Відбулася 65 сесія міської ради

01 лютого 2019 року, 10:39
Поділитися

31 січня відбулось засідання шістдесят п’ятої сесії Білоцерківської міської ради VІІ скликання, яке провів міський голова Геннадій Дикий.  Крім питання щодо тарифів на проїзд у міському громадському транспорті було розглянуто низку рішень, які забезпечуватимуть життєдіяльність Білої Церкви.


Запити, звернення, оголошення та нагороди

Секретар міської ради Вадим Кошель, акцентував увагу, що Національне агентство з питань запобігання корупції повідомляє про розпочатий з 01.01.2019р. етап подання суб’єктами декларування до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, щорічних електронних декларацій за 2018 рік. Наголосив на необхідності декларування доходів за минулий рік  депутатами.

Вадим Кошель також  повідомив про необхідність проведення депутатами звітів перед виборцями за проведену роботу в 2018 році у лютому місяці, оскільки ці терміни передбачені Статутом міста. Поінформував, що звернення міської ради до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг та Кабінету міністрів України щодо скасування постанови НКРЕКП від 21.12.2018 №2010 «Про внесення змін до Тарифів на електроенергію, що відпускається населенню, з 01 березня 2017 року» було розглянуто даним органом та скасовано зазначену постанову НКРЕКП.

 

Своєю заявою депутат міської ради Юрій Оселедько поінформував присутніх, що Центральною виборчою комісією зареєстровано кандидатом на посаду Президента України голову Секретаріату ВО «Свобода» Руслана Кошулинського.

 

 

 

 

 

 

Депутат міської ради Борис Смуток повідомив про намір формування депутатської групи «За якісну освіту в м.Біла Церква», яка створюється для інформування про досягнення в сфері освіти, зокрема шкільних, позашкільних, спортивних навчальних закладах, проблеми в цій галузі тощо.

Депутатський запит Бориса Смутка до міського голови містив прохання провести службове розслідування стосовно можливих порушень та зловживань службовцями місцевого самоврядування у прийнятті рішень щодо містобудівної документації виданої гр. Ровінському Ю.Г. для будівництва магазину з виставково-офісними приміщеннями на розі вулиць Пролетарської та Інтендантської, прибудованого до будинку №8 по вул. Пролетарській.

 

 

 

Депутат Київської обласної ради Вячеслав Хмельницький від імені Київської обласної ради вручив депутату міської ради Володимиру Панасову найвищу відзнаку області «За заслуги перед Київщиною». Нагороду було вручено  з нагоди Дня  Соборності України. 

 

 

 

 

 

 


Міський голова прозвітувався про здійснення регуляторної політики в минулому році

Депутати взяли до відома звіт міського голови про здійснення державної регуляторної політики Білоцерківською міською радою та виконавчим комітетом в 2018 році.

Згідно інформації, поданої у звіті, за період з моменту введення в дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Білоцерківською міською радою та її виконавчим комітетом накопичений значний досвід у розробці, розгляді та прийнятті регуляторних актів.

Протягом 2018 року розробниками регуляторних актів: готувалися аналізи регуляторного впливу проектів регуляторних актів, проводилися оприлюднення проектів регуляторних актів та АРВ з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, громадських організацій та об’єднань, проводилися відстеження результативності регуляторних актів.

Відповідно діючого законодавства в аналізі регуляторного впливу розробники обов’язково визначали проблему, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання; цілі державного регулювання; усі прийнятні альтернативні способи досягнення зазначених цілей, наводили аргументи щодо переваги обраного способу; описували механізм, який пропонується застосувати для розв'язання проблеми, і відповідні заходи; обґрунтовували можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта; визначали очікувані результати прийняття акта; обґрунтовували запропонований строк дії акта (у разі обмеження цього строку); визначали показники результативності акта; визначали заходи, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

З метою залучення мешканців міста до обговорення проектів, положень ініціатив, які пропонувала міська рада та її виконавчі органи, проводились консультації з громадськістю у формі публічних громадських обговорень. За звітний період розробниками регуляторних актів проведено 9 засідань за «круглим столом» з обговорення проектів регуляторних актів. До обговорення проектів регуляторних актів запрошувалися представники суб’єктів господарської діяльності, громадських організацій, які мали можливість ознайомитися з відповідними проектами, а також внести свої пропозиції і зауваження, заслухати аргументи розробників регуляторних актів щодо підстав необхідності розробки того чи іншого проекту, положення.

З метою забезпечення додержання принципів державної регуляторної політики щодо відповідності форм та рівня державного регулювання господарських відносин реальним потребам та вимогам ринку, досягнення у регуляторній діяльності балансу інтересів суб’єктів господарювання, громадян та держави здійснювалися базові, повторні та періодичні відстеження результативності регуляторних актів Білоцерківської міської ради та виконавчого комітету міської ради.

Протягом 2018 року розробниками регуляторних актів було проведено 15 відстежень результативності проектів та прийнятих рішень, з них 6 рішень міської ради (2 - повторних, 4 періодичних відстеження), 9 рішень виконавчого комітету (6- базових, 1- повторне та 2 періодичних відстеження). Звіти про відстеження результативності регуляторних актів розміщалися на офіційному веб-сайті міської ради та її виконавчих органів.

З метою додержання принципів прозорості, врахування громадської думки, відкритості для фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань на всіх етапах регуляторної діяльності органів місцевого самоврядування, міська рада та виконавчий комітет завжди прагнули до своєчасного доведення до відома територіальної громади і громадських організацій інформації щодо запланованих та прийнятих регуляторних актів.

Рішенням міської ради від 30 листопада 2017 року №1619-40-VІІ «Про план діяльності Білоцерківської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік» був затверджений план діяльності Білоцерківської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік, в який включено для підготовки і розгляду 5 проектів регуляторних актів. Протягом року додатково до плану було внесено ще 15 проектів.

Рішенням виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 14 листопада 2017 року №406 «Про план діяльності виконавчого комітету Білоцерківської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік» затверджений план діяльності виконавчого комітету Білоцерківської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік, в який включено 4 проекти регуляторних актів. Змінами до плану було внесено ще 7 проектів  регуляторних актів.

На розгляд сесії Білоцерківської міської ради у минулому році були винесені та затверджені рішеннями міської ради 4 проекти регуляторних акта:

1. Рішення Білоцерківської міської ради від 21.06.2018 року №2408-53-VІІ «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в м. Білій Церкві на 2019 рік»;

2. Рішення Білоцерківської міської ради від 21.06.2018 року №2409-53-VІІ «Про встановлення земельного податку в м. Білій Церкві на 2019 рік»;

3. Рішення Білоцерківської міської ради від 21.06.2018 року    №2410-53-VІІ «Про встановлення ставок єдиного податку, транспортного податку та туристичного збору в м. Білій Церкві на 2019 рік»;

4. Рішення Білоцерківської міської ради від 29.11.2018 року №3003-60-VІІ «Про встановлення заборони продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових суб’єктами господарювання (крім закладів ресторанного господарства) на території міста Біла Церква».

У 2018 році згідно плану діяльності на розгляд виконавчого комітету міської ради було підготовлено і прийнято 6 регуляторних актів:

1. Рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 23.01.2018 року №47 «Про тарифи на послуги з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування»;

2. Рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 23.01.2018 року №49 «Про тариф на проїзд у міському електричному транспорті»;

3. Рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 08.05.2018 року №206 «Про встановлення тарифів на платні послуги, що надаються комунальним закладом Білоцерківської міської ради «Льодовий стадіон»;

4. Рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 12.06.2018 року №253 «Про тарифи на послуги в новій редакції, які надаються Будинком урочистих подій»;

5. Рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 25.09.2018 року №506 «Про затвердження вартості послуг по приватизації державних квартир (будинків)»;

6. Рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 18.12.2018 року №810 «Про тарифи на ритуальні послуги».

На виконання вимог чинного законодавства щоквартально оновлюється реєстр регуляторних актів Білоцерківської міської ради і виконавчого комітету, який розміщено на офіційному сайті міської ради та її виконавчих органів www.bc-rada.gov.ua.

Станом на 01.01.2019 року в реєстр регуляторних актів Білоцерківської міської ради і виконавчого комітету внесено 47 регуляторних актів, з них 32 рішення міської ради та 15 рішень виконавчого комітету.

Рішенням виконавчого комітету від 15 листопада 2018 року №634 затверджений План діяльності виконавчого комітету Білоцерківської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на поточний рік. Дані рішення оприлюднені на офіційному сайті міської ради і її виконавчих органів в мережі Інтернет та в друкованих ЗМІ.

Рішенням Білоцерківської міської ради від 29 листопада 2018 року №3018-60-VІІ затверджений План діяльності Білоцерківської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2019 рік. Дане рішення оприлюднене на офіційному сайті міської ради і її виконавчих органів в мережі Інтернет та у друкованих ЗМІ.

Спільна праця міської влади та територіальної громади з питань розробки та прийняття регуляторних актів сприяє розвитку ринкових відносин у місті і спрямована на поповнення дохідної частини міського бюджету.

З метою активізації співпраці, зворотного зв’язку між суб’єктами господарювання та Білоцерківською міською радою, її виконавчим комітетом на засадах широкого залучення громадськості пріоритетними завданнями на 2019 рік слід вважати:

- впровадження прозорої моделі публічного діалогу між міською радою, її виконавчим комітетом та суб’єктами господарювання;

- творення дієвих механізмів для забезпечення прийняття послідовних та виважених рішень з максимально можливими позитивними результатами за мінімально необхідних витрат ресурсів суб’єктів господарювання;

- підвищення якості підготовки розробниками аналізу регуляторного впливу до проекту регуляторного акта та здійснення заходів з відстеження результативності регуляторних актів;

- активізація участі громадськості в обговоренні проектів регуляторних актів.

Реалізація засад державної регуляторної політики в м. Біла Церква у 2018 році дозволила прийняти за активної участі громадськості актуальні, ефективні і збалансовані рішення, які є важливими для розвитку територіальної громади міста.


Затверджено рекомендації для керівників підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності щодо улаштування найпростіших укриттів

У цих Рекомендаціях надано роз’яснення щодо можливості включення до фонду захисних споруд цивільного захисту і використання для укриття працівників (персоналу) та інших категорій населення будівель, споруд та приміщень різного призначення як найпростіших укриттів, а також забезпечення їх необхідним обладнанням та інвентарем.

Визначаються види укриттів: найпростіше укриття (фортифікаційна споруда, цокольне або підвальне приміщення, що знижує комбіноване ураження людей від небезпечних наслідків надзвичайних ситуацій, а також від дії засобів ураження в особливий період); споруда подвійного (наземна або підземна споруда, що може бути використана за основним функціональним призначенням і для захисту населення).

Під найпростіші укриття для населення можуть бути пристосовані:

- підвальні приміщення у житлових, промислових, допоміжних та адміністративних будинках;

- заглибленні споруди, які розташовані окремо, споруди та будівлі, які призначені для виробничих, складських і побутових потреб;

- заглиблені гаражі, овочесховища, погреби, склади та інше;

- окремі приміщення на перших і других поверхах у кам’яних(бетонних) будинках, які мають мінімальну кількість зовнішніх відкритих стін, особливо, без віконних та інших прорізів.

Керівникам підприємств, установ і організацій доручено привести у порядок визначені під найпростіші укриття  об’єкти у відповідності до вимог Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій.

Затверджені рекомендації мають перелік основних вимог до об’єктів, які будуть використовуватися  з цією ціллю, до оснащення (облаштування) найпростіших укриттів, обладнання, яке має там бути та ін.

Отож, ці об’єкти мають бути приведені до належного стану та протягом 12 годин бути готовими до використання у разі необхідності.


USAID  передасть  Білій Церкві майно, збудоване за грантові кошти

Під час засідання було прийнято рішення про безоплатне прийняття у комунальну власність територіальної громади Білої Церкви майна від Агентства Міжнародного Розвитку Сполучених Штатів Америки та Research Triangle Institute .

Мова йде про передачу майна від USAID - в рамках  Проекту «Муніципальна енергетична реформа в Україні».. Місто влітку цього року доєдналося до даного проекту і однією з його активностей  є  побудова ГІС-системи мережі теплопостачання (онлайн -мапи, яка міститиме всі дані щодо функціонування мереж).

Даним рішенням буде урегульовано безоплатну передачу від Агентства Міжнародного Розвитку Сполучених Штатів Америки двох серверів та п’яти робочих станцій до комунальної власності міста. Це технічне забезпечення, яке дозволить використовувати ГІС-систему міської мережі теплопостачання. Балансоутримувачем  майна визначено КП БМР «Білоцерківтепломережа» .

Варто наголосити, що вартість даного майна становить 600тис. грн, проте, оскільки це є грантові кошти – місто його отримає  безкоштовно.


Інші питання, прийняті на засіданні:

- внесено зміни до плану діяльності Білоцерківської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2019 рік, затвердженого рішенням міської ради від 29 листопада 2018 року № 3018-60-VІІ.  План доповнено таким проектом регуляторного акта – Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами на території м.Біла Церква;

-внесено  зміни до Програми розвитку комплексного благоустрою міста Біла Церква на 2017-2021 роки (зі змінами), затвердженої рішенням міської ради від 30 листопада 2017 року № 1642-40-VІІ;

-внесено змінами до Програми розробки містобудівної документації для використання територіальною громадою м. Біла Церква на період 2015-2019 рр. (зі змінами), затвердженої рішенням міської ради від 31 березня 2015 року №1444-73-VІ;

-внесено зміни в додаток до рішення міської ради від 23 лютого 2017 року № 501-26-VII «Про затвердження Програми розвитку земельних відносин у місті Білій Церкві на 2017-2020 роки»;

-внесено зміни до рішення Білоцерківської міської ради від 29 вересня 2016 року № 288-17-VIl «Про розробку Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Біла Церква»;

-розглянуто ряд питань щодо використання комунальної власності,