Онлайн та СМС інформування Події міста на вашому пристрої

Контакт-Центр Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

Організація роботи Контакт-Центру на сьогодні одне з вагомих цьогорічних досягнень Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області. Адже переключивши на себе усі дзвінки, що надходять до Головного управління, Контакт-Центр дає можливість працівникам сервісних центрів вивільнити час для прийому більшої кількості громадян, а, з іншого боку, дозволяє громадянам отримати кваліфіковані консультації без відвідування представництв Пенсійного фонду.

Тестовий режим цього структурного підрозділу був задіяний ще на початку нинішнього року. А вже з травня він офіційно почав переключати на себе всі онлайн-консультації. Спочатку це робили три працівники, потім п’ять, сім і сьогодні вже десять операторів протягом робочого дня відповідають на телефонні дзвінки, надають консультації на питання, що знаходяться у межах повноважень Пенсійного фонду. Основна маса звернень, як свідчить моніторинг, це питання щодо призначення та перерахунку субсидій і пільг.

15.12.2023 начальник Головного управління Василь Фатхутдінов разом зі своїм заступником Галиною Чопик здійснили робочу поїздку до сервісного центру м. Кагарлик, де саме і розміщено офіс Контакт-Центру.

Мета цієї робочої поїздки, – ближче познайомитись з працівниками, які зараз знаходяться на цій важливій ділянці роботи, поцікавитись їхніми думками щодо організації робочого процесу, разом з ними проаналізувати надання послуг з тим, щоб мати можливість здійснювати роботу більш якісно, скоротити час очікування на з’єднання з оператором.

«По-суті, робота Контакт-Центру – це безперервний процес протягом робочого дня. І, як ми вкотре змогли пересвідчитись, виконується чітко, професійно, люди отримують компетентні відповіді на свої запитання, – зауважує Василь Гайнулович, коментуючи робочу поїздку. – Примітно, що працівники, які зайняті на цій роботі, практично всі з досвідом роботи в системі пенсійного та соціального забезпечення. Однак, вони налаштовані на те, щоб розширювати свої знання щодо законодавства, готові вислухати поради від фахівців з інших структурних підрозділів. І основне, про що ми домовились, це організація навчання, обмін досвідом та практичними порадами, які, безперечно, сприятимуть підвищенню ефективності роботи».

 

 

 


Опубліковано: 18 грудня 2023 року
Поділитися