У минулому році про них лише мріяли

На початку навчального року учнів п’яти білоцерківських шкіл очікував приємний сюрприз — сучасні інтерактивні панелі. Придбання такого обладнання не є дивним, адже ми живемо в епоху цифрових технологій і гаджети теж стають невід’ємною складовою навчального процесу.

У минулому році, після презентації освітянам Білої Церкви інтерактивної панелі, міською владою було розглянуто фінансові можливості щодо придбання даного оснащення для загальноосвітніх закладів. Як результат — в міському бюджеті на 2019 рік виділено кошти в сумі близько 600 тис. грн. Вартість однієї інтерактивної панелі складає 118 тис. грн. З 01 вересня ц.р. такі панелі вже працюють у п’яти міських школах, а саме:

загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів  № 5

спеціалізована школа І – ІІІ ступенів  № 9 з поглибленим вивченням іноземних мов

спеціалізована школа І – ІІІ ступенів  № 12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

навчально-виховне об'єднання "Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №15 дитячо-юнацький спортивно-оздоровчий клуб"

спеціалізована природничо-математична школа І – ІІІ ступенів  № 16 ім. М.О.Кириленка.

Інтерактивна панель поєднує в собі функції проектора, інтерактивної дошки, комп’ютера, планшета, телевізора. Така панель дозволяє значно спростити та зробити цікавішим  процес навчання для учнів, а вчителям дає змогу застосовувати більший спектр можливостей під час підготовки до уроків. Вчитель тепер може не тільки опрацьовувати звичні підручники, завантаживши їх до пристрою, але й створювати власні уроки – з тестами, додатковою пізнавальною інформацією і навіть елементами гри. Викладання особливо складних дисциплін може стати простішим та зрозумілішим завдяки можливості ознайомлення з тими чи іншими об’єктами у форматі 3D, тобто моделі тривимірного простору, – з необхідним аудіо- та відеосупроводом, перекладом певних термінів та понять на інші мови тощо. І, нарешті, таку інтерактивну панель можна використовувати як звичайну дошку, яка не потребує використання ані крейди, ані маркерів, крім того, вона має антивандальні властивості.
Після першого тижня роботи з інтерактивною панеллю своїми враженнями поділились представники педагогічного колективу загальноосвітньої школи №5.

Директор школи Ольга Садаєва з даного приводу відзначила: «Сучасні діти, які працюють з гаджетами, хочуть бачити вчителя не тільки з крейдою біля дошки, їм не цікаві такі уроки.

Інтерактивна панель – це найкращий технічний засіб для інтерактивного навчання, який є в школі. Технічні можливості панелі можуть обмежуватися лише вмінням і фантазією вчителя.

Вже можна стверджувати, що увага учнів на уроці зросла. Найкраще ця дошка демонструє свої можливості на уроках математики, фізики, географії, біології тощо, тому що тут є можливість демонструвати складні об’єкти в 3D-форматі. Адже, візуалізація у дітей тісно пов’язана з можливістю запам’ятовувати – це дуже важливий момент на уроці. Таке навчання утримує дітей в постійній увазі до матеріалу, у них з’являється бажання працювати».

Людмила Глупак, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель математики ЗОШ №5 : «Урок з використанням панелі зацікавлює учнів, відволікає їх від власних гаджетів, які раніше забирали частину уваги дітей. Крім того, у вчителя тепер є можливість використати всі його надбання і виразити їх за допомогою технічних можливостей. Ми маємо зараз велику концентрацію уваги учнів і я вже можу передбачити результат того підсумку, який буде в кінці року, якщо працювати у такому темпі й мати певну систему. Об’єм матеріалу, що презентується  на уроці збільшується. Наприклад, якщо говорити про математику, то вже є готові шаблони фігур і їх не треба креслити на дошці, вчитель просто додає якісь елементи для розв’язування задач. Можна розв’язати не дві-чотири задачі, а десять-п’ятнадцять за один урок. Але, відтепер з використанням панелі,  вчитель має продумувати структуру уроку і знати, коли це треба застосовувати».

Варто зауважити, що найкращу оцінку новому обладнанню дали учні, які тепер запитують у вчителя чи буде на наступному уроці використовуватись панель і чекають його з нетерпінням.

Можливість придбання інтерактивних панелей для інших навчальних закладів буде розглядатися при формуванні міського бюджету на наступний рік. Адже інтерактивні панелі дозволять створювати такі умови для навчання дітей, які збільшать зацікавленість освітнім процесом та зроблять його ефективнішим і більш захопливим.

У минулому році про них лише мріяли


Опубліковано: 18 вересня 2019 року
Поділитися