24.10 Відбулося засідання виконавчого комітету

24 жовтня  відбулося засідання виконавчого комітету Білоцерківської міської ради. Під час засідання було розглянуто низку питань щодо забезпечення життєдіяльності міста. 


Затвердження висновку комісії по здійсненню контролю за фінансово - господарською діяльністю підприємств комунальної власності міста

 

На виконання рішення міської ради щодо Програми фінансової підтримки комунальних підприємств  відбулося засідання комісії по здійсненню контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємств комунальної власності міста. 

 

Доповідаючи дане питання заступник міського голови Інна Новогребельська  поінформувала, що до комісії надійшли запити  від КП БМР  «Муніципальне шляхово-експлуатаційне управління», КП БМР «БВАК» та КП БМР «Білоцерківтепломережа» щодо надання поворотної та безповоротної фінансової допомоги. Проте, опрацювавши їхні клопотання комісія надала відмову комунальним підприємствам «Муніципальне шляхово-експлуатаційне управління» та «БВАК», оскільки перше вже отримує фінансову підтримку з міського бюджету й ситуація по ньому врегульована, а другому - було рекомендовано клопотати перед Білоцерківською міською радою стосовно надання допомоги у вигляді поповнення статутного капіталу.

 

Щодо КП БМР “Білоцерківтепломережа” - комісія розглянула відповідне звернення та проаналізувала фінансово-економічну ситуацію, яка склалася на ньому.  А саме, станом на 10.10.2017 року загальна заборгованість комунального підприємства перед НАК «Нафтогаз України» складає 168 839,5 тис.грн., де 145 944,1 тис.грн. - заборгованість за використаний природний газ (з яких 39 991,8 тис.грн. підлягає реструктуризації на 5 років, а 105 952,3 – поточна заборгованість), та 22 895,4 тис.грн. - заборгованість по штрафним санкціям (з яких 18 901,0 тис.грн. підлягає списанню після виконання договорів реструктуризації, 678,0 тис.грн. – це судовий збір, який підприємство повинно сплатити та 3 316,4 тис.грн. – штрафні санкцї).

 

Станом на сьогодні не профінансована дотація за 2015 рік, яка затверджена територіальною комісією та складає 20,7 млн. грн. (для населення – 11,8 млн. грн., для бюджетних установ – 8,9 млн. грн.). Не вирішено питання щодо порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення різниці між фактичною вартістю теплової енергії, послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води за 2016 та 2017 роки.

 

Крім того, на даний час КП БМР «Білоцерківтепломережа» не має права самостійно розпоряджатись грошовими коштами, отриманими за послуги теплопостачання. Постановою Кабінету Міністрів України № 217 від 18 червня 2014 р. затверджено «Порядок розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків з гарантованим постачальником природного газу». Фактично, підприємство позбавлене можливості своєчасно сплачувати податки, заробітну плату, відрахування у соціальні фонди, вартість електроенергії та інші витрати.

 

Відповідно до п. 12 вищезазначеної Постанови обов’язок НАК “Нафтогаз України” постачати природний газ виробникам теплової енергії для всіх категорій використання природного газу на умовах та у порядку, що визначені цим Положенням, а саме:

 

-станом на 23 число місяця, що передує місяцю постачання природного газу, рівень розрахунків виробника теплової енергії (без урахування штрафних санкцій) з додаванням суми оформлених відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 січня 2005 р. № 20 “Про затвердження Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій”, підписаних усіма учасниками розрахунків і переданих до органів Казначейства, але не профінансованих спільних протокольних рішень за усіма укладеними з НАК “Нафтогаз України” договорами постачання природного газу (купівлі-продажу, про закупівлю, відступлення права вимоги тощо) становить не нижче 90 відсотків.

 

На сьогоднішній день цей відсоток складає 85%. Для постачання НАК “Нафтогаз України” природного газу КП БМР «Білоцерківтепломережа» повинна оплатити грошовими коштами 8 млн грн, щоб вийти на відсоток оплати 90%.

 

Отож, комісія схвалила рішення підтримати клопотання КП БМР «Білоцерківтепломережа» щодо фінансової підтримки на безповоротній основі для фінансування витрат на поновлення платоспроможності підприємства в розмірі 8 млн.грн.

 

Члени виконавчого комітету також схвалити проект рішення міської ради «Про надання безповоротної фінансової підтримки комунальному  підприємству  Білоцерківської міської ради «Білоцерківтепломережа» для винесення на розгляд сесії Білоцерківської міської ради.


Робота ДЖКГ зі зверненнями громадян

 

Члени виконавчого  комітету міської ради взяли до відома звіт директора департаменту житлово-комунального господарства міської ради по роботі зі зверненнями громадян.

 

Доповідаючи дане питання директор департаменту  Анатолій Кравець зазначив, що установа надає першочергове значення роботі по організації прийому громадян, розгляду їх письмових звернень та звернень депутатів міської ради.

 

Реєстрація, виконання та контроль за розглядом звернень проводиться згідно із відповідною Інструкцією. Департаментом складається план роботи, де одним із основних пунктів є аналіз стану роботи із зверненнями громадян. Особлива увага працівниками департаменту приділяється питанню доступу до публічної інформації.  На даний час в департаменті організовано облік запитів на інформацію; забезпечено своєчасне оприлюднення проектів рішень виконавчого комітету та міської ради, що підлягають обговоренню; забезпечується систематичне і оперативне оприлюднення та оновлення інформації про діяльність департаменту житлово – комунального господарства; вживаються заходи щодо унеможливлення несанкціонованого доступу до наявної інформації про особу, інших осіб.

 

Визначено, що спеціальним місцем для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію, їх копіями є кабінет головного спеціаліста по роботі із зверненнями громадян управління житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради.

 

Директором департаменту та заступниками ведеться особистий прийом відвідувачів, на них проводиться роз’яснювальна робота щодо вирішення конкретних питань, які входять до компетенції управління.

 

Особистий прийом директора департаменту проводиться щосереди з 14.30 до 16.00.

 

Працівниками  надаються консультації відвідувачам;  розглядаються  письмові заяви,  скарги громадян, депутатів, звернення. Що надійшли на «гарячу лінію»  та організовується робота по наданню вичерпних відповідей і вжиттю заходів з метою вирішення життєво необхідних питань, що стосуються мешканців міста. Крім того, до працівників відділів департаменту постійно звертаються громадяни міста з різних питань в усній формі.

 

Порушення термінів надання  відповідей у 2017 році не допускались. 

 

Станом на 01.10.2017 року до департаменту житлово–комунального господарства міської ради надійшло 1654 заяв, скарг,  звернень  громадян та  депутатських звернень.

 

Кількість питань, вирішених позитивно, зросло. Щодо питань, з яких  не було можливості надати відповідну допомогу у їх вирішенні,  підготовлено та надано вичерпні відповіді про відмову в позитивному вирішенні звернень, але поставлено на додатковий контроль та буде внесено в план роботи департаменту на 2018 рік.

 

Кількість звернень, які надійшли до ДЖКГ в цьому році становить  1654 ( в 2016р - 1757 звернень). 

 

У заявах, скаргах та зверненнях громадян міста піднімаються найрізноманітніші питання сьогодення. Так, в поточному році, найбільше жителів звернулися з питаннями тарифоутворення, нарахування плати за житлово-комунальні послуги; капітального ремонту будинків; ремонту покрівель будинків; утеплення будинків; встановлення, заміни, ремонту та повірки засобів обліку; ремонту освітлення місць загального користування; ремонту внутрішньобудинкових мереж; ремонту доріг, проїздів та тротуарів; ремонту та технічного обслуговування зовнішнього освітлення; утримання зелених насаджень; інших робіт по утриманню та ремонту житлового фонду тощо.

 

Від депутатів надійшло 105 звернень (в 2016 році - 112). Найбільше в їхніх  зверненнях піднімаються такі питання: надання послуг по утриманню будинків та прибудинкових  територій,  ремонт доріг та між будинкових проїздів , вуличне освітлення,   знесення  дерев,  встановлення засобів примусового зниження швидкості   та ін.        


Про ситуацію по захворюваності на туберкульоз у місті 

 

За даними світової статистики щороку від туберкульозу гине 2 млн людей. За оцінками ВООЗ у період між 2000 і 2020 роками майже 1 млрд людей буде інфіковано, 200 млн захворіє і 35 млн загине від туберкульозу, якщо контроль за захворюванням не буде посилено.

 

В Україні з 1995 року зареєстровано епідемію туберкульозу. Зберігається напружена епідситуація  щодо туберкульозу і в нашому місті. Захворюваність і поширеність цієї недуги на високому рівні. Туберкульоз та ВІЛ/СНІД вже давно перестали бути суто медичною проблемою. Ці захворювання становлять небезпеку для держави та усього суспільства.

 

Доповідаючи дане питання  начальник управління охорони здоров’я міської ради Денис Яблонський  відмітив, що за 9 місяців 2017 року, в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року, показник захворюваності на активний туберкульоз дещо знизився (на 1,2%) і становить 59,9 на 100 тис. населення.

 

Захворюваність на туберкульоз з розпадом легеневої тканини серед вперше захворілих зменшилась майже в тричі, проте зросла захворюваність серед дітей  та підлітків.

 

Зросла кількість КО-інфікованих серед вперше виявлених хворих на 2,0%. Також  зріс показник смертності від усіх форм туберкульозу з 4,8 до 5,0 на 100 тис. населення. Смертність хворих на туберкульоз від інших причин зросла з 19 до 25 осіб. 


За інформацією управління охорони здоров’я міської ради причинами погіршення епідемічної ситуації з туберкульозу є:

 

1. Соціально-економічна криза та її наслідки, зростання числа соціально дезадаптованих і уразливих груп населення, хворих на хронічні соматичні захворювання, алкоголізм, наркоманію, ВІЛ/СНІД.

 

2. Міграція населення сприяє розвитку туберкульозу.

 

3. Зниження захисних сил організму, збільшення кількості хворих з імунодифицитними станами, як первинними так і набутими.

 

4. Недостатній рівень охоплення дітей специфічною імунопрофілактикою БЦЖ та туберкулінодіагностикою.

 

5. Недовиконання плану флюорографічного обстеження груп підвищеного ризику (план виконаний на 65,1%).

 

6. Не виконання рекомендацій лікарів.

 

7. Недостатня робота всіх служб міста щодо виявлення туберкульозу серед споживачів алкоголю, наркотичних речовин, осіб з недбалим ставленням до свого здоров’я та інші групи ризику.


Для вирішення даних проблем управління охорони здоров’я міської ради наголошує на  необхідності проведення таких заходів:

 

1. Забезпечити 100% охоплення профілактичними флюорографічними обстеженнями всіх жителів міста, в тому числі груп підвищеного «медичного», «соціального» ризику, працівників сфери обслуговування населення та працюючих у важких і небезпечних умовах.

 

2. Забезпечити якісну роботу у вогнищах туберкульозної інфекції, своєчасні та  регулярні огляди і обстеження дітей, підлітків та дорослих, які в них знаходяться.

 

3. Вжити заходи щодо створення системи інформаційного забезпечення галузі охорони здоров’я м. Біла Церква, з впровадженням системи електронної картки пацієнта, в якій зберігатиметься вся медична інформація про нього, що дозволить впорядкувати результати лікування кожного пацієнта, а також здійснювати оцінку загальної ефективності протитуберкульозної програми.

 

4. Продовжити впровадження сучасних методів діагностики туберкульозу, а саме: комп’ютерної томографії та полімеразної ланцюгової реакції для активного виявлення туберкульозу.

 

5. Розробити «Міську цільову програму протидії захворюванню на туберкульоз на 2018-2020 роки».

 

Також даним рішенням керівникам комунальних підприємств доручено, а суб’єктам господарювання інших форм власності рекомендовано забезпечити охоплення профілактичними флюорографічними обстеженнями своїх працівників.


Укладено тимчасові договори на перевезення пасажирів

 

Розглянувши подання відділу транспорту та зв’язку міської ради, з метою забезпечення безперебійного функціонування громадського транспорту на міських автобусних маршрутах №3 «Житловий масив Заріччя (вул.Лісова) – автомагістраль Київ-Одеса», №17 «вул.Івана Кожедуба (Хімбуд) –вул.Січових стрільців (Нове Зарічанське кладовище (Володарська траса) виконавчий комітет міської ради вирішив укласти договір на строк до трьох місяців на перевезення пасажирів на даних маршрутах з Малим приватним підприємством «Діліжанс». В подальшому буде проведено відповідний конкурс щодо визначення перевізника по даних автобусних маршрутах .


Про забезпечення доступності до занять фізичною культурою і спортом в м. Біла Церква

 

Розглянувши подання відділу з питань фізкультури та спорту Білоцерківської міської ради на виконання законодавства України виконавчий комітет міської ради вирішив: надати право на безкоштовне користування об'єктами фізкультури і спорту, а саме спортивними майданчиками, що належать до сфери комунальної власності міста Біла Церква, для занять фізичною культурою і спортом неповнолітнім, учням, студентам, пенсіонерам, інвалідам, які зареєстровані та проживають в м. Біла Церква.

 

Фізичним та юридичним особам, не зазначеним вище, такі об’єкти можуть надаватися у користування відповідно до чинного законодавства України.

 

Керівники  закладів освіти, фізичної культури і спорту, що належать до сфери комунальної власності міста Біла Церква зобов'язані даним рішенням: визначити час для безкоштовного користування об'єктами фізкультури і спорту для занять фізичною культурою і спортом з урахуванням встановлених графіків, розкладів занять та змагань; розробити та подати на затвердження органу, у підпорядкуванні якого перебуває заклад, Порядок доступу та користування об'єктами фізкультури і спорту, яким урегулювати механізм безкоштовного користування вказаними об’єктами.  

 

Управлінню освіти та науки міської ради, відділу з питань фізичної культури та спорту міської ради доручено надавати організаційно-методичну і практичну допомогу керівникам закладів освіти, фізичної культури і спорту щодо організації відкритого доступу до користування об'єктами фізкультури і спорту, а саме спортивними майданчиками, що належать до сфери комунальної власності міста Біла Церква.


Про деякі питання діяльності комісій, до компетенції яких віднесено вирішення  питань соціального захисту населення 

 

Під час засідання виконавчого комітету міської ради, у зв’язку зі зміною персонального складу посадових осіб, що входять до складу ряду комісій, до компетенції яких віднесено вирішення питань соціального захисту населення  та з метою забезпечення їх належної роботи було внесено зміни.

 

Зміни стосувалися комісії по наданню житлових субсидій і пільг та комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Також були внесені зміни до Положення про комісію по наданню житлових субсидій і пільг.


В Білій Церкві збудують пам’ятний знак жертвам Голокосту 

 

На засіданні виконавчого комітету було схвалено проект рішення сесії Білоцерківської міської ради «Про спорудження пам’ятного знаку жертвам Голокосту в м. Біла Церква» . 

 

Проект рішення, який буде винесений на сесійне засідання міської ради погоджує місце встановлення пам’ятного знаку жертвам Голокосту в м. Біла Церква біля житлового будинку № 12 по пл. Торговій.

 

Визначається, що замовником спорудження пам’ятного знаку жертвам Голокосту в м. Біла Церква визначено  Іудейську релігійну громаду «Міцва».

 

Крім того, рішення передбачає оголошення відкритого конкурсу на кращий ескізний проект пам'ятного знаку  жертвам Голокосту  в м. Біла Церква. Строк проведення – з 04 грудня 2017 року по 28 лютого 2018 року. Управлінню архітектури та містобудування міської ради доручено розробити умови  проведення даного конкурсу.

 

Рішенням також погоджено, що джерелом фінансування проведення відкритого конкурсу на кращий ескізний проект пам’ятного знаку жертвам Голокосту в м. Біла Церква є кошти Іудейської релігійної громади «Міцва», добровільні внески Білоцерківської єврейської громади, міжнародних організацій, інші джерела не заборонені чинним законодавством.

 

Відповідальними за організацію та проведення конкурсу визначено відділ культури і туризму Білоцерківської міської ради, управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради.


Інші питання, які розглянули під час засідання:

-прийняли рішення про утворення комісії з питань визначення базового рівня споживання паливо-енергетичних ресурсів (електричної енергії) для вуличного освітлення Залізничного селища м. Біла Церква;

 

-прийняли рішення про утворення комісії з питань роботи із службовою інформацією Білоцерківської міської ради та її виконавчого комітету та затвердили положення про її діяльність;

 

-затвердили склад комісій з питань визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості по бульвару Олександрійському, 141,  вул. Шевченка, 33,   вулиці Нова,54; 

 

- прийняли рішення про встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення;

 

- розглянули рішення про деякі питання присвоєння адрес, щодо розміщення об’єктів зовнішньої реклами, щодо захисту майнових  та житлових прав дітей;

 

- розглянули ряд опікунських питань, з яких були прийняті відповідні рішення.

24.10 Відбулося засідання виконавчого комітету


Опубліковано: 24 жовтня 2017 року
Поділитися