Звіт про повторне відстеження результативності дії регуляторного акта «Про тариф на проїзд у міському електричному транспорті»
1. Вид та назва регуляторного акта:
Рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 15 січня 2019 року №11 «Про тариф на проїзд у міському електричному транспорті».
2. Назва виконавця заходів з обстеження:
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради «Тролейбусне управління».
3. Цілі прийняття акта:
Забезпечення стабільного функціонування в місті електротранспорту, встановлення економічно обґрунтованого тарифу, який враховує інтереси перевізника, замовника послуг та споживачів, забезпечення доступності послуг для усіх верств населення, дотримання правил безпеки перевезень, а також виконання соціальних функцій «наданих послуг малозабезпечених та пільгових категорій населення».
4. Строк виконання заходів з відстеження:
з 24.11.2020 року по 24.12.2020 року.
5. Тип відстеження:
Повторне
6. Методи одержання результатів відстеження:
- дослідження показників цін на паливно-мастильні матеріали, запчастини, шини, енергоресурси (за даними підприємств постачальників);
- аналіз показників економічної діяльності комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Тролейбусне управління».
7. Дані на основі яких проводилося відстеження результативності:
При відстеженні результативності використовувались дані про результати господарської діяльності підприємства:
- кількість пасажирів, що користуються послугами міського електричного транспорту;
- витрати на перевезення за статтями калькуляції;
- погодинна тарифна ставка водія;
- ціна на паливно-мастильні матеріали;
- вартість проїзду;
- сума сплаченого податку у місцевий/державний бюджет;
- кількість одиниць транспорту;
- рівень збитковості підприємства-перевізника;
- кількість звернень щодо неналежної якості пасажирських перевезень.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
№ п/п |
Показники |
од. виміру |
2016 рік |
2017 рік |
2018 рік |
2019 рік |
Станом на 30.09.2020 року |
1 |
Перевезено пасажирів |
млн.пас |
9,0 |
8,6 |
6,1 |
7,1 |
3,8 |
2 |
Витрати на перевезення за статтям калькуляції |
тис.пас. |
22 565,0 |
24 129,2 |
27 757,2 |
30 514,4 |
25631, 5 |
3 |
Погодинна тарифна ставка водія |
|
18,22 |
26,47 |
34,16 |
42,57 |
42,57 |
4 |
Ціна паливно-мастильних матеріалів:
- електроенергія 1 кВт/год |
грн. |
1,69 |
2,24 |
2,55 |
2,71 |
2,99 |
- газ стиснений м3 |
грн. |
11,70 |
13,20 |
14,16 |
12,18 |
11,59 |
|
5 |
Вартість проїзду 1-го пасажира |
грн. |
1,50 |
3,0 |
4,0 |
5,0 |
5,0 |
6 |
Сума сплаченого податку у місцевий /державний бюджет |
грн. |
105,5/ 4 817 |
198,0/ 6 091,0 |
257/ 7 305 |
261,0/ 6 943,2 |
238,8/ 5268,4 |
7 |
Кількість одиниць транспорту (тролейбусів) |
од. |
21 |
24 |
24 |
25 |
25 |
8 |
Прибуток/збиток |
тис.грн. |
- 321 |
- 8 |
-16 |
-17,2 |
- 1 487,1 |
9 |
Кількість звернень щодо неналежної якості пасажирських перевезень |
|
- |
- |
- |
- |
- |
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Відповідно до наведених показників в таблиці, видно, що збільшились витрати на перевезення за статями калькуляції в порівнянні з 2019 роком, але перевищення планових показників не відбулось. Регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей. Він не потребує змін чи доповнень.
Міський голова Геннадій ДИКИЙ