12.09 Відбулося засідання виконавчого комітету міської ради

12 вересня  відбулося засідання виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, яке провів міський голова Геннадій Дикий.

 

Аби отримати кредит на заміну старого зовнішнього освітлення

 

Під час засідання  було схвалено індикативні прогнозні показники бюджету м.Біла Церква на 2018-2019 роки.

 

Доповідаючи дане питання, заступник міського голови Володимир Хмурич наголосив, що необхідність прийняття даного рішення пов’язана із тим, що, наразі, міська влада працює із міжнародною  фінансовою організацією НЕФКО, до якої подано проект на отримання кредитних коштів в сумі близько 15 млн грн на  заміну ламп зовнішнього освітлення на сучасні світлодіодні. Одночасно було подано заявку до Міністерства фінансів України на отримання кредиту, у коментарях якого й була вимога схвалити індикативні прогнозні показники бюджету м.Біла Церква на 2018-2019 роки. Тому, за словами Володимира Хмурича, це є технічним рішенням.

 

«Даний кредит НЕФКО надається в гривнях і може  бути на пільгових умовах  - під 3% річних. Він є нижчим від інфляційної ставки, тому ми повинні вживати всіх заходів, аби отримати його для міста. Завдання міського голови є чітким – до кінця поточного року закрити цей проект», - задзначив заступник міського голови.

 

Міський голова Геннадій Дикий: «У місті зараз 9 тис. світлоточок, з яких – 4,5 тис. ще із лампами розжарювання, які споживають у десять разів більше електроенергії, ніж світлодіодні. Заміна  старих ламп  надасть місту значну економію коштів, а враховуючи, що кредитування буде на пільгових умовах, ми зможемо досить швидко його повернути. Нашим завданням є замінити всі старі освітлювальні прилади".

 

Споживання енергоносіїв відтепер моніторитиметься

 

Члени виконавчого комітету затвердили Положення про порядок здійснення моніторингу за фактичним споживанням енергоносіїв  бюджетних установ м. Біла Церква.

 

Метою застосування  моніторингу є організаційне забезпечення впровадження  постійно діючої системи динамічного нагляду  та отримання достовірної інформації  щодо енергоспоживання в режимі щоденного та щотижневого  зчитування відповідної інформації з приладів (лічильників) обліку енергетичних ресурсів у бюджетних установах міста (будівлях, приміщеннях) для подальшого проведення аналізу й оцінки основних показників стану використання енергетичних та водних ресурсів у бюджетній сфері міста та забезпечення ефективного впровадження заходів з енергозбереження та реалізації енергоефективних проектів у місті.

 

Документ також містить механізм проведення моніторингу відповідних процесів, порядок збору інформації щодо споживання енергоресурсів у бюджетних установах Білої Церкви.

 

Даним рішенням також доручено керівникам виконавчих органів міської ради  провести відповідні організаційні заходи щодо запровадження даної системи, визначити відповідальних осіб  в бюджетних установах, забезпечити ком’ютеризовані робочі місця для виконання поставлених завдань  та ін.

 

Про зупинки громадського транспорту

 

Дане рішення було прийнято членами виконавчого комітету з метою удосконалення транспортної інфраструктури міста, поліпшення умов дорожнього руху та транспортного обслуговування населення, забезпечення належного санітарного, естетичного стану зупинок громадського транспорту, які використовуються міським електротранспортом, відповідно  до законодавчих актів України.

 

Даним рішенням комунальному підприємству Білоцерківської міської ради «Тролейбусне управління» доручено провести інвентаризацію зупинок громадського транспорту, які  використовуються міським електротранспортом,  для взяття  даних зупинок на свій баланс.

 

Департаменту житлово-комунального господарства міської ради доручено здійснити передачу наявних зупинок громадського транспорту, які використовуються міським електротранспортом, з балансу департаменту житлово-комунального господарства міської ради на баланс Комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Тролейбусне управління».

 

Також Департаменту житлово-комунального господарства має розробити технічну документацію на будівництво нових зупинок громадського транспорту:

 

- по бульвару Олександрійському в напрямку Гайка -  біля ЗОШ №7, біля магазину «Шуруп», в районі магазину «Царинок»;

 

- по бульвару Олександрійському в напрямку вул. Леваневського -  в районі магазину «Царинок», біля ЗОШ №7,  біля будівлі «Стара Пошта»;

 

- по вулиці Леваневського в обох напрямках-  між зупинками ПК «Росава» та механіко-енергетичний технікум (колишнє ПТУ №9).

 

Коментуючи дане питання, міський голова Геннадій Дикий зазначив:  «Пропозиція щодо будівництва додаткових зупинок виникла у зв’язку із приведенням відстані між зупинками до європейських норм. Електротранспортом найбільше користуються літні люди, тому ми намагаємося на ділянках, де зупинки розташовані занадто далеко, встановити додаткові, аби  створити їм більш комфортні умови».

 

Працюватимемо у системі електронного документообігу

 

Міською владою проводяться заходи, аби використовуючи сучасні технології,  робота структурних підрозділів була ефективною, а білоцерківці в якнайкоротші терміни отримували відповіді на свої звернення. З цією метою для Білої Церкви було розроблено систему електронного документообігу.

 

Протягом більш як двох місяців система працювала у тестовому режимі, впроваджувалася у виконавчих органах Білоцерківської міської ради, працівники яких мали можливість вивчити її функціонування  на практиці та отримати відповіді на запитання, які виникали у ході роботи.

 

Під час засідання виконавчого комітету  було прийнято рішення про запровадження Порядку роботи у системі електронного документообігу у виконавчих органах Білоцерківської міської ради та повний перехід на неї.

 

Затвердженим Порядком регулюються правила ведення електронного документообігу, правила ведення загального діловодства, функціонування таких невід’ємних частини системи, як «Календар подій», яка виконує функцію підтримки планування подій міської ради, планування особистого прийому громадян до посадових осіб місцевого самоврядування, політика інформаційної безпеки системи електронного документообігу та ін.

 

Інші питання розглянуті під час засідання:

 

- прийнято рішення про повідомну реєстрацію колективних договорів;

 

- затверджено склад комісії по призначенню стипендії міського голови кращим студентам вищих навчальних закладівІ-ІV рівнів акредитації міста Біла Церква;

 

- затверджено мережу закладів освіти на 2017/2018 навчальний рік. Варто зазначити, що  у цьому році кількість класів збільшилася на 16, в яких навчатиметься на 355 учнів більше.

Кількість вихованців у дитячих садочках також збільшилася – на 117 осіб;

 

- внесено зміни до деяких рішень виконавчого комітету;

 

- затверджено штані розписи управлінь, відділів, служб міської ради і виконавчого комітету з 25 вересня 2017 року;

 

- внесено зміни в додаток до рішення виконавчого комітету міської ради від 10 січня 2017 року № 04«Про створення комісії з питань визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартостіу місті Білій Церкві»шляхом викладення його в новій редакції;

 

- внесено робочу групу з обстеження неприватизованого житлового фонду у гуртожитках, які перебувають на балансі комунальних підприємств міської ради житлово-експлуатаційних контор № 1, 6, 7;

 

- внесено зміни в додаток до рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 20 червня 2017 року № 220 «Прозатвердження переліку об’єктів і заходів, що фінансуються у 2017 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій»;

 

- затверджено перелік об’єктів і заходів, що фінансуються у 2017 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій;

 

- прийнято рішення про встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення;

 

- прийнято рішення про приписку до призовної дільниці громадян 2001 року народження;

 

- прийняті рішення про деякі питання щодо квартирного обліку,  щодо присвоєння адрес, щодо розміщення об’єктів зовнішньої реклами;

 

- розглянуто ряд опікунських питань, з яких були прийняті відповідні рішення.

Відбулося засідання виконавчого комітету міської ради


Опубліковано: 12 вересня 2017 року
Поділитися