25.01 Пленарне засідання сорок п’ятої сесії Білоцерківської міської ради

25 січня відбулося пленарне засідання сорок п’ятої сесії Білоцерківської міської ради VII скликання, яке провів міський голова Геннадій Дикий.


Наталія Бігарі: «Медицина Білої Церкви має бути дійсно якісною та доступною»

На початку пленарного засідання міської ради голова комісії з охорони здоров’я Київської обласної ради Наталія Бігарі поінформувала про діяльність депутатів облради в напрямку поліпшення роботи медичної галузі Білої Церкви.

 

Зокрема, депутат відмітила, що попри складнощі, 2017 рік приніс чимало позитивних здобутків для нашого міста, в тому числі за сприяння обласної влади. Також нагадала, що наприкінці 2016 року за ініціативи політичної партії «Об’єднання «Самопоміч» була прийнята «Програма вдосконалення екстреної медичної допомоги у Київській області на 2016-2018 роки», яка дала дійсно хороший результат.

 

За словами Наталії Бігарі, це єдина програма в Київській області, яка профінансована на 90%. Для міста це велика перевага, адже в рамках програми було створено за кошти обласного бюджету, а це понад 8 млн грн, Єдину оперативно-диспетчерську службу – на базі Білоцерківської станції екстреної медичної допомоги. Ця служба здійснює електронну інформатизацію всіх викликів, бригади екстреної медичної допомоги були забезпечені смартфонами, здійснюється безпосередній терміновий зв’язок диспетчера з бригадою, яка має надати належну допомогу; всі машини обладнані відеореєстраторами, що дало змогу покращити якість і вчасність надання медичної допомоги; зменшилася кількість хибних викликів, з’явилася можливість чітко бачити, як вчасно виїхала машина і яким шляхом вона поїхала тощо.

 

Наталія Бігарі також відмітила, що днями Білоцерківська станція екстреної медичної допомоги отримала дві нові машини марки Volkswagen, обладнані сучасною технікою. Кожна машина була придбана за тендерною процедурою, яку провела Київська обласна рада, за найнижчою ціною – 1,9 млн грн. На сьогодні одна така машина коштує 2,5 млн грн.

 

Депутат обласної ради наголосила, що на цьому здобутки не закінчаться, і ще є низка питань, які потрібно вирішити. Зокрема, аби підвищити якість надання медичної допомоги, потрібно створити пункти постійного базування екстреної медичної допомоги на  окраїнах міста. Зараз розглядається можливість відкрити такий пункт на базі тролейбусного ДЕПО, де будуть цілодобово чергувати машини екстреної медичної допомоги та вчасно обслуговувати такі масиви, як  Леваневського, Таращанський та Піщаний. Також важливо, що цей пункт буде розташовуватися близько до Одеської траси, де, на жаль, часто трапляються ДТП.

 

Наталія Бігарі закликала депутатів посприяти реалізації «Програми вдосконалення екстреної медичної допомоги у Київській області на 2016-2018 роки», довести до її до логічного завершення, адже на 2018 рік з обласного бюджету тільки на екстрену медичну допомогу планується виділення субвенції в розмірі 15 млн гривень. Як показала практика, створення Єдиної оперативно-диспетчерської служби, окрім підвищення якості надання екстреної медичної допомоги, дало змогу отримати роботу 90 медикам, наповнювати податками міський бюджет тощо.

 


Звернення депутатів БМР

Перед початком засідання 45 сесії депутати міської ради озвучили низку звернень до керівництва Київщини та очільників обласних підприємств, які стосувалися сприяння у вирішенні важливих питань  життя Білої Церкви.

 

Два звернення озвучив секретар міської ради Вадим Кошель.  В першому, яке адресоване Президенту України Петру Порошенку була висловлена підтримка колегам із м.Фастів щодо приєднання до ініціативи з проведення Всеукраїнського заходу «Естафета єднання» з нагоди 100-річчя проголошення Соборності України, оскільки ця подія є важливою у процесі консолідації сусупільства навколо ідеї єдності держави, виховання у громадян патріотизму та гордості за героїчне минуле та вшанування традицій боротьби за незалежність та соборність Української землі.

 

Друге звернення Вадима Кошеля - клопотання до в.о голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, стосувалося покращення якості обслуговування пасажирів, які відправляються із залізничної станції «Роток». За інформацією начальника залізничного вокзалу станції Біла Церква, з 21 листопада 2017 року через відсутність реєстратора розрахункових операцій, тимчасово було припинено роботу квиткової каси та зали очікування залізничної станції «Роток» міста Білої Церкви.

 

Станом на 25 січня 2018 р. робота квиткової  каси та зали очікування на залізничній станції «Роток» не відновлена, про що до Білоцерківської міської  ради  надходять численні  звернення   громадян  міста.

 

З метою недопущення  виникнення соціальної напруги  та беручи до уваги своєчасність виділення коштів з міського бюджету на компенсаційні виплати за перевезення пільгових категорій громадян залізничним транспортом (2,1 млн грн). прохання до Євгена Кравцова - сприяти у вирішенні  питання відновлення функціонування зали очікування на залізничній станції «Роток» міста Білої Церкви.

 

Звернення депутата міської ради Сергія Наконечного стосувалося комунального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський  обласний онкологічний диспансер», який функціонує в Білій Церкві.

 

В зоні обслуговування Білоцерківського  обласного онкодиспансеру знаходиться місто Біла Церква і 10 районів півдня Київської області (Білоцерківський, Богуславський, Володарський, Миронівський, Сквирський, Рокитнянський, Ставищанський, Таращанський, Тетіївський, Кагарлицький і м. Ржищив), де щорічно діагностується більше 2200 онкохворих, що складає 35% - від усіх онкохворих Київщини.

 

Онкологічна захворюваність в м. Біла Церква є однією з найвищих не тільки в Київській області, але й в Україні і за 2017 р. перевищує середньообласний показник онкологічної захворюваності на 20%. Щорічно КЗ КОР «Білоцерківський  обласний онкологічний диспансер» бере на диспансерний облік більше 1100 нових онкозахворювань і станом на 01.01.2018 року на обліку стоїть 6300 онкохворих білоцерківців.

 

Матеріально-технічна база онкологічної служби Київщини одна з найменш забезпечених в Україні, тобто на існуючій на сьогодні матеріально-технічній базі  онкологічної служби можна пролікувати близько 60% онкохворих Київщини, і лише 55% - онкохворих може отримати променеву терапію, решта хворих лікуються в лікувальних онкологічних закладах Києва, в загально-лікувальній мережі, в інших областях України або не лікуються ніде (близько 25%).

 

Вирішення питання покращення онкологічної служби в Київській області, не можливе без наближення її до місця проживання пацієнтів. Це не гуманно, щоб хворий їхав за 100-150 км до Києва для одержання променевої терапії.

 

У зв’язку із реформуванням системи охорони здоров’я, створенням госпітального округу на базі міста Біла Церква (Південно-Білоцерківського) з населенням 535 тис. жителів, найоптимальнішим варіантом для вирішення проблеми онкологічної допомоги,  було б створення сучасного онкологічного центру для південного  регіону Київщини на базі КЗ КОР «Білоцерківський обласний онкологічний диспансер». Це дозволить симетрично на півдні і на півночі розмістити онкологічні заклади, що в 2-3 рази приблизить онкологічну службу до населення і сприятиме соціально-медичному задоволенню населення і зростанню авторитету влади.

 

Найбільш складною і невідкладною проблемою в лікуванні онкологічних хворих є  відсутність в онкологічному диспансері  сучасного відділення променевої терапії, а такого лікування щорічно потребує біля 5 тис. хворих. Вирішення проблеми променевої терапії в м. Біла Церква, дозволить залучити до лікування усіх онкохворих півдня Київщини і вирішити проблему променевої терапії на 100% у Київській області.

 

Матеріальні ресурси для забезпечення вирішення цієї проблеми цілком реальні. У сьогоденному вимірі, це приблизно 60 млн грн. Протягом трьох років необхідні заходи можливо реалізувати шляхом наступних поетапних кроків: у 2018 році виділити кошти на - придбання апарату рентгентерапії типу – «Womed – Т -300» (Німеччина) або «Хstrahl – 300» (Англія), які є на медичному ринку України  (це становить близько 17 млн грн); розробити проектно-кошторисну документацію на реконструкцію відділення променевої терапії (близько 1,5 млн грн).

 

В 2019 році виділити кошти на: реконструкцію відділення променевої терапії (близько 10 млн грн), а в 2020 році – на придбання апарату телегаматерапії типу «Тератрон» (30 млн грн).

 

Вирішення цієї  частки медичних проблем  дозволить:

1.Забезпечити лікування більш як 3тис. стаціонарних онкологічних хворих і 50 тис. в амбулаторному режимі щорічно міста Біла Церква і півдня Київщини (населення 535 тис. жителів).

 

2.Підвищити рівень соціально-психологічно-медичного  задоволення населення до 100% .

 

3.Знизить онкологічну смертність не менш ніж на 12% жителів південного регіону Київщини, і заощадити до 14 млн грн суспільних і державних коштів щорічно.

 

«Враховуючи вищевикладене,- зауважив Сергій Наконечний,- просимо розглянути питання щодо виділення коштів з обласного бюджету на вирішення цієї суспільно-значимої проблеми».

Зі зверненням до керівництва Київської області також виступив депутат Ігор Гейло. Він підняв питання - розглянути можливість щодо виділення коштів з обласного бюджету на завершення капітального ремонту приміщення Комунального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський краєзнавчий музей». Орієнтовна вартість проектно-кошторисної документації становить до 150 тис.грн, а на завершення капітального ремонту та утеплення фасаду потрібно близько 2 млн грн.

 

Музей є важливим осередком культурного життя області та міста, потужним науково-методичним центром Київщини, який надає допомогу державним та народним музеям, в створенні та побудові музейних експозицій, розробці тем науково-пошукових робіт, веденні виставкової та науково-освітньої роботи.

 

Варто зазначити, що Білоцерківський краєзнавчий музей щорічно проводить всеукраїнські наукові конференції, семінари та круглі столи з питань збереження історико-культурної спадщини, самобутності народів України  та музейних питань. На базі музею відбуваються семінари з підвищення кваліфікації музейних працівників та директорів музеїв, засідання Ради директорів музеїв Київщини тощо.

 

Унікальна за своєю будовою експозиція музею  розкриває  природні особливості, археологічні та історичні аспекти нашого краю. Зібрання музею та внутрішня експозиція приваблюють туристів з усієї України, але зовнішнє оздоблення фасаду створює  враження непрацюючого закладу. Будівля музею знаходиться в історичній частині міста, яка завжди приваблює гостей та туристів і тому має бути його окрасою.

 

Капітальний ремонт був розпочатий десять років тому, але не завершений. Фасад музею набув непривабливого вигляду (пішли тріщини та місцями відпала облицювальна плитка).

 

Через відсутність фінансування протягом майже 10 років приміщення набуло занедбаного стану, тому  й необхідні кошти задля збереження історичних надбань українського народу та створення належних умов для відвідувачів, як запоруки відновлення історичної пам’яті та гордості за Україну і українців.

 

Депутати міської ради підтримали всі звернення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ВРУ відповіла на звернення білоцерківських депутатів

Депутат міської ради  Андрій Король  зачитав  відповідь, що надійшла від Верховної Ради України на звернення білоцерківських депутатів, що стосувалося ініціювання повернення до розгляду законопроекту №2890 «Про муніципальну варту»  та прийняття його як закон в цілому.

 

У відповіді йдеться про те, що на виконання доручення голови Верховної Ради України Андрія Парубія у Комітеті ВРУ з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності було розглянуто вищезазначене звернення. Комітетом було підтримано звернення, він розглянув законопроект у другому читанні та подав його  на розгляд до Верховної Ради України й рекомендував прийняти проект ЗУ у другому читанні та в цілому як закон.

 

 


Регуляторна політика

В ході сесійного засідання депутатами було взято до відома  звіт міського голови «Про здійснення державної регуляторної політики Білоцерківською міською радою та виконавчим комітетом в 2017 році».

 

Варто наголосити, що за період з моменту введення в дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Білоцерківською міською радою та її виконавчим комітетом накопичений значний досвід у розробці, розгляді та прийнятті регуляторних актів.

 

Протягом 2017 року розробниками регуляторних актів: готувалися аналізи регуляторного впливу проектів регуляторних актів, проводилися оприлюднення проектів регуляторних актів та АРВ з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, громадських організацій та об’єднань, проводилися відстеження результативності регуляторних актів.

 

Відповідно до законодавства в аналізі регуляторного впливу розробники обов’язково визначали проблему, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання; цілі державного регулювання; усі прийнятні альтернативні способи досягнення зазначених цілей, наводили аргументи щодо переваги обраного способу; описували механізм, який пропонується застосувати для розв'язання проблеми, і відповідні заходи; обґрунтовували можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта; визначали очікувані результати прийняття акта; обґрунтовували запропонований строк дії акта (у разі обмеження цього строку); визначали показники результативності акта; визначали заходи, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

 

З метою залучення жителів міста до обговорення проектів, положень ініціатив, які пропонувала міська рада та її виконавчі органи, проводились консультації з громадськістю у формі публічних громадських обговорень. У 2017 році розробниками регуляторних актів проведено 9 засідань за «круглим столом» з обговорення проектів регуляторних актів. До обговорення проектів регуляторних актів запрошувалися представники суб’єктів господарської діяльності, громадських організацій, які мали можливість ознайомитися з відповідними проектами, а також внести свої пропозиції і зауваження, заслухати аргументи розробників регуляторних актів щодо підстав необхідності розробки того чи іншого проекту, положення. Таким чином, громадськість міста мала можливість впливати на прийняття рішень, що безпосередньо стосуються організації діяльності територіальної громади міста Білої Церкви.  Також здійснювалися базові, повторні та періодичні відстеження результативності регуляторних актів Білоцерківської міської ради та виконавчого комітету міської ради.

 

Протягом 2017 року розробниками регуляторних актів було проведено 19 відстежень результативності проектів та прийнятих рішень, з них 11 рішень міської ради ( 4 - базових та 7 періодичних відстежень), 8 рішень виконавчого комітету (4 - базових, 2 повторних та 2 періодичні відстеження). Звіти про відстеження результативності регуляторних актів розміщалися на офіційному веб-сайті міської ради та її виконавчих органів.

 

З метою додержання принципів прозорості, врахування громадської думки, відкритості для фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань на всіх етапах регуляторної діяльності органів місцевого самоврядування, міська рада та виконавчий комітет завжди прагнули до своєчасного доведення до відома територіальної громади та громадських організацій інформації щодо запланованих та прийнятих регуляторних актів.

 

Рішенням міської ради було затверджено план діяльності Білоцерківської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2017 рік, паротягом року до нього вносилися певні зміни та доповнення.

 

На розгляд сесії Білоцерківської міської ради у 2017 році були винесені та затверджені рішеннями міської ради 4 проекти регуляторних акта:

- Рішення міської ради від 07.09.2017р. №1134-35-VII «Про затвердження Правил здійснення суб’єктами господарювання благоустрою території міста Біла Церква»;

- Рішення міської ради від 25.05.2017 р. №78132-VII «Про внесення змін до рішення Білоцерківської міської ради від 28 грудня 2011 року № 454-17-VI «Про встановлення порядку залучення, розрахунку і використання коштів пайової участі замовника (забудовника) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Біла Церква»;

-Рішення міської ради від 28.09.2017 р. №1445-37-VII «Про затвердження правил додержання тиші на території міста Білої Церкви»;

- Рішення міської ради від 29.06.2017 р. №951- 34-VII «Про встановлення місцевих податків і зборів в м. Білій Церкві на 2018 рік».

 

У 2017 році згідно плану діяльності на розгляд виконавчого комітету Білоцерківської міської ради було підготовлено 5 проектів регуляторних актів, з них 4 прийняті.

 

На виконання вимог чинного законодавства щоквартально оновлюється реєстр регуляторних актів Білоцерківської міської ради і виконавчого комітету, який розміщено на офіційному сайті міської ради та її виконавчих органів https://new.bc-rada.gov.ua/.

Станом на 01.01.2018 року в реєстр регуляторних актів Білоцерківської міської ради і виконавчого комітету внесено 43 регуляторних акта, з них 29 рішень міської ради та 14 рішень виконавчого комітету.

 

Рішенням виконавчого комітету від 14 листопада 2017 року №406 затверджений План діяльності виконавчого комітету Білоцерківської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік. Рішенням виконавчого комітету від 28 листопада 2017 року №437 затверджені зміни до Плану діяльності виконавчого комітету Білоцерківської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік. Дані рішення оприлюднені на офіційному сайті міської ради і її виконавчих органів в мережі Інтернет та в друкованих ЗМІ.

 

Рішенням Білоцерківської міської ради від 30 листопада 2017 року №1619-40-VII затверджений План діяльності Білоцерківської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік. Дане рішення оприлюднене на офіційному сайті міської ради і її виконавчих органів в мережі Інтернет та у друкованих ЗМІ.

 

Спільна праця міської влади та територіальної громади з питань розробки та прийняття регуляторних актів сприяє розвитку ринкових відносин у місті і спрямована на поповнення дохідної частини міського бюджету.

 

З метою активізації співпраці, зворотних зв’язків між суб’єктами господарювання та Білоцерківською міською радою, її виконавчим комітетом на засадах широкого залучення громадськості пріоритетними завданнями на 2018 рік слід вважати:

- впровадження прозорої моделі публічного діалогу між міською радою, її виконавчим комітетом та суб’єктами господарювання;

 

- створення дієвих механізмів для забезпечення прийняття послідовних та виважених рішень з максимально можливими позитивними результатами за мінімально необхідних витрат ресурсів суб’єктів господарювання;

 

- підвищення якості підготовки розробниками аналізу регуляторного впливу до проекту регуляторного акта та здійснення заходів з відстеження результативності регуляторних актів;

 

- активізація участі громадськості в обговоренні проектів регуляторних актів.

 

Реалізація засад державної регуляторної політики в м. Біла Церква у 2017 році дозволила прийняти за активної участі громадськості актуальні, ефективні і збалансовані рішення, які є важливими для розвитку територіальної громади міста.


Звіти постійних комісій про роботу у 2017 році

Під час засідання депутати прослухали та взяли до відома  звіти про роботу двох постійних депутатських комісій.

 

Так, із звітом постійної комісії з питань інвестицій, регуляторної політики, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва, власності, комунального майна та приватизації присутніх ознайомив її голова – Сергій Мартинюк.

 

Доповідаючи, Сергій Мартинюк зазначив, що на сьогоднішній день до складу комісії входять 10 депутатів від різних політичних партій. Засідання комісії скликаються за необхідністю, анонсуються на сайті Білоцерківської міської ради. Комісією розглядаються і вирішуються питання у межах повноважень, визначених чинним законодавством.

 

Робота комісії будується на основі законності, гласності, рівноправності, вільного колективного обговорення. За час її роботи  відбулося  39 засідань (в 2016 році - 24 засідання, в 2017 році -15 засідань).

 

Напрямки діяльності постійної комісії :

- готує висновки та рекомендації з питань інвестицій, регуляторної політики, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва, власності, комунального майна та приватизації.

 

- контролює виконання програм та рішень ради, а також заходів, передбачених іншими програмами та рішеннями ради, з питань інвестицій, регуляторної політики, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва, власності, комунального майна та приватизації.

 

- з метою здійснення депутатського контролю, систематично, але не рідше одного разу на рік, вивчає та подає  за результатами звіт, який включає висновки та рекомендації щодо покращення функціонування з підзвітних і підконтрольних раді органів, підприємств , установ та організацій з питань інвестицій, регуляторної політики, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва, власності, комунального майна та приватизації.

 

- розглядає пропозиції та подає рекомендації щодо призначення та звільнення керівників об’єктів комунальної власності, які перебувають у віданні ради з питань  інвестицій, регуляторної політики, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва.

 

- погоджує проекти рішень ради перед винесенням їх на розгляд ради та виконавчого комітету, які готуються службовими та посадовими особами виконавчих органів з питань інвестицій, регуляторної політики, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва комунального майна та приватизації.

 

- комісія з питань інвестицій, регуляторної політики, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва, власності, комунального майна та приватизації перевіряє роботу підприємств, установ, організацій, розташованих на території міста, подає за результатами перевірки пропозиції на розгляд керівників підприємств, установ, організацій, а в де-яких випадках вносить свої пропозиції на розгляд ради.

 

- попередньо розглядає відповідні розділи і показники проектів планів соціально- економічного розвитку та бюджету, звітів про їх виконання, вносить зауваження і пропозиції.

 

- заслуховує звіти керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів ради про виконання рішень ради з питань малого та середнього бізнесу, а також про здійснення ними делегованих повноважень .

 

- котролює процес приватизації, дотримання законодавства з питань приватизації та проводить аналіз її наслідків, надаючи раді раз на рік детальний звіт про хід приватизації.

 

- попередньо розглядає і подає погодження про передачу в оренду цілісних майнових комплексів і нежитлових приміщень.

 

- розглядає і погоджує експертні оцінки при приватизації об’єктів комунальної власності.

 

- вносить пропозиції та рекомендації з надання пільг по орендній платі, щоквартально проводить аналіз доцільності й ефективності від зданих в оренду приміщень.

 

Загальна кількість питань, розглянутих на засіданнях постійних комісій – 126. Загальна кількість питань, винесених на розгляд сесії – 93.

 

Підбиваючи підсумки Сергій Мартинюк зауважив, що  постійна комісія працює злагоджено, відповідально та результативно. Питання вирішуються компетентно, висновки і рекомендації комісії враховуються при прийнятті рішень міською радою на сесіях. Відмітив ефективну роботу членів комісії, які демонструють професіоналізм і принциповість при вирішенні питань.  Наголосив, що задля реального вивчення проектів рішень, регуляторних актів залучалися до участі в робочих групах як депутати, так і фахівці апарату виконкому та ін.

 

Про звіт постійної комісії з питань з питань освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин, міжнародного співробітництва, інформаційної політики, молоді, спорту та туризму, соціального захисту, охорони здоров'я, материнства та дитинства доповів голова даної комісії  - Ігор Гейло.

 

Так, за 2017 рік даною постійною комісією було проведено 31 засідання, на яких  розглянуто та винесено на розгляд депутатам ради 48 проектів рішень сесії. За наслідками голосування депутатами ухвалено 37 рішень міської ради. З них:

-з питань соціального забезпечення жителів міста 4 рішення. Найвагоміші: Програма соціального забезпечення та соціального захисту населення міста Біла Церква «Турбота», на реалізацію заходів якої з міського бюджету вже виділено 6 млн 450 тис.грн, аби  забезпечити потреби малозахищених категорій білоцерківців;

 

- з питань організації діяльності органів місцевого самоврядування та комунальних установ міста, навчально-виховних закладів та закладів культури прийнято 16 рішень. Даними рішеннями приводилися у відповідність до законодавства діяльність даних установ, їх установчі документи. Найвагомішим було: рішення про утворення нового навчально-виховного комплексу «Казка»;

 

- з питань охорони здоров’я прийнято 5 рішень, які стосувалися впровадження у життя медичної реформи. Вагомими були рішення: про створення відповідних медичних закладів, таких як амбулаторія загальної практики – сімейної медицини, затвердження Програми «Цукровий діабет на 2018 рік» та затвердження  міської цільової соціальної програми протидії  ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2018 рік, за якою планується виділити ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­7 млн 700 тис. грн;

 

- з  питань розвитку культури та спорту, молодіжної політики прийнято 11 рішень. Зокрема прийнято Програму підтримки стадіону «Трудові резерви» на 2017-2020 роки, на яку вже виділено 200тис. грн., також Програма облаштування дитячих ігрових майданчиків та спортивних майданчиків та ін.;

 

- у сфері освіти прийнято Програму організації харчування дітей у комунальних навчальних закладах міста на 2017-2020 роки, за якою передбачено виділення коштів на безкоштовне харчування дітей із малозабезпечених сімей, дітей-інвалідів, дітей дошкільного віку учасників АТО. Надалі комісією планується ініціювання безкоштовного харчування дітей шкільного віку учасників АТО. На дану програмою у минулому році виділено більше 5 млн грн на харчування дітей вказаних категорій. Також, прийнята Програма оздоровлення та відпочинку дітей у 2018 році;

 

- з питань культури та молодіжної політики приймалися рішення щодо відзначення преміями талановитої молоді нашого міста; рішення про створення комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Білоцерківської міської ради Київської області» та ін.


Звернення щодо сприяння у відкритті дитячого травматологічного пункту

Депутатами було підтримано звернення до голови Київської обласної ради Старикової Г.В., голови Київської обласної державної адміністрації Горгана О.Л., яке стосувалося відкриття дитячого травматологічного пункту в Комунальному закладі Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня №2».

 

Доповідаючи дане питання Ігор Гейло зазначив, що за останні роки різко зріс дитячий травматизм – за 2016 рік надано медичну допомогу 5 тисячам травмованих дітей, за 10 місяців 2017 року – 3840 дітей, тому гостро стоїть питання про необхідність відкриття дитячого травматологічного пункту в Київській обласній дитячій лікарні №2.

 

У зверненні  зазначається, що надання медичної допомоги травмованим дітям забезпечується у повній мірі, однак існуючі умови є дуже незручними для дітей та медперсоналу: травмованих дітей доставляє бригада екстреної медичної допомоги в приймальне відділення основного 5-поверхового корпусу Київської обласної дитячої лікарні №2. Далі на 4 поверсі дитину обстежують рентгенологічно і потім у будь-який  час доби, в негоду, перевозять дітей до хірургічного відділення іншого корпусу, який розташований окремо на території лікарні. Крім того лікарі-хірурги витрачають багато часу на огляд дітей, адже спочатку оглядають постраждалих в приймальному відділенні, потім в рентген-кабінеті на 4 поверсі, потім в хірургічному відділенні, що спричиняє незручності не лише лікарям, але й батькам дітей, і що неприпустимо – дітям.

 

Отож, при наявності спеціально облаштованого травмпункту для травмованих дітей у даній медичній установі, бригада екстреної медичної допомоги буде безпосередньо доставляти їх в травмпункт. Там же буде проводитись первинний огляд, постановлення діагнозу, рентген-обстеження і надаватись вчасна медична допомога.

 

Це питання порушувалось неодноразово і залишається невирішеним вже протягом декількох років, тому у зверненні прохання  розглянути питання про можливість відкриття дитячого  травматологічного пункту в Комунальному закладі Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня №2». Звернення направлено до очільників області, оскільки заклад є обласного підпорядкування.


Інші питання, які були розглянуті на сесійному засіданні:

 

 

 

 

 

 

 

 

- внесені зміни  та доповнення до рішення міської ради від 21.12.2017р № 1880-43-VІІ «про бюджет м.Біла Церва на 2018рік», пов’язані із змінами бюджетної класифікації;

 

- прийнято рішення про затвердження Договору про співпрацю щодо виконання комплексу робіт по дегазації полігону твердих побутових відходів;

 

- затверджено  план роботи Білоцерківської міської ради сьомого скликання на 2018 рік;

 

- внесено зміни до плану діяльності Білоцерківської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік, затвердженого рішенням міської ради від 30 листопада 2017 року № 1619-40-VII;

 

- підтримано рішення про надання згоди на прийняття до комунальної власності квартир

 

- внесенні зміни у Додаток до рішення міської ради від 24 вересня 2015 року № 1576-79- VI «Про деякі питання забезпечення жителів м. Біла Церква муніципальним житлом на 2013-2018 роки»;

 

- затверджено додаткову угоду до Договору від 23 лютого 2017 року № 1-ГВ, затвердженого рішенням міської ради від 23 лютого 2017 року № 495-26-VІІ "Про затвердження Договору на господарське відання складовими газорозподільної системи»;

 

- надано згоду на прийняття до комунальної власності квартир;

 

- внесено  зміни до рішення міської ради «Про реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій, засновниками (співзасновниками) яких є Білоцерківська міська рада» шляхом викладення його в новій редакції;

 

- розглянуто ряд питань використання комунальної власності, земельних  та інших питань, з яких були прийняті відповідні рішення.


Опубліковано: 25 січня 2018 року
Поділитися