацію приватних монополій» № 1109 від 28.11.2014.


Заборона приватизації стратегічних підприємств:

-«Про внесення змін до Закону України «Про приватизацію державного майна» (щодо мораторію на приватизацію державного майна до стабілізації ситуації у державі)» № 2424а від 21.07.2015.


Деолігархізація енергетики та справедливі тарифи:

-«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо забезпечення енергетичної безпеки України)» № 6341 від 11.04.2017;

-«Про внесення змін до Закону України «Про ринок природного газу» (щодо особливостей функціонування газорозподільної системи)» № 6583 від 12.06.2017;

-«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо порядку використання природного газу, видобутого на території України» № 2408а від 17.07.2015.


Земля ‒ власність нації:

-«Про заборону торгівлі землею сільськогосподарського призначення» № 2906 від 19.05.2015.

 

Ці законопроекти спрямовані на підрив самих основ олігархічного ладу в Українін і необхідно якнайшвидше запустити цей процес. 

 

Враховуючи вищевикладене, депутати Білоцерківської міської ради, звернулися з до  Верховної Ради України внести на розгляд та ухвалити Антиолігархічний пакет докорінних перетворень.


Питання, які теж потребують вирішення

 

Під час сесії також було надано дозвіл управлінню містобудування та архітектури  міської ради на фінансування робіт з розроблення детального плану території орієнтовною площею -70 га,  в адміністративних межах Піщанської сільської ради Білоцерківського району з метою зміни цільового призначення викуплених земельних  ділянок із земель сільскогосподарського виробництва  - на землі загального користування (використання під розміщення кладовища).

 

Депутати міської ради внесли зміни в підпункт 1.2 пункту 1 рішення міської ради від 22 грудня 2016 року № 434-2-VІІ «Про надання дозволів на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду». 

Пленарне засідання сорок дев’ятої сесії Білоцерківської міської ради


Опубліковано: 19 квітня 2018 року
Поділитися