ЩОДО ВИПЛАТИ НЕДООТРИМАНОЇ ПЕНСІЇ У ЗВ’ЯЗКУ ЗІ СМЕРТЮ ПЕНСІОНЕРА.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1279 “Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги”, виплата недоотриманої у зв’язку зі смертю одержувача пенсії, органами Пенсійного фонду України з 1 квітня 2021 року здійснюються виключно через уповноважені банки.

При зверненні до органів Пенсійного фонду для отримання недоотриманої пенсії померлого пенсіонера потрібно подати заяву.

До заяви члени сім’ї, які звертаються за недоотриманою пенсією померлого протягом шести місяців з дати смерті пенсіонера, надають:

-документ, що посвідчує особу, яка звертається;

-свідоцтво про смерть;

-документи, які підтверджують родинні стосунки;

-реквізити банківського рахунку.

Для виплати недоотриманої пенсії, яка ввійшла до складу спадщини надається:

-документ, що посвідчує особу заявника;

-свідоцтво про смерть;

-свідоцтво про право на спадщину;

-реквізити банківського рахунку.

 Заявники, які згідно з паспортом зареєстровані на тимчасово окупованих територіях, надають додатково власну довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Перелік уповноважених банків можна знайти за посиланням:

https://www.pfu.gov.ua/1906048-perelik-bankiv.../


Опубліковано: 17 травня 2021 року
Поділитися