Працювали над брендом Білої Церкви

     05 лютого міський голова  Білої Церкви Геннадій Дикий взяв участь в стратегічній сесії в рамках національного проекту «Бізнес. Місто. Бренд». Метою сесії було визначити комплекс уявлень, асоціацій, емоцій, ціннісних характеристик  притаманних Білій Церкві,  які асоціюватимуться у свідомості громадян як Бренд міста, тобто, можна сказати,  обличчям Білої Церкви.

 

     Захід було організовано Агенцією стратегічного розвитку Білої Церкви та проведено представниками міжнародного бізнес клубу «Community Club" .

 

     Модератор заходу президент міжнародного бізнес клубу «Community Club" Тетяна Люлька наголосила, що у листопаді минулого року,  вперше в Україні відбулася стратегічна сесія з територіального брендингу "Бізнес-Місто-Бренд", під час якої учасники, під керівництвом провідних експертів з маркетингу та зв’язків з громадськістю розробили та презентували практичні кейси по створенню бренду Хмельницького, Черкас, Білої Церкви та Шостки. Тоді, серед гостей  був присутній  й  міський голова Білої Церкви Геннадій Дикий, який взяв активну участь в обговорені та створенні брендів міст та  був приємно вражений креативними ідеями учасників стратегічної сесії. Відзначила, що ідеєю даного заходу є визначити філософію бренду – те, що має бути в основі «марки» та  найбільше характеризуватиме Білу Церкву.

 

     Міський голова Геннадій Дикий зазначив: «Незважаючи на те, що сьогодні ми маємо Стратегію розвитку міста до 2025 року, нашим завданням є подумати про тисячоліття Білої Церкви. Тому, всі ідеї для бренду міста мають містити не тільки історію та сучасність, що безперечно також є  важливим, але й перспективу – куди нам необхідно рухатися й чого ми хочемо досягти до 2032 року».

 

     Директор Агенції стратегічного розвитку Білої Церкви Назарій Атаманчук відзначив, що дана установа працює у векторі об’єднання та залучення ідейних, активних та небайдужих білоцерківців й гостей міста до  обміну думками, конструктивного діалогу, в яких можуть виникнути креативні ідеї, які неодмінно ляжуть в основу бренду Білої Церкви.

 

     Назарій Атаманчук : «Перед тим, як провести даний захід, Агенцією було проведено  опитування білоцерківців на тему: «Що ви думаєте про Білу Церкву ?». Більш як тисяча респондентів   дали відповіді на ряд питань : з чим асоціюється у вас Біла Церква;з якою історичною постаттю Білої Церкви Ви асоціюєте місто; з яким кольором у Вас асоціюється місто; ваше улюблене місце для відпочинку у Білій Церкві та ін.. Відповіді надали зріз реального стану речей, і ми з одного боку  маємо інформацію, що саме нам потрібно зберігати та культивувати, а з іншого -  той потенціал, над яким необхідно працювати.»

 

     В ході заходу учасники були розподілені на групи, модераторами яких були провідні консультанти та експерти маркетингу. Групи обговорили та визначили основні складові, які впливатимуть на комфортне, якісне та безпечне життя в місті, визначили критерії  та характеристики, завдяки яким Біла Церква стане таким містом до якого хотітимуть їхати як у туристичне місто, так і в місто для постійного проживання.

 

Презентуючи свої кейси групи запропонували  такі ідеї :

     

     Створити Білу Церкву містом  навчання, креативного  розвитку та, як наслідок, бізнес еліти. Тобто, організувати такі умови, щоб молодь хотіла їхати навчатися та лишатися працювати саме в нашому місті. Меседж групи прозвучав так:  «Біла Церква - український Кембрідж».

 

     Інша команда визначила слабкі сторони міста  - потенційні напрямки роботи та сильні сторони,  які вже можна використовувати зараз, кожному з нас, не чекаючи кращих часів, аби місто ставало кращим,  привабливішим . Слоганом групи став вираз - «Біла Церква – місто твого часу».

 

     Ще одним із  напрямків щодо уявлень та  асоціацій з Білою Церквою, який й може стати в основі філософії майбутнього міста , було запропоновано  такий:  Біла Церква  - місто активних людей, в якому можна легко реалізуватися, та яке створює умови для самореалізації й має культурне середовище для дозвілля своїх  жителів. 

 

     Міський голова Геннадій Дикий взяв активну участь  в роботі однієї із груп, а по завершенню роботи наголосив: «В ході стратегічної сесії виникло багато цікавих ідей, з яких  потрібно виділити декілька ключових, які неодмінно реалізовувати. Присутні відмітили, що прагнуть бачити Білу Церкву як відкрите місто для активних людей, тож нам є над чим спільно працювати».

 

     Всі ці напрацювання ляжуть в основу фірмового стилю Білої Церкви, а в подальшому знайдуть своє графічне відображення в логотипі, який носитиме звання Бренд міста», буде впізнаваний в Україні та світі. В місті буде проведено конкурс,  де всі бажаючі на основі  даних напрацювань розроблять та  подадуть своє бачення бренду Білої Церкви.

 

     В заході взяли участь депутати міської ради, заступник міського голови Володимир Хмурич, представники різних сфер життєдіяльності міста, громадських організацій, історики, культурологи, арітектори  та ін.

Працювали над брендом Білої Церкви


Опубліковано: 06 лютого 2017 року
Поділитися