24.07 Відбулося засідання виконкому міської ради

24 липня відбулося засідання виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, яке провів міський голова Геннадій Дикий. Під час засідання було розглянуто низку питань щодо забезпечення  життєдіяльності Білої Церкви.


Працівники «Муніципальної варти» матимуть право складати протоколи про адмінпорушення

 

 У ході засідання було прийнято рішення про уповноваження посадових осіб комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Муніципальна варта» на складання протоколів про адміністративні правопорушення.

 

Так, вісім працівників КП матимуть право складати протоколи при виявленні порушень за наступними статтями Кодексу України про адміністративні правопорушення:

- порушення правил користування жилими будинками і жилими приміщеннями;

- самоправне зайняття жилого приміщення;

- порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів;

- порушення правил паркування транспортних засобів;

- порушення правил тримання собак і котів;

- порушення правил торгівлі і надання послуг працівниками торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, громадянами, які займаються підприємницькою діяльністю;

- порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами;

- порушення правил торгівлі па ринках (торгівля з рук у невстановлених місцях, куріння тютюнових виробів у заборонених);  

- проживання без паспорта громадянина України або без реєстрації місця проживання.


Схвалено проект рішення БМР щодо затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами на території міста Біла Церква

 

Відповідне рішення було підтримано членами виконавчого комітету. Проект рішення міської ради розроблений з метою впорядкування розміщення зовнішньої реклами у місті Біла Церква, збереження архітектурно-просторової цілісності зон загального користування і земель комунальної власності міста, врегулювання порядку надання дозволів на розміщення такої реклами, вимог до проектування рекламних засобів, визначення і погодження місць розміщення рекламних засобів та у зв’язку з необхідністю приведення міських нормативних документів у відповідність до вимог чинного законодавства України.

 

Документ передбачає затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами на території Білої Церкви, Класифікатора типових конструкцій  та Схеми розміщення наземних конструкцій об’єктів зовнішньої реклами, відповідно форматних зон, у існуючих межах Білої Церкви.

 

Зокрема Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста містить розділи: вимоги до розміщення такої реклами;  оформлення,  видача, анулювання, переоформлення відповідних дозволів на її розміщення; художньо-естетичні вимоги та  вимоги до освітлення таких конструкції.

 

Прописані також обов'язки та відповідальність розповсюджувачів зовнішньої реклами; порядок здійснення демонтажу рекламних засобів, їх облік та зберігання; повноваження відповідного Робочого органу; зонування розміщення рекламних засобів  в місті Біла Церква та  вимоги до Класифікатора типових рекламних конструкцій; засади  саморегулювання ринку зовнішньої реклами і громадського контролю та ін.

 

Доповідаючи питання, керуючий справами виконавчого комітету міської ради Сергій Постівий зауважив, що попередньо, із суб’єктами підприємницької діяльності, які є операторами зовнішньої реклами,  було проведено обговорення і консультації з приводу Положення. Проте, проект рішення має ознаки регуляторного акту, тому відбудеться відповідна процедура широкого обговорення документу з громадськістю.

 

У разі прийняття рішення під час сесійного засідання, виконавчим органам Білоцерківської міської ради буде доручено протягом шести  місяців привести свої документи у відповідність до даного рішення.

 

На питання членів виконкому щодо чинних дозволів, згідно з якими розміщено рекламні об’єкти, було надано пояснення, що відповідно до перехідних положень документу, у разі виникнення необхідності перенесення існуючих конструкції,  буде надано визначений  термін на перенесення таких рекламних носіїв у відповідності до  вимог Положення.

 

Отож, після проведення процедури регуляторного акту, даний проект рішення буде винесено на розгляд сесії міської ради. Детальніше з проектом можна ознайомитися на офіційному веб-сайті міської ради .


Інші питання, розглянуті під час засідання:

- прийняті рішення про надання дозволу на розміщення об’єкту зовнішньої реклами одній фізичній особі-підприємцю та про скасування дозволу –іншій;

- затверджено склад  комісії з питань визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості на площі Петра Запорожця;

- прийняті рішення про деякі питання щодо квартирного обліку,  про встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення;

- розглянуто рішення про  деякі питання щодо захисту майнових  та житлових прав дітей.  


 


Опубліковано: 25 липня 2018 року
Поділитися