Робота над впровадженням «e-Auction 3.0» триває

02 серпня відбулося  засідання робочої групи з організаційних заходів, спрямованих на вивчення та розгляд можливості впровадження в Білій Церкві системи децентралізованого електронного аукціону «e-Auction 3.0».

В ході засідання взяли участь керуючий справами виконавчого комітету міської ради – заступник голови робочої групи -  Максим Свірський, заступник міського голови – Валерій Гнатюк, представники Громадської організації «Фонд інновацій та розвитку – України» - розробники проекту децентралізованого електронного аукціону «e-Auction 3.0», начальники управлінь та відділів міської ради, експерти, члени робочої групи та представники громадськості міста.

На порядку денному робочою групою було обговорено питання щодо організації проведення тестового (модельованого) електронного аукціону з умов передачі в оренду комунального майна. Даний тестовий аукціон планується провестися 05 серпня ц.р. у відділі з питань землекористування міської ради.

Так, присутні мали можливість переглянути  тестову презентацію реєстрації лоту, яку представляли  розробники проекту децентралізованого електронного аукціону «e-Auction 3.0». А саме,  технічний підхід та  умови реєстрації лоту. В даній програмі вже зазначений земельний і майновий лоти.

Також, робочою групою було обговорено розділи проекту Положення про порядок передачі в оренду майна, що знаходяться в комунальній власності із застосуванням системи децентралізованого електронного аукціону.

До розроблення цього Положення було залучено експертів та спеціалістів, в частині передачі в оренду земельних ділянок.

В процесі обговорення проекту Положення членами робочої групи піднімалися  практичні питання, які стосуються продажу та/або передачі в оренду майна та майнових прав, що є в комунальній власності територіальної громади міста, шляхом застосування системи електронного аукціону в рамках чинного законодавства України.



Опубліковано: 03 серпня 2016 року
Поділитися