Веб-портал Пенсійного фонду України - сервіс без черг та зайвих витрат

веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально з дотриманням вимог до захисту персональних даних. Після проходження відповідної процедури реєстрації, коло електронних послуг значно розширюється, надаються наступні можливості: отримання інформації про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески з системи персоніфікованого обліку починаючи з 2000 року (для тих громадян, які працюють чи працювали); отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів); формування запитів на попередню підготовку документів; можливість подачі скарг; запис на прийом до фахівців Фонду; отримання інформації про стан розрахунків платників з Пенсійним фондом України (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

 Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена – проводиться така процедура тільки один раз. Для цього необхідно звернутися до відповідного територіального органу Пенсійного фонду. Громадяни звертаються до найближчого управління Фонду за місцем їх проживання. Юридичні особи (підприємства, установи, організації) до управління Фонду за місцем їх фактичної реєстрації.

При зверненні необхідно заповнити заяву (можна підготувати заяву вдома за формою, яка викладена на веб-порталі, або заповнити безпосередньо при зверненні до Фонду – при необхідності фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні). Працівники Фонду ідентифікують особу заявника (представника) шляхом перевірки пред’явлених документів та перевіряють повноту та відповідність вказаних у заяві персональних даних особи даним, що містяться у пред’явлених цією особою документах.

Звертаємо увагу, що також існує можливість подачі заяви на реєстрацію безпосередньо з порталу (без особистої явки до органу ПФУ) – тільки при наявності електронно-цифрового підпису (ЕЦП). Ідентифікація користувачів може здійснюватися за допомогою електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). В повному обсязі всі можливості порталу доступні тим користувачам, які використовують для авторизації на порталі електронно-цифровий підпис або електронне пенсійне посвідчення, а саме: – подання звернень щодо перерахунку пенсії без безпосередньої явки до відділу ПФУ; – подання звернень щодо призначення пенсії без безпосередньої явки до відділу ПФУ; – перегляд електронної пенсійної справи. Як повідомив Контакт-центр Акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби (0- 800-501-007), пенсіонери можуть безкоштовно отримати електронний цифровий підпис. Адреси, телефони а також розклад роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів ЕЦП можна побачити на інтернет-порталі АЦСК інформаційно-довідкового департаменту ДФС. Для цього потрібно зайти на головну сторінку установи й вибрати віконце «Контакти». Також на згаданому порталі міститься перелік документів, необхідних для отримання електронного цифрового підпису.

Реєструйтесь на веб-порталі та отримуйте зручний доступ до електронних послуг без черг та зайвих витрат.


Опубліковано: 16 червня 2020 року
Поділитися