Відбувся «круглий стіл» щодо обговорення правил розміщення тимчасових споруд
24 березня відбулося засідання «круглого столу» з приводу обговорення регуляторного акту «Правила розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Біла Церква», яке повів заступник міського голови Валерій Гнатюк.
«Правила» розроблені з урахуванням законодавства України та визначають:
- механізм розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для провадження підприємницької діяльності;
- розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Біла Церква.
- розміщення майданчиків біля стаціонарного закладу ресторанного господарства;
- розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для провадження підприємницької діяльності під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на строк проведення таких заходів;
- укладання та продовження договорів на право землекористування для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на землях комунальної власності;
- порядок демонтажу тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності.
Учасники «круглого столу» детально обговорили деякі пункти документу, внесли свої зауваження та пропозиції. У подальшому документ буде винесено на розгляд сесії Білоцерківської міської ради. Нині з проектом можна ознайомитися на офіційному веб-сайті міської ради.
У засіданні взяли участь: депутат міської ради Андрій Лєонов, голова Коаліції громадських організацій міста Біла Церква «Громадська довіра», член постійної комісії з питань земельних відносин та земельного кадастру, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам'яток, історичного середовища та благоустрою Дмитро Мазуревич, т.в.о. начальника управління містобудування та архітектури Вікторія Пархоменко та ін.