Транспортна реформа у громаді триває
У громаді продовжуються заходи із втілення транспортної реформи на території. Нагадаємо, що метою прийняття даного рішення є підвищення якості надання послуг з перевезення пасажирів шляхом запровадження електронного квитка.
Тож на одному з етапів її впровадження виникла необхідність створити конкурсну комісію з підготовки та проведення конкурсу з визначення Оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду в пасажирському транспорті.
Виконавчий комітет міської ради затвердив склад такої комісії. До неї увійшли 12 членів, серед яких заступники міського голови та представники структурних підрозділів міської ради, членів виконкому.
У своїй роботі конкурсна комісія керуватиметься Положенням про умови проведення конкурсу з визначення особи, уповноваженої здійснювати справляння плати за транспортні послуги в пасажирському транспорті загального користування міського та приміського сполучення (тролейбус, автобус) на території Білоцерківської міської територіальної громади, затвердженим рішенням виконавчого комітету БМР від 10 червня 2025 року № 430.
З якими питаннями щодо громадського транспорту звертаються жителі громади
На засіданні виконавчого комітету було взято до відома звіт відділу транспорту та зв’язку Білоцерківської міської ради по роботі зі зверненнями громадян за 2024 рік та І квартал 2025 року. Доповідачем з цього питання була начальник відділу Олена Шевченко.
У звіті зазначено, що робота зі зверненнями громадян є показником основних проблемних питань, які виникають у мешканців Білоцерківської громади при користуванні громадським транспортом і, відповідно, є одним із пріоритетних напрямків роботи відділу.
Всього за звітний період до відділу надійшло 98 звернень від громадян та суб`єктів підприємницької діяльності громади.
За характером порушених питань звернення стосувались:
- дотримання графіків руху громадським транспортом;
- здійснення зупинки автобуса на зупинках, визначених паспортом автобусного маршруту;
- перевезення пільгових категорій населення;
- культура обслуговування пасажирів;
- стан транспортного засобу;
- звернення та пропозиції від громадян щодо роботи автобусних маршрутів у результаті створення міської територіальної громади.
Відділом проводиться робота щодо опрацювання заяв, скарг та пропозицій громадян. Приклади розгляду звернень громадян, які мали позитивне вирішення:
- опрацьовано схеми та графіки автобусних і тролейбусних маршрутів Білоцерківської міської територіальної громади, які відповідають потребам громадян;
- для підвищення якості надання послуг з перевезення пасажирів, обліку оплати проїзду та врегулювання питання перевезення пільгових категорій населення розпочата робота із запровадження електронного квитка.
Нагадаємо, що із питаннями щодо роботи громадського транспорту у громаді можна звертатися до відділу транспорту та зв’язку БМР за тел. (0456) 39-28-62; ел. адреса: transzv@bc-rada.gov.ua. Відділ працює з понеділка до п’ятниці з 9.00 до 18.00, перерва
з13.00 до 14.00.
Транспортна реформа у громаді триває