10.01 Відбулося засідання виконавчого комітету

10 січня 2018 року, 16:57
Поділитися

10 січня відбулося засідання виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, яке провів міський голова Геннадій Дикий. В ході засідання було розглянуто ряд рішень щодо забезпечення життєдіяльності Білої Церкви.


Про повідомну реєстрацію колективних договорів

 

Під час засідання було прийнято рішення здійснити повідомну реєстрацію колективних договорів суб’єктів господарювання міста Біла Церква, а саме: колективний договір між адміністрацією дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №4 «Снігуронька» та первинною організацією Профспілки працівників освіти і науки України  на 2017-2022 роки; колективний договір між уповноваженим представником засновника ТОВ «Чепурниця» та уповноваженим представником трудового колективу на 2017-2022 роки;  колективний договір між командуванням 7 спортивного клубу та  уповноваженим представником трудового колективу на 2017-2021 роки; колективний договір між адміністрацією Білоцерківського технічного коледжу Товариства сприяння обороні України та профспілковим комітетом трудового колективу на  2018-2021 роки; колективний договір між адміністрацією ТОВ «Контракт 61» та уповноваженим представником трудового колективу на 2017-2021 роки.


Про висновки комісії по здійсненню контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємств комунальної власності міста

 

У ході засідання виконавчого комітету  було прийнято два рішення щодо затвердження висновків комісії по здійсненню контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємств комунальної власності міста

 

Так, одне із рішень стосується звернення комунального підприємства Білоцерківської міської ради “Муніципальна варта”. Дане підприємство було створено рішенням Білоцерківської міської ради від 21 грудня 2017 року № 1779-42-VII.  Воно несе ряд функцій шодо забезпечення громадського правопорядку, участі у організації безпеки дорожнього руху, забезпечення в межах визначених законодавством прав членів територіальної громади в сфері благоустрою міста та інше.

 

Для забезпечення виконання першочергових завдань, покладених на новостворене комунальне підприємство, з метою отримання спеціальної ліцензії на види діяльності визначених Статутом комунального підприємства, для забезпечення цілодобового функціонування Муніципальної варти, закупки спеціального одягу та матеріально-технічного забезпечення підприємству необхідне фінансування витрат в сумі 700 тис. грн.

 

Як зазначив керуючий справами виконавчого комітету міської ради Сергій Постівий, аби розпочати охоронну діяльність, комунальному підприємству необхідно отримати ліценцію, яка видається лише установі, що має штатних працівників – охоронників (із виплатою заробітної плати), відповідний пульт охорони, транспортні засоби, керівника та інші передбачені чинним законодавством умови. Саме тому, щоб мати можливість забезпечити дані умови, за розрахунками, на 4 місяці, поки буде отримана ліцензія й необхідні дані кошти .

 

Зауважимо, хоча  КП має статутний капітал як новостворена юридична особа, дані кошти на оплату праці та інші вищезазначені заходи використовувати не можна, лише на капітальні видатки.

 

Отож, комісія схвалила клопотання КП БМР «Муніципальна варта» щодо фінансової підтримки на безповоротній основі для поповнення обіговими коштами з метою забезпечення початку виробничої діяльності новоствореного комунального підприємства.

 

Членами виконавчого комітету  було підтримано дане рішення та схвалено проект рішення міської ради «Про надання безповоротної фінансової підтримки комунальному підприємству Білоцерківської міської ради «Муніципальна варта», який буде винесено на розгляд сесії Білоцерківської міської ради.

 

«Ми намагатимемося максимально перевести дане КП на самоокупність. Всі комунальні заклади, школи, дитячі садочки, парки, спортивні комплекси та інші об’єкти  будуть переведені під охорону Муніципальною вартою, яка ефективно здійснюватиме свою функцію та зароблятиме кошти для забезпечення своєї діяльності. Я вважаю, що кошти, які наразі будуть виділені, – окупляться у найкоротші терміни тільки за рахунок збереженого майна та сплати податків КП», - наголосив міський голова  Геннадій Дикий. 

 

Другий висновок комісії по здійсненню контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємств комунальної власності міста стосувався звернень комунальних підприємств щодо безповоротної фінансової допомоги для відновлення і утримання комунального майна та передбачення коштів у місцевому бюджеті на 2018 рік для поповнення статутних фондів.

 

Було проаналізовано фінансово–господарську діяльність комунальних підприємств міста за 11 місяців 2017 року, а саме: КП БМР «Білоцерківтепломережа», КП БМР «БВАК», КП БМР «Агенція стратегічного розвитку», КП БМР «Підприємство готельного господарства, КП БМР «Спецкомбінат з надання ритуальних послуг», КП БМР «Тролейбусне управління», КП БМР ЖЕК № 6, КП БМР ЖЕК № 1, КП БМР ЖЕК № 7, КП БМР «Інспекція з благоустрою».

 

Детальніше з інформацією про фінансові надходження та витрати даних комунальних підприємств та про необхідність поповнення їхніх статутних капіталів для забезпечення функціонування можна ознайомитися на офіційному веб-сайті міської ради.

 

За розглянутою інформацією комісія зробила висновок підтримати клопотання вищезазначених комунальних підприємств щодо здійснення внесків до статутних фондів (поповнення Статутного фонду) на 2018 рік в межах передбачених видатків.

 

Тобто, як зазначила заступник міського голови Інна Новогребельська, за наявності фінансування, протягом 2018 року буде розглянута можливість поповнити статутні капітали даних підприємств за поданими заявками:  КП БМР «Білоцерківтепломережа» на 4 млн 500 тис. грн;  КП БМР «БВАК» на 1 млн 395 тис. грн; КП БМР «Підприємство готельного господарства» - 36 тис.грн; КП БМР «Спецкомбінат з надання ритуальних послуг» - на 7 млн 800 тис. грн;  КП БМР «Тролейбусне управління» - 6 млн грн; КП БМР ЖЕК № 6 – 1 млн 900тис. грн;  КП БМР ЖЕК № 1 – на 2 млн 775 тис. грн; КП БМР ЖЕК №7 – 2 млн 562 тис.грн; КП БМР «Інспекція з благоустрою» - 300 тис.грн.


Рух вулицею Офіцерська буде тимчасово змінено

 

Членами виконавчого комітету було прийнято рішення про тимчасові зміни в  організації дорожнього руху по вул. Офіцерська в місті Біла Церква.

 

Дане рішення прийнято після розгляду подання департаменту житлово-комунального господарства міської ради, для зменшення транспортного навантаження по вул. Івана Мазепи на час проведення ремонту шляхопроводу по Сквирському шосе.

 

Коментуючи дане питання, начальник департаменту житлово-комунального господарства міської ради Анатолій Кравець  наголосив: «У зв’язку з тим, що діє заборона  руху вантажного автотранспорту через «Горбатий» міст, для відведення даного транспорту з вул. І. Мазепи пропонується облаштування двостороннього руху вулицею Офіцерська: в напрямку від вул.Чорновола до вул. Привокзальна та у зворотному напрямку. Передбачається, що для паркування легкових автомобілів біля Білоцерківського комбінату хлібопродуктів буде облаштовано паркувальну зону із використанням тротуарної частини з відповідним означенням, дорожніми знаками та  засобами обмеження».

 

Міський голова, в свою чергу, зауважив, що розглядалася можливість розширення проїзної частини вул. Офіцерська за рахунок тротуару, ширина якого 3,5 м. Проте, через наявність електромереж великої потужності на неглибокій відстані–цього робити не можна.

 

Отож, відповідно до рішення, буде тимчасово організовано  двосторонній рух по вул. Офіцерській, згідно із розробленою схемою організації дорожнього руху.

 

Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради доручено забезпечити встановлення відповідних дорожніх знаків після погодження схеми організації  двостороннього дорожнього руху у відповідних підрозділах Національної   Поліції України.


Інші питання розглянуті під час засідання:

 

-затверджено склад комісії по здійсненню контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємств комунальної власності міста;

-внесено зміни в склад координаційної ради з питань розвитку підприємництва  при виконавчому комітеті Білоцерківської міської ради, затверджений рішенням виконавчого комітету міської ради  від 09 серпня 2016 року № 337;

-внесено зміни до складу робочої групи виконавчого комітету міської ради з питань легалізації виплати заробітної  плати та зайнятості населення, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 12 січня  2016 року № 13;

-внесено зміни до складу комісії виконавчого комітету міської ради з питань забезпечення сплати податків та інших надходжень, виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, затвердженого рішенням  виконавчого комітету міської ради  від 12 січня 2016 року №14;

-встановлено режим роботи ряду об’єктів торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення;

-затверджено склад комісій з питань визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості по вулицях Гетьманська, 25 та   Семашка, 7;

-схвалено проект рішення міської ради «Про надання згоди на безоплатне прийняття у комунальну власність  територіальної громади міста Біла Церква газопроводів   та споруд від ОСББ «Запорізька, 19»;

-внесено зміни в додаток 1  рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 11 жовтня 2016 року № 437 «Про затвердження складу конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування та з визначення на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу» шляхом викладення його в новій редакції;

-прийнято рішення про покращення функціонування системи військового обліку громадян України на території міста Біла Церква у 2018 році, яким затверджено відповідний план заходів  щодо  бронювання військовозобов’язаних на підприємствах, в установах та організаціях міста у цьому році; план перевірок стану військового обліку; затверджено графік звіряння даних військово-облікових документів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, що перебувають на території міста Біла Церква, з обліковими даними Білоцерківського об’єднаного міського військового комісаріату;

-прийнято рішення створити комісію з питань приймання-передачі майна – квартири за адресою: вул.Митрофанова, 9 кв. 3,  яка придбана за цільові кошти з державного бюджету й використовуватиметься як соціальне житло для поліпшення житлових умов дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;

-також було розглянуто ряд питань щодо опіки над неповнолітніми та недієздатними громадянами, захисту майнових та житлових прав дітей тощо.

10.01 Відбулося засідання виконавчого комітету