Пасажирський транспорт розвиватиметься згідно із новою Концепцією
Під час сесійного засідання депутати затвердили Концепцію розвитку пасажирського транспорту м.Біла Церква на 2017-2020рр.
Ця Концепція визначає основні підходи до реформування системи пасажирських перевезень у Білій Церкві та подальшої розробки на її основі відповідної Програми розвитку системи пасажирських перевезень у місті.
Концепція є основою для формування конкретних програм та заходів у галузі міських пасажирських перевезень, може виступати підставою для формування планів діяльності в цій галузі окремих суб'єктів підприємницької діяльності та інвесторів.
Метою міської політики у сфері пасажирських перевезень є гарантоване та ефективне задоволення потреб населення у безпечних та якісних послугах з пасажирських перевезень.
Найважливішою умовою забезпечення високого рівня перевезень пасажирів є комплексне вирішення проблем системи пасажирських перевезень, а саме:
-вдосконалення мережі громадського транспорту та транспортної інфраструктури;
-оновлення рухомого складу пасажирського транспорту;
-беззбитковість роботи підприємств транспорту;
-вивчення пасажиропотоків і стану задоволення потреб населення в перевезеннях;
-забезпечення збалансованої та прозорої політики встановлення вартості проїзду на громадському транспорті;
-запровадження дієвого механізму управління та контролю за роботою міського пасажирського транспорту;
-забезпечення умов для комфортного та безпечного користування міським пасажирським транспортом пасажирів усіх категорій, у тому числі й маломобільних, через впровадження принципів універсального дизайну в системі пасажирських перевезень;
-зменшення екологічного навантаження на навколишнє середовище;
-підвищення рівня безпеки дорожнього руху.
Серед шляхів та напрямків реалізації Концепції визначені такі:
-зменшення рівня витрат пасажирів, перевізників і міського бюджету на організацію і виконання пасажирських перевезень;
- удосконалення процесу організації перевезення пасажирів шляхом делегування єдиному органу управління функцій;
-забезпечення зворотного зв’язку з користувачем послуги – пасажиром шляхом проведення періодичного опитування та запровадження “гарячої лінії" для пасажирів на постійній основі;
-впровадження стандартів роботи міського пасажирського транспорту, розробка і втілення регламентованих процедур стандарту якості 1SO 9000-2001 у діяльність міських організацій-перевізників та структур управління пасажирськими перевезеннями;
- вимоги до виробничо-технічної бази організацій-перевізників;
-розвиток конкуренції на ринку послуг;
-встановлення міського (комунального) замовлення на соціально-значимі перевезення.
Для досягнення мети дана Концепція передбачає проведення наступних заходів:
1. Створення міської Служби пасажирських перевезень та призначення її єдиним управляючим транспортним процесом, яка запровадить автоматизовану диспетчеризацію руху пасажирського транспорту; єдину міську систему оплати проїзду в громадського транспорті; повне інформаційне забезпечення щодо руху пасажирського транспорту на всіх міських маршрутах тощо.
2. Перевізникам виконувати наступні функції: згідно графіків руху виконувати замовлений обсяг транспортної роботи і отримувати гарантовану оплату за кожен кілометр пробігу на маршрутах згідно з встановленими нормативними тарифами; мати достатній резерв рухомого складу; забезпечити відповідний технічний і санітарний стан техніки та ін.
3. Баланс форм власності перевізників.Система пасажирських перевезень є найважливішим елементом життєзабезпечення населення міста, тому Концепція припускає збільшення питомої ваги комунальної власності за рахунок інвестицій міста у придбання рухомого складу і розвиток виробничої бази підприємств-перевізників за умови проведення ними емісії акцій і передачі їх у комунальну власність.
4. Кадрова і соціальна політика, яка передбачає, що кваліфікаційний рівень працівників та керівників підприємств-перевізників є ключовим для розвитку системи міських пасажирських перевезень та ін.