Проекти до Громадського бюджету Білої Церкви: результати вражають
Під час прес-конференції міський голова Геннадій Дикий окрему увагу зосередив на тому, що 17 червня ц.р. було завершено прийом проектів до Громадського бюджету Білої Церкви. Всього подано 89 пропозицій на загальну суму понад 29 млн грн.
Міський голова подякував всім, хто був залучений до впровадження Громадського бюджету. У досить стислі терміни були змінені положення, проведено інформаційну кампанію, організовано зустрічі з мешканцями та прийом проектів.
«Це чудовий результат. Вдячний всім білоцерківцям, які проявили активність та знайшли час для підготовки своїх проектів. Громадяни починають розуміти, що вони мають можливість обирати та впливати на те, куди будуть спрямовуватися кошти міського бюджету і як розвиватиметься Біла Церква», - наголосив міський голова.
Геннадій Дикий також висловив вдячність за співпрацю Фундації Польсько-української співпраці «ПАУСІ», комунальним підприємствам міської ради: «Міськреклама», «Агенція стратегічного розвитку», «Парк ім.Т.Шевченка», «Тролейбусне управління», «Кінотеатр ім.О.Довженка», а також заступнику міського голови Інні Новогребельській та керуючому справами виконавчого комітету міської ради Максиму Свірському.
Подальшою процедурою передбачено, що протягом 20 робочих днів з дати отримання проектів виконавчими органами буде здійснено їх аналіз за змістом та можливістю реалізації. Після цієї перевірки буде зрозуміло, які проекти зможуть брати участь у голосуванні, що відбудеться у вересні цього року. Геннадій Дикий висловив сподівання, що активність білоцерківців буде такою ж високою, і містяни оберуть найкращі проекти для реалізації в наступному році.
Варто зазначити, що серед поданих проектів – багато цікавих та оригінальних: створення шкільного радіомовлення, закладення парку кованих фігур, встановлення майданчика для тренування домашніх тварин, заходи з бібліоковоркінгу, проведення різних фестивалів тощо. З усіма проектами найближчим часом можна буде ознайомитися на офіційному сайті Білоцерківської міської ради.