ВЕБПОРТАЛ ПФУ УКРАЇНИ
Останнім часом до Фонду надходять повідомлення від користувачів соціальних мереж про проблеми з авторизацією на вебпорталі електронних послуг Фонду та із завантаженням сторінки.
Повідомляємо, що Фонд постійно аналізує технічний стан інформаційних мереж відомства, роботу вебпорталу електронних послуг, інформаційної сторінки вебпорталу Фонду, мобільного застосунку «Пенсійний фонд» та, у разі виявлення проблем, інформує користувачів про порядок їх вирішення.
Деякі користувачі інформують, що доступ до вебпорталу електронних послуг Фонду – відсутній. Така проблема може існувати у випадках, коли провайдери відповідних послуг не можуть забезпечити стабільність інтернет - з’єднання через планові та / або аварійні відключення електроенергії.
Наразі виявлено окремі технічні питання щодо реєстрації користувачів в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Фонду через ID.GOV.UA, в т.ч. з використанням технології Bank ID. Фахівцями Фонду проводяться відповідні роботи для відновлення такої можливості, про що поінформуємо окремо. До завершення відповідних робіт радимо для авторизації в особистому кабінеті користуватись кваліфікованим електронним підписом (#КЕП).