08.01 Відбулося засідання виконкому міської ради
08 січня відбулося засідання виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, під час якого було розглянуто низку питань, що забезпечують життєдіяльність Білої Церкви. Засідання провів міський голова Геннадій Дикий.
Затверджено форму бланка листа для внутрішнього листування виконавчими органами міської ради
Під час засідання було прийнято рішення про організацію внутрішнього документообігу, яким затверджено форму бланка листа для внутрішнього листування виконавчими органами Білоцерківської міської ради, які є самостійними структурними підрозділами без статусу юридичної особи.
Доповідаючи питання, керуючий справами виконавчого комітету міської ради Сергій Постівий зазначив, що необхідність прийняття даного рішення зумовлена виявленими певними недоліками в роботі виконкому, оскільки при надходженні запитів на отримання публічної інформації відповіді запитувачам інформації підписували не представники структурних підрозділів, які є розпорядниками інформації (тобто їх готували). Виникали випадки, коли надана інформація була не досить коректною і за такі правопорушення несли відповідальність не причетні особи. Наразі відповіді будуть надаватися за підписами та відповідальністю керівників управлінь та відділів, які є розпорядниками запитуваної інформації. Вони й нестимуть персональну відповідальність за достовірність наданої інформації.
Отож, керівникам виконавчих органів міської ради, які є самостійними структурними підрозділами без статусу юридичної особи, доручено організувати ведення внутрішнього листування між структурними підрозділами, враховуючи розпорядження міського голови № 71 Р від 18 травня 2018 року «Про призначення відповідальних осіб за організацію та ведення діловодства». Загальному відділу - здійснювати методичне керівництво щодо організації роботи з документами у виконавчих органах Білоцерківської міської ради.
Визначено 20 місць для безкоштовного розміщення матеріалів перевиборної агітації
З метою упорядкування розміщення в місті Біла Церква матеріалів перевиборної агітації виборів Президента України 2019 року, відповідно до законодавства України виконавчий комітет міської ради вирішив визначити такі місця. Мова йде про місця, які будуть надаватися для розміщення передвиборчої інформації суб’єктам виборчого процесу на рівних умовах безкоштовно.
Так це такі місця:
1. Стовбова конструкція, зупинка БК «Росава» (з центру).
2. Стовбова конструкція, зупинка Таращанська (кінцева маршруту №4).
3. Стовбова конструкція, зупинка Першотравнева (район аптеки).
4. Стовбова конструкція, зупинка ТЦ Гермес №1.
5. Стовбова конструкція, зупинка ТЦ Гермес №2.
6. Стовбова конструкція, зупинка ТЦ Гермес №3.
7. Стовбова конструкція, зупинка ТЦ Гермес №4.
8. Стовбова конструкція, зупинка ТЦ Гермес №5.
9. Стовбова конструкція, зупинка ТЦ Гермес №6.
10. Стовбова конструкція, вул.Соборна.
11. Стовбова конструкція, зупинка Укртелеком (в центр)
12. Стовбова конструкція, зупинка Героїв Небесної Сотні (податкова)
13. Стовбова конструкція, зупинка Вокзальна (з центру)
14. Стовбова конструкція, зупинка Б.Хмельницького (в центр)
15. Стовбова конструкція, зупинка Фастівська (в центр)
16. Щит, зупинка Критий ринок (з центру)
17. Щит, зупинка кінотеатр ім. О. Довженка
18. Щит, зупинка Термопак
19. Щит, зупинка лікарня №1
20. Щит, зупинка Першотравнева (м-н Шуруп).
Відповідно до рішення департаменту житлово-комунального господарства міської ради та комунальному підприємству міської ради «Міськреклама» доручено підготувати діючі рекламні щити, тумби, стенди для розміщення матеріалів перевиборної агітації виборів Президента України 2019 року і встановити необхідну кількість додаткових рекламоносіїв на період до 21.04.2019р.
Інші питання, розглянуті під час засідання
Було затверджено склад комісії з питань визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості в м. Біла Церква в новій редакції; затверджено склад комісії з питань визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості для виконання проектних робіт по об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі (незавершене будівництво) під адміністративну будівлю з розміщенням центру надання адміністративних та соціальних послуг (в форматі «Прозорий офіс») по вул. Театральна, 5.
У ході засідання також було прийнято рішення про встановлення режиму роботи ряду об’єктів торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення; розглянуті рішення про деякі питання щодо квартирного обліку та низка опікунських питань, з яких були прийняті відповідні рішення.