Впорядкування розміщення зовнішньої реклами в м. Біла Церква

     03 лютого в м. Біла Церква відбулося засідання з обговорення питання щодо розміщення зовнішньої реклами в нашому місті.

     В ході засідання перед присутніми виступив міський голова Геннадій Дикий, який відзначив, що останні роки характеризуються інтенсивним зростанням ринку реклами, що призвело до перенасиченості вулиць міста низькоякісними рекламними засобами  - рекламні конструкції стоять на бетонних плитах, не покрашені, розміщені в місцях з порушенням правил дорожнього руху тощо. Дуже повільно йде процес оновлення рекламних конструкцій. Частина з них перебуває в експлуатації багато років, має застарілий дизайн, ненадійну конструкцію, не відповідає сучасним естетичним вимогам організації міського просторового середовища.

     "Одним із основних завдань міської влади є покращення благоустрою міста Біла Церква - капітальний ремонт доріг, реконструкція та благоустрій парків та скверів, ремонт та будівництво мостів, впорядкування розміщення носіїв зовнішньої реклами та ін. Тому, враховуючи вищезазначене місту необхідна Концепція з розміщення зовнішньої реклами, яка забезпечить її впорядкування та сприятиме гармонійному розвитку міської інфраструктури", - сказав міський голова.

     В ході засідання присутніми було обговорено питання впливу зовнішньої реклами на естетичний вигляд міста, його художньо-архітектурне оформлення. Безсистемне розміщення реклами на території міста без належного урахування оточення, характеру архітектури забудови, природного ландшафту знижує якість сприйняття міського середовища в цілому.

          В минулому році за дорученням міського голови була сформована робоча група, яка опрацьовує питання по створенню бренду міста Біла Церква, розміщення зовнішньої реклами на фасадах житлових і нежитлових будівель міста тощо. До складу даної робочої групи ввійшли також і представники громадськості, які детально опрацьовують ці питання та зверталися за практичною допомогою до Асоціації зовнішньої реклами в Україні з метою отримання більш практичних навиків в цій сфері. Найближчим часом в м. Біла Церква буде розроблятися комплексна схема розміщення зовнішньої реклами з врахуванням досвіду, передових рішень і технологій, які вже застосовуються в містах України.

  

Комплексна схема передбачатиме:

- встановлення зон на території м. Біла Церква, де взагалі буде заборонено розміщення рекламних носіїв;

- визначення типу рекламних конструкцій, який відповідає  вимогам типового класифікатору рекламних засобів;

- заборона розміщення реклами в місцях, де проходять  мережі електропередач та ін.

 

     Присутні під час засідання також обговорили процес демонтажу рекламних конструкцій та терміни виконання вимог щодо їх знесення.

     В заході взяли участь депутати міської ради, представники організацій розповсюдження зовнішньої реклами в м. Біла Церква та журналісти місцевих ЗМІ.

 

 


Опубліковано: 06 лютого 2017 року
Поділитися