Онлайн та СМС інформування Події міста на вашому пристрої

За перший квартал 2021 року до відділень та управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області звернулося понад 560 осіб

У першому кварталі 2021 року до районних (міських) відділень та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області усно та письмово звернулося 564 особи. Із загальної кількості зареєстровано 127 письмових звернень та 437 - під час особистого прийому.

Більшість звернень стосується питань виплати по листках непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання - 216 звернень, тобто 38,3% від загальної кількості. На другому місці – інші питання – 112 звернень або 19,9%. На третьому місці – виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 62 звернення або 11%.

З метою оперативного задоволення законних вимог заявників, адресного вирішення порушених питань громадян в управлінні та відділеннях проводилися особисті прийоми потерпілих та страхувальників керівництвом управління, відділень та начальниками відділів.

Графіки прийому громадян розміщені на стендах інформаційних куточків з питань роботи із зверненнями громадян в усіх відокремлених підрозділах та їх представництвах, органах місцевої влади, об’єднаних територіальних громад. Визначено відповідальних працівників за цей напрямок роботи. Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян є пріоритетними і постійно аналізуються. Всі звернення розглянуто своєчасно, заявникам надано роз'яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

В управлінні та відділеннях посилено контроль за своєчасним та об'єктивним розглядом звернень громадян. Налагоджено та регламентовано співпрацю з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.

Разом з тим, нагадуємо, що з метою протидії поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 та вжиття заходів упередження зараження цією хворобою в управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області запроваджено дистанційну форму проведення прийому громадян засобами телефонного та електронного зв’язку. Прийом громадян здійснюється в управлінні за телефонами «гарячої лінії»: 0-800-507-709; (044) 403-82-30, е-mail: kr@fssu.gov.ua.


Опубліковано: 08 квітня 2021 року
Поділитися