Стартують конкурси на вакантні посади

Міська рада завершила прийом документів від претендентів на заміщення вакантних посад  начальників - юридичного відділу виконавчого комітету Білоцерківської міської ради,   управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради,  відділу культури і туризму Білоцерківської міської ради, відділу з питань землекористування Білоцерківської міської ради, відділу обліку та розподілу житла виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, управління охорони здоров'я Білоцерківської міської ради.

Отже, 

-       на посаду начальника є п’ять претендентів : Н.Ротаєнко, В.Щелкунова , М.Костюченко,  М.Загурська ,  Г.Кукса;

-       на посаду начальника управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради – чотири претенденти - О. Пусков , О.Голуб, В.Міщенко, Р.Жихарев;

-       на посаду начальника  начальника відділу культури і туризму – чотири  - Ю.Ковальська, К. Литвиненко , В. Ковальова,  К.Климчук;

-       на посаду начальника відділу з питань землекористування – теж чотири претенденти– О.Борзак, О. Пятенко,  О.Усенко,  А.Зик;

-       на посаду начальника відділу обліку та розподілу житла виконавчого комітету- три– О.Дорош, О.Слюсар,  Л.Мірошніченко;

-       на посаду начальника управління охорони здоров'я – три претенденти – П. Маслянко, М.Ужвій,  А.Штика.

 «Добре, що є люди, які хочуть спробувати себе в якості керівників. Із більшої кількості претендентів, я гадаю, ми, разом з вами, зможемо зробити правильний вибір» -зазначив Геннадій Дикий.

Перші конкурс на посаду керівників управління та відділів міської ради пройдуть цього тижня. А керівників комунальних підприємств планують визначити на наступному.

 «Процедура створення конкурсної комісії по визначення начальників управлінь та відділів міської ради чітко  прописана законодавством, але,  незважаючи на це, ми готові залучати громадськість до участі у процедурі конкурсу, – наголосив міський голова Геннадій Дикий. - А ось конкурс на керівників  комунальних підприємств – це наше нововведення. В залежності від напрямку роботи підприємства будемо створювати окремі комісії. Крім решти, туди увійдуть 2 профільні фахівці та 2 представники від громадських об’єднань. Оскільки об‘єднань у місті майже 300, то участь того чи іншого представника визначатиме жеребкування. »



Опубліковано: 23 лютого 2016 року
Поділитися