Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста 1 категорії відділу ведення Державного реєстру виборців
Білоцерківської міської ради

     Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169, Порядку проведення іспиту  для кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчих органах Білоцерківської міської ради, затвердженого розпорядженням міського голови від 25 грудня 2015 року № 231-К та з метою забезпечення конституційного  права  рівного доступу громадян до служби в органах місцевого самоврядування оголошується конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста 1 категорії відділу ведення Державного реєстру виборців Білоцерківської міської ради.

 

    Умови конкурсу:

     В конкурсі можуть взяти участь особи  чоловічої або жіночої статі, які є громадянами України, мають вищу освіту відповідного професійного спрямування за  освітньо-кваліфікаційним рівнем  спеціаліста або бакалавра, обізнані з комп’ютерними технологіями, вільно володіють українською мовою.

 

     До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

- визнані в установленому порядку недієздатними;

- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;

- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;

- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

- в інших випадках, установлених законами.

 

     Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до органу місцевого самоврядування, в якому проводиться конкурс, такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби;

-  заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- автобіографія;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання і протидії корупції ”;

- швидкозшивач.

 

     Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України  «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також  законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу.

 

     Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу.

 

Додаткова інформація: тел.  5-25-43


Опубліковано: 06 січня 2017 року
Поділитися