Відбулося засідання виконавчого комітету

09 липня відбулося засідання виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, яке провів міський голова Геннадій Дикий.

Про звіт начальника управління освіти і науки Білоцерківської міської ради

Зі звітом щодо роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2019 року виступив начальник управління освіти та науки міської ради Юрій Петрик. Підсумовуючи роботу управління освіти та науки Білоцерківської міської ради, він зазначив, що за І півріччя 2019 року до управління освіти і науки надійшло 43 звернення. Протягом І півріччя 2019 року від жителів міста надходили індивідуальні та колективні звернення: через Урядову телефонну «гарячу лінію» – 12, відділ  звернень громадян виконавчого комітету Білоцерківської міської ради – 5, поштою – 1, електронною поштою – 6, від апарату Київської обласної державної адміністрації – 1. Громадян, які звернулися до начальника управління освіти і науки на особистому прийомі, у звітному періоді було 18 осіб в письмовій формі та 56 усно.

Серед загальної кількості звернень 91% складають заяви (клопотання) та 9% - скарги.

У звітний період надійшли звернення у яких порушувалися питання щодо роботи закладів дошкільної освіти – 9 звернень, роботи закладів загальної середньої освіти – 33 та 1 звернення щодо надання та розподілу житла.

У зверненнях, які надійшли на Урядову телефонну «гарячу лінію», порушувалися такі питання: відвідування дитиною закладу дошкільної освіти, пільги на харчування у закладі загальної середньої освіти; працевлаштування до закладу загальної середньої освіти; порушення освітнього процесу; щеплення від кору (3 звернення); благодійні внески в закладі загальної середньої освіти; зарахування дитини до закладу загальної середньої освіти; введення посади логопеда в заклад дошкільної освіти; робота вихователя.

У зверненнях, які надходили до управління освіти і науки через відділ звернень громадян Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, порушувалися такі питання: порядок електронної реєстрації в закладі дошкільної освіти; розподіл та закріплення території міста за закладами загальної середньої освіти; зарахування дитини до першого класу; розподіл та отримання муніципального житла та ін.

У І півріччі 2019 року надійшло 5 колективних звернень громадян до управління освіти і науки, у яких порушувалися такі питання: прибирання території закладу дошкільної освіти; забезпечення офіцером-вихователем; про залишення класовода до кінця навчального року; про дії вчителя закладу загальної середньої освіти.

На особистому прийомі начальника управління освіти і науки були розглянуті звернення щодо  забезпечення дієтичним харчуванням у закладі дошкільної освіти; перевищення повноважень заступника директора закладу загальної середньої освіти; зрізання дерев на території закладу загальної середньої освіти (2 звернення); зарахування дитини до першого класу; робота атестаційної комісії при атестації вчителя закладу загальної середньої освіти; порушення освітнього процесу; відвідування дитиною закладу дошкільної освіти; зарахування до 10 класу закладу загальної середньої освіти; організація індивідуального навчання у закладі загальної середньої освіти.

Окремі звернення, які надійшли через електронну пошту управління освіти і науки, стосувалися таких фактів: вивчення другої іноземної мови в закладах загальної середньої освіти (2 звернення); оцінювання учнів 4 класу; діяльність вчителя; зарахування дитини до першого класу; навчальні програми з літератури.

Під час розгляду звернень в управлінні освіти і науки особлива увага приділялась об’єктивному та всебічному вивченню зазначених проблем (за необхідності створювалися комісії для підтвердження або спростування фактів, викладених у зверненні) тощо.

Про внесення змін до обсягів дохідної та видаткової частини бюджету м. Біла Церква на 2019 рік

Начальник міського фінансового управління міської ради Світлана Терещук, яка доповіла з даного питання, зазначила, що цим рішенням пропонується збільшити доходну та видаткову частини м.Біла Церква на суму міжбюджетних трансфертів, а саме субвенції з державного бюджету на здійснення природоохоронних заходів на об’єктах комунальної власності. Тому, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 червня 2019 р. № 430-р «Про затвердження розподілу у 2019 році обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення природоохоронних заходів на об’єктах комунальної власності», рішення міської ради від 20 грудня 2018 р. № 3184-62-VІІ «Про бюджет м. Біла Церква на 2019 рік», виконавчим комітетом міської ради було вирішено:

-  збільшити дохідну частину загального фонду місцевого бюджету на 2019 рік за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення природоохоронних заходів на об’єктах комунальної власності на суму 10 624 381 грн, та відповідно, збільшити на цю ж суму з вказаною метою видаткову частину спеціального фонду місцевого бюджету на 2019 рік.

Як було зазначено, в подальшому дане питання буде затверджене на сесії міської ради.

Також відповідно до прийнятого рішення, передбачено здійснити перерозподіл обсягу субвенції з місцевого бюджету на виплату   допомоги сім’ям з дітьми,  малозабезпеченим сім'ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету, а саме:

- зменшити видатки для надання допомоги при народженні дитини – 7 202 280 грн.

- збільшити видатки для:

- відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» – 82 000 грн.;

- надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючий працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку – 12 580 грн.;

- надання допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях – 7 107 700 грн.

Про затвердження Плану першочергових заходів щодо реформування галузі охорони здоров’я м. Біла Церква

Доповідаючи з даного питання, в.о. начальника управління охорони здоров'я міської ради Людмила Гадіяк відмітила, що дані заходи впроваджуються в рамках реформування вторинної ланки медичної допомоги. Зокрема, дані заходи передбачають:

- проведення засідань тимчасової робочої групи для підготовки проекту «Концепції розвитку охорони здоров'я в місті Біла Церква»;

- розгляд пропозицій керівників закладів охорони здоров’я щодо обсягу надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги в комунальних некомерційних підприємствах міста, розробити проект, оптимальної для потреб громади структури лікарень, системи профілізації стаціонарних відділень та визначити пріоритетні напрямки медичної допомоги;

- підписання договору щодо впровадження медичної інформаційної системи «ЕМСІМЕД» з визначенням усього переліку робіт, послуг і товарів, які необхідно придбати в комунальні некомерційні підприємства міста, що надають вторинну амбулаторну і стаціонарну медичну допомогу;

- проведення аналізу кадрового забезпечення та підготувати проекти оновлених штатних розписів для роботи комунальних некомерційних підприємствах міста відповідно до нової системи фінансового забезпечення закладів вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги;

- проведення інвентаризації наявного медичного обладнання та визначити потребу в сучасному медичному обладнанні, яке забезпечить надання обов’язкових обстежень та лікування по відділенням із зазначенням його об’єктивної вартості;

- розробку програми підтримки та порядок надання коштів на покриття витрат комунальних некомерційних підприємств міста, які не відшкодовуються Національною Службою Здоров’я України (спецпалати, соціально незахищені верстви населення та інше).

- проведення розрахунків платних медичних послуг, що надаються в комунальних некомерційних підприємств міста, та підготувати проекти регуляторних актів відповідно до прийнятого рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 25 червня 2019 року №452;

- проводення роз’яснювальної роботи серед населення міста та медичних працівників закладів охорони здоров’я щодо реформування медичної галузі;

- підготувка проекту рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради «Про схвалення проекту рішення Білоцерківської міської ради «Про затвердження напрямків діяльності комунальних некомерційних підприємств міста» тощо.

Обговорюючи дане питання, члени виконавчого комітету акцентували увагу на впровадженні медичної інформаційної системи «ЕМСІМЕД», її взаємодію із системою Helsi.me, яка вже впроваджена та обслуговує первинну ланку медицини, досвід впровадження системи «ЕМСІМЕД» в інших містах, збереження інформації про пацієнтів тощо. Зокрема, було зазначено, що система вже працює в таких містах Київщини, як Бориспіль, Буча, деяких містах Черкаської та Запорізької областей; на рівні Міністерства здоров’я України вирішується питання щодо розробки програми взаємодії електричних медичних систем; дані про пацієнтів зберігатимуться на серверах, і наразі вивчається питання, чи це буде єдиний сервер, чи сервер кожного окремого медичного закладу.

Інші питання, розглянуті під час засідання

Виконавчим комітетом також було затверджено штатний розпис керівного складу Білоцерківської міської ради і  виконавчого комітету, окремих відділів та  управлінь з 01 серпня  2019 року; прийнято рішення про зміни в штатному розписі керівного складу Білоцерківської  міської ради і виконавчого комітету, окремих відділів та управлінь. Також було прийнято рішення про утворення спостережної комісії при виконавчому комітеті Білоцерківської міської ради в новому складі – у зв’язку із завершенням повноважень членів, які входили до комісії в попередньому складі.

Крім того, члени виконкому розглянули ряд питань:

- про склад комісії з питань визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості; про деякі питання щодо квартирного обліку;

- про створення комісії по обстеженню зовнішніх водопровідної та каналізаційної мереж;

- про поділ та об’єднання нежитлових приміщень;

- про розгляд заяв фізичних осіб-підприємців щодо надання або анулювання дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами тощо.

Крім того, під час засідання виконавчого комітету було розглянуто низку питань щодо захисту майнових та житлових прав дітей, встановлення піклування над неповнолітніми тощо.

Відбулося засідання виконавчого комітету


Опубліковано: 09 липня 2019 року
Поділитися