«Лікар для кожної сім'ї»

Вибір сімейного лікаря – вибір для себе, для своєї сім’ї став трендом теперішнього дня. Вже багато людей звертаються до лікарів із таким запитанням.

Кампанія «Лікар для кожної сім’ї» починається з 01 квітня 2018 року.


Товариство! Час правильно визначитися, обрати лікаря та лікувальний заклад первинної медико-санітарної допомоги (ПМСД) є, але не затягуйте з підписанням декларації до кінця року, краще зробити це вчасно.

Уже з’ясовано, що бланки декларацій не потрібні.


Але у вас залишились запитання:

- Які документи вам потрібні, щоб підписати декларацію?

- Чи необхідно попередньо записуватись на підписання декларації?

- Чи потрібен комп’ютер і доступ до інтернету, щоб підписати декларацію з лікарем?

- Чи маєте ви самостійно вносити свої дані в систему?


Не знаєте, як підписати декларацію з лікарями?

Не знаєте, що для цього потрібно?

Не бійтеся! Все доволі просто і зовсім не боляче :)

Закладами охорони здоров’я, де можливо обрати лікаря, є:

КЗ БМР «Міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1»,

КЗ БМР «Міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2».

 


Відповідаємо на запитання

Я САМОСТІЙНО МАЮ ВНОСИТИ СВОЇ ДАНІ В СИСТЕМУ?

Ні. У кожному підключеному до «Електронного здоров’я» закладі ЦПМСД визначена відповідальна особа, яка відповідає за внесення даних пацієнта у систему: в Центрах ПМСД це завідувачі амбулаторій загальної практики – сімейної медицини.

Тож пацієнту треба просто прийти у медзаклад – Центр ПМСД з необхідними документами і мобільним телефоном.


ЯКІ ДОКУМЕНТИ МЕНІ ПОТРІБНІ, ЩОБ ПІДПИСАТИ ДЕКЛАРАЦІЮ?

Щоб підписати декларацію, Вам потрібно мати паспорт (або інший документ, що посвідчує громадянство України, інше), облікову картку платника податків (податковий номер) і мобільний телефон. Якщо ви плануєте підписати декларацію з педіатром чи сімейним лікарем для своєї дитини, то вам також знадобиться свідоцтво про народження дитини. Для осіб, які є законними представниками пацієнта (дитини, опікунами, піклувальниками осіб, які визнані недієздатними, або частково недієздатними) надається документ, що посвідчує особу та повноваження законного представника.


ЧИ ПОТРІБЕН КОМПЮТЕР І ДОСТУП ДО ІНТЕРНЕТУ, ЩОБ ПІДПИСАТИ ДЕКЛАРАЦІЮ З ЛІКАРЕМ?

Для укладання декларацій потрібен комп’ютер, підключення до інтернету і принтер, щоб роздрукувати примірники декларацій. Їх забезпечує Центр ПМСД. Також кожен заклад Центр ПМСД визначив уповноважену особу, яка вносить дані у систему – реєстратора, медсестру, лікаря тощо.


ЧИ ПОТРІБНО ПОПЕРЕДНЬО ЗАПИСУВАТИСЬ НА ПІДПИСАННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ?

Ні, попередній запис не потрібен. Єдине, що вам потрібно – прийти до медзакладу з паспортом, податковим номером і мобільним телефоном.


ЯК БУДЕ ВІДБУВАТИСЬ ПРОЦЕДУРА ПІДПИСАННЯ?

Кожен пацієнт визначає самостійно заклад ПМСД та лікаря. Підписання декларацій в Центрах ПМСД буде відбуватися у звичному режимі роботи Центрів та відповідно до графіка роботи вашого лікаря.

Зверніть увагу, що Центри ПМСД міста вже підключились до системи «Електронне здоров’я» Міністерства охорони здоров’я України. 

(список підключених закладів можна переглянути тут: https://portal.ehealth-raine.org/divisions.html#/).

Брифінг «Початок національної кампанії з вибору лікаря «Лікар для кожної сім’ї» за участю заступника міністра охорони здоров’я України Павла Ковтонюка та Олександр Ябчанка, речника Міністерства охорони здоров’я України,  можна переглянути тут - https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=5X8dCaMQs6g


Як обрати сімейного лікаря: Покрокова інструкція від МОЗ вже на сайті міської ради. Її можна переглянути: тут

Інформація про Центри первинної медико-санітарної допомоги, амбулаторії загальної практики – сімейної медицини та лікарів, які надають первинну медичну допомогу населенню міста, з якими можна підписати Декларацію про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, вже на сайті міської ради.

З нею можна ознайомитися: тут 


Інформація управління охорони здоров’я

Білоцерківської міської рад

 


Поділитися