Презентовано проект комплексної схеми руху громадського транспорту Білої Церкви

05 жовтня в м. Біла Церква відбулася презентація комплексної схеми руху громадського транспорту міста Біла Церква.

 Розробником даної схеми відповідно до рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради № 189 від 26.04.2016 року «Про замовлення комплексної схеми руху громадського транспорту м. Білої Церкви» та договору № 77-03-16 від 23.05.2016 року виступає  Харківський національний автомобільно-дорожній університет.

 Під час заходу виступив міський голова Геннадій Дикий. Він відмітив, що наше місто потребує значних кроків щодо організації безпечних умов руху як транспортних засобів так і пасажирів. Так, міською владою планується здійснення капітального ремонту доріг та збільшення смуг руху для транспортних засобів, що в свою чергу надасть можливість розширення тролейбусної мережі міста. Також, в рамках безпеки заплановано встановлення «острівця» та впровадження кругового руху транспортних засобів. Зокрема, в першу чергу це стосується найбільш аварійно-небезпечних ділянок Білої Церкви – перехресть вул. Князя Володимира – Павличенко та на масиві Леваневського біля Білоцерківського вищого професійного училища №9 .

 Презентацію схеми руху громадського транспорту Білої Церкви провів доцент кафедри транспортних систем і логістики Харківського національного автомобільно-дорожнього університету – Станіслав Свічинський.

 Він розповів, що працівниками інституту було здійснено ряд розрахунків та наукових досліджень, а також проведено оцінку точності моделі потреб населення у пересуванні громадським транспортом. Ці дослідження були проведені з метою забезпечення розробки раціонального варіанту мережі руху маршрутних транспортних засобі міста.

 Кінцевий звіт схеми руху соціально орієнтований і передбачає скорочення часу руху як пасажирів, так і маршрутних транспортних засобів, відповідно до запропонованих маршрутів. Також, нова система руху забезпечить розвантаження транспортної системи Білої Церкви.

 Основними принципами формування раціонального варіанту маршрутної мережі громадського транспорту є:

-в найближчій перспективі контактна мережа тролейбусних маршрутів буде подовжена до мікрорайону «Гайок». Також збільшиться загальна кількість тролейбусів на лінії з 20 до 40 одиниць;

-пасажир громадського транспорту повинен мати змогу дістатися з одного району міста в інший не більше ніж з однією пересадкою;

-повинно бути зведено до мінімуму невиправдане дублювання тролейбусних маршрутів приватними автоперевізниками та взаємне дублювання автобусних маршрутів;

-траса маршруту повинна бути якомога ближчою до найкоротшого шляху між районами міста, які він сполучає.

Також, присутнім було представлено траси маршрутів, які відповідно до презентованої схеми будуть видалені з мережі та ті, які залишаться без змін. Зокрема, пропонується видалення автобусних маршрутів №№ 1, 2-А, 4, 4, 8, 14-А, 26. Залишаються без змін автобусні маршрути  №№ 11, 18,21 та тролейбусні  - №№ 2, 4, 5.

Станіслав Свічинський під час заходу розповів присутнім про перспективний варіант маршрутної мережі міста та озвучив головні його принципи: буде впроваджений єдиний квиток на проїзд в громадському транспорті міста, який дозволить повторно не сплачувати вартість проїзду при здійсненні пересадок; перспективна контактна мережа тролейбусних маршрутів буде розвиватися з урахуванням заходів, передбачених Генеральним планом розвитку міста до 2019 року; контактна мережа тролейбусних маршрутів повинна проходити вулицями, котрими пролягають напрямки основних пасажиропотоків та ін.

В ході презентації виступив керуючий справами виконавчого комітету міської ради Максим Свірський. Він відмітив, що звітність по впровадженню комплексної схеми руху громадського транспорту міста Біла Церква буде доступна громадськості та оприлюднена на офіційному сайті Білоцерківської міської ради. Всі зауваження та пропозиції білоцерківців стосовно впровадження схеми руху уважно розглядатимуться та прийматимуться до уваги міською владою.

 В заході взяли участь депутати, керівники структурних підрозділів та комунальних підприємств міської ради, громадськість та журналісти місцевих ЗМІ.



Опубліковано: 05 жовтня 2016 року
Поділитися