Стратегічна сесія з територіального брендингу “Бізнес-Місто-Бренд”

1 листопада, в INVERIA Flow Space відбулася стратегічна сесія з територіального брендингу “Бізнес-Місто-Бренд”, яка була організована діловим журналом «Community» (головний редактор – Тетяна Люлька).

Робота сесії була проведена в незвичному форматі. Міські голови - Білої Церкви Геннадій Дикий та Черкас Анатолій Бондаренко, заступники міських голів Хмельницького та Шостки, 20 провідних спеціалістів з брендингу, підприємництва та міського управління провели  жваві дискусії та на практиці продемонстрували, що гармонійна та ефективна взаємодія влади і бізнесу можлива. Цікавим був той факт, що мери та заступники мерів міст-учасників сесії брали участь в обговоренні іншого міста, тому мали можливість в кінці ознайомитися із справжньою об’єктивною думкою людей з інших міст.

Під час заходу були створені практичні кейси-бренди для чотирьох міст – Біла Церква, Черкаси, Хмельницький та Шостка.

Близько 80  учасників розділилися на 4 групи і під керівництвом провідних спеціалістів з брендингу, представників міських  адміністрацій та головних редакторів провідних видань країни створили практичний кейс – бренд власного міста.

Були змодельовані проекти для кожного з міст, враховані сильні сторони, цільова аудиторія і географічне розташування. На основі цих параметрів і були сформовані практичні пропозиції по бренд-буку міста.

Біла Церква була визначена як «Місто твоїх вихідних», з привабливим розташуванням, великою історико-культурною спадщиною, дендропарком «Олександрія», індустріальним парком та прогресивними людьми, які хочуть розвивати своє місто. Основною проблемою нашого міста є слабка реклама його в Україні, мало хто знає про місто.

Варто зазначити, що такий висновок повністю співпадає з баченням самого міста Біла Церква, яке було визначено в Програмі розвитку туризму на 206-2017 роки, розробленої в рамках загальноміських фокус-груп, організованих Агенцією стратегічного розвитку Білої Церкви за підтримки відділу культури і туризму Білоцерківської міської ради.

В заході також взяли участь директор КП «Агенція стратегічного розвитку Білої Церкви» Назарій Атаманчук, начальник відділу інформаційних ресурсів та зв’язків з громадськістю міської ради Олег Турій.



Опубліковано: 04 листопада 2016 року
Поділитися