Нові електронні сервіси – крок уперед у цифровому розвитку Білої Церкви

Міська влада Білої Церкви здійснює системну роботу щодо впровадження принципів електронної демократії,  що передбачає залучення громадян до місцевого самоврядування шляхом широкого застосування інформаційно-комунікаційних технологій. З цією метою було впроваджено низку електронних сервісів, що сприяють посиленню ініціативності та залученню громадян до прийняття міською владою рішень у різних сферах життєдіяльності міста, поліпшенню прозорості роботи органів місцевого самоврядування, впровадженню  таких демократичних цінностей, як законність, соціальна рівність, свобода тощо. Крім того, нові технології забезпечують комфорт, доступність та спрощення необхідних процедур щодо подачі документів.

Електронні сервіси не тільки постійно оновлюються та вдосконалюються, але й доповнюються новими. Зокрема нещодавно запрацювала система електронної реєстрації паспортів прив’язки тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, яка розміщена на порталі Білоцерківської міської ради у розділі Бізнесу/Власний бізнес за посиланням.

Для того, щоб скористатися сервісом, потрібно заповнити відповідні поля, вказавши прізвище, ім’я, по-батькові представника, найменування юридичної особи, ЄДРПОУ, місце проведення діяльності, контактний номер телефону, електронна пошта. Після внесення всіх даних натиснути кнопку «Подати заявку», після чого інформація буде передана до управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради для подальшого опрацювання.

Інший сервіс – система подачі заяв на розміщення сезонної торгівлі/участі у ярмарках дає змогу представникам торгівлі зареєструватися на участь у заходах, подавши відповідну заявку до відділу з питань торгово-побутового населення та громадського харчування Білоцерківської міської ради. Для цього потрібно перейти за посиланням та  заповнити відповідні поля: прізвище, ім'я, по-батькові представника, найменування юридичної особи, ЄДРПОУ, вид діяльності, локація проведення діяльності, дата (період) проведення діяльності, дату, контактний номер телефону, електронна пошта та натиснути кнопку «Подати заявку».

Скориставшись системою подання онлайн-заяв для взяття на квартирний облік, білоцерківці мають можливість подати заяву до відділу обліку та розподілу житла Департаменту житлово-комунального господарства. Сервіс розміщений на порталі Білоцерківської міської ради у розділі Жителям/Житлова політика (Квартирний облік) за посиланням

Потрібно взяти до уваги умови постановки на квартирний облік: реєстрація в місті Біла Церква (не менше 3-х років), крім категорій громадян, визначених законодавством, а саме: громадяни, які мають право на включення до першочергового та позачергового списку; забезпеченість житловою площею нижче визначеного рівня: до семи квадратних метрів на одну особу; не здійснення протягом п’яти років до моменту подачі заяви на квартирний облік дій щодо відчуження нерухомого майна, придатного та достатнього за розміром для проживання, тощо.

Функціонування нових сервісів – ще один крок до цифрового розвитку Білої Церкви, який також сприятиме покращенню показників нашого міста у рейтингах прозорості.


Опубліковано: 21 листопада 2019 року
Поділитися