12.07 Відбулося засідання виконкому міської ради

12 липня 2018 року, 17:10
Поділитися

12 липня відбулося  засідання виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, яке провів міський голова Геннадій Дикий. Під час засідання було розглянуто низку питань щодо забезпечення  життєдіяльності Білої Церкви.


Щоб традиційний Білоцерківський марафон пройшов на належному рівні

З метою належної підготовки та проведення ХV Білоцерківського марафону, який відбудеться 07 жовтня ц.р. було прийнято відповідне  рішення.

 

Документом утворено організаційний комітет з підготовки та проведення ХV Білоцерківського марафону і затверджено його склад. Також були затверджені заходи з підготовки та проведення марафону, а відділам, управлінням та іншим структурним підрозділам міської ради та виконавчого комітету було доручено забезпечити їх виконання.

 

Крім того рішенням буде передбачено забезпечення охорони правопорядку під час проведення змагань та у місцях проживання учасників змагань; наявність роздягалень, біотуалетів; організацію надання необхідних медичних послуг на належному рівні; вжиття заходів щодо ремонту та прибирання дороги на бул.Олександрійський, де відбуватимуться змагання, проведення інформаційної кампанії  та ін.


Вулиці Шкільна, Дачна, Друга Піщана та Підвальна будуть обладнані пристроями примусового зниження швидкості

Члени виконавчого комітету прийняли рішення  про обладнання  пристроями примусового зниження  швидкості проїжджої частини вулиць Шкільна, Дачна, Друга Піщана, Підвальна.

 

Обладнання таких пристроїв дозволить підвищити безпеку дорожнього руху, в першу чергу для пішоходів, оскільки цими вулицями рухаються діти до навчальних та медичної установ міста.

 

Рішенням доручено департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради розробити та погодити з відповідним підрозділом Національної поліції  проекти обладнання даними пристроями вищезазначені вулиці  Білої Церкви та провести відповідні роботи.


Схвалено проект рішення БМР по проведенню організаційно-правових заходів щодо створення комунального закладу Білоцерківської міської ради  Білоцерківська школа мистецтв №3

 

З метою оптимізації  мережі закладів позашкільної освіти у сфері культури, економічної ефективності функціонування мистецького закладу міста, забезпечення інтересів територіальної громади міста та розширення напрямів мистецької освіти, у відповідності до законодавства України виконавчий комітет міської ради вирішив: схвалити проект рішення міської ради «Про організаційно-правові заходи щодо створення комунального закладу Білоцерківської міської ради  Білоцерківська школа мистецтв №3 в місті Біла Церква».

           

Проектом  рішення передбачено створення комунального закладу Білоцерківської міської ради Білоцерківська школа мистецтв № 3 та затвердження його статуту.

 

Директору комунального закладу Білоцерківської міської ради Білоцерківська школа мистецтв № 3, після призначення його в установленому законом порядку на посаду, буде доручено здійснити організаційно-правові заходи з державної реєстрації закладу та статуту.

 

Проектом рішення також передбачено проведення відповідних процедур щодо ліквідації  юридичної особи – комунального закладу Білоцерківської міської ради Білоцерківська музична школа № 3, враховуючи забезпечення дотримання соціально-правових гарантій працівників зазначеного комунального закладу в порядку та на умовах, визначених чинним законодавством України.

 

Даний проект рішення буде винесено на розгляд сесії міської ради.


Затверджено заходи щодо підготовки  та організованого початку 2018/2019 навчального року в м. Біла Церква

Відповідне рішення підтримали члени виконавчого комітету міської ради.

 

Зокрема, заходами передбачено:

- забезпечення підготовки закладів освіти до реалізації Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»;

-формування мережі закладів освіти відповідно до освітніх запитів населення в дошкільній, загальній середній, позашкільній освіті;

   - здійснення комплексних робіт з підготовки приміщень і будівель закладів до початку 2018/2019 навчального року та оформлення відповідних актів;

-продовження роботи з питань організації інклюзивного навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти, створення інклюзивно-ресурсних кімнат та медіатек;

-приведення у відповідність до стандартів елементи архітектурної доступності приміщень  закладів для дітей з особливими  потребами;

-проведення комплексу заходів з підготовки закладів до роботи в осінньо-зимовий період та забезпечення стовідсоткової готовності до опалювального сезону;

-забезпечення охоплення учнів  різними напрямами позашкільної освіти;

-ужиття заходів щодо створення для учасників освітнього процесу безпечних умов праці та навчання, забезпечення контролю за виконанням  вимог пожежної безпеки в  закладах та протипожежних заходів, викладених у приписах органів державного нагляду та контролю у сфері пожежної та техногенної безпеки;

-ужиття заходів щодо повного охоплення дітей старшого дошкільного віку організованими формами дошкільної освіти;

-забезпечення в повному обсязі реалізації варіативного складника навчальних пла­нів закладів загальної середньої освіти на 2018/2019 навчальний рік;

-організувати своєчасне отримання від департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації підручників і навчальних посібників та передати їх закладам освіти міста;

-ужиття відповідних організаційних заходів щодо забезпечення закладів міста педагогічними кадрами, створення належних умов для педагогічної діяльності та ін..


Затверджено перелік об’єктів і заходів, що фінансуватимуться у 2018році за рахунок субвенції з державного бюджету

Членами виконавчого комітету було затверджено перелік об’єктів і заходів, що фінансуватимуться у поточному році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій.

 

Виділені кошти у сумі 43,460 млн грн. були розподілені:

 

  • На відділ капітального будівництва   всього -  35 млн. 582тис. грн. Зокрема на:

 -реконструкцію спортивного майданчика ЗОШ № 12 на вул. Княгині Ольги, 11 (в т. ч. ПКД) -1 млн. 498тис.грн.;

-реконструкцію спортивного майданчика ЗОШ № 16 на вул. Зелена, 21 (в т. ч. ПКД) – 977тис. грн.;

-реконструкцію спортивного майданчика ЗОШ № 18 на вул. Шевченка, 33 (в т. ч. ПКД)- 400тис.грн.;

-реконструкцію (оснащення житлового фонду а саме 34 житлових будинків) засобами обліку, використання, регулювання та споживання води та теплової енергії -5 млн.грн. (з переліком адрес будинків можна буде ознайомитися на сайті міської ради);

-реконструкцію амбулаторії КЗ БМР МЦПМСД № 2 на вул. І.Кожедуба, 155 (в т. ч. ПКД)-790 тис.грн.;

-капітальний ремонт вікон та дверей ДНЗ № 15 "Теремок" на вул. Тімірязєва, 20 (в т. ч. ПКД)-600тис.грн.;

-капітальний ремонт ДНЗ № 21 "Малятко" на вул. Турчанінова, 10 (в т. ч. ПКД)- 199 тис.грн;

-капітальний ремонт вікон та дверей ДНЗ № 25 "Оленка" на  вул. Першотравнева, 56а (в т. ч. ПКД)-500тис.грн;

-капітальний ремонт вікон та дверей БСШ І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням слов'янських мов) на вул. Логінова, 28 (в т. ч. ПКД)-120тис.грн;

-капітальний ремонт нежитлових приміщень на Сквирському шосе, 256 (в т. ч. ПКД)-1млн. 498тис.грн.;

-об'єкти без розподілу-24 млн.грн.

 

На департамент ЖКГ – всього 4млн. 878 тис.грн. Зокрема, на :

-капітальний ремонт тротуарів (в т.ч. ПКД) на вулицях Грибоєдова,  Карбишева,  Гайок (до БНВО "Звитяга") -1млн. 400тис.грн.;

-капітальний ремонт доріг пров. Лазаретний перший,     вулиць Кільцева, Степана Бандери, Осипенка, Залізняка  - 1млн. 800тис.грн.;

- капітальний ремонт прибудинкових територій та проїздів вул. Леваневського 55, 57 ( в т. ч. ПКД) -1млн. 498 тис.грн.;

-капітальний ремонт мереж вуличного освітлення на вул. Леваневського (в районі перехрестя з вул. Павличенко) (в т. ч. ПКД)-180тис.грн.;

 

На управління охорони здоров’я виділено   3 млн. грн. на придбання медичного обладнання для МЦПМСД № 2.     


Інші питання, розглянуті під час засідання:

- затверджено штатний розпис управління соціального захисту населення Білоцерківської міської ради з 01 серпня 2018 року;

- затверджено Порядок роботи комісії по розгляду заяв щодо відключення споживачів  від  мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання;

- прийнято рішення про повідомну реєстрацію колективних договорів;

- затверджено склад комісії з питань визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості на вул. Павличенко, 14;

- створено комісію з безоплатного прийняття у комунальну власність територіальної громади міста Біла Церква газопроводів та споруд від ОСББ «ШОЛОМ-АЛЕЙХЕМА 37»;

- встановлено режим роботи ряду об’єктів торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення; 

- розглянуто ряд опікунських питань, щодо захисту майнових і житлових прав дітей  та інших питань, з яких прийняті відповідні рішення.