Перші, але такі важливі й вже помітні кроки в туристичній сфері Білої Церкви

18 липня в м.Біла Церква відбулося обговорення програми розвитку туризму у Білій Церкві на 2016-2017 рр.

 

Захід організовано та проведено Агенцією стратегічного розвитку Білої Церкви разом із фондом Василя Хмельницького K.Fund

 

Заступник міського голови Володимир Хмурич  наголосив, що протягом року в місті проведено велику роботу  щодо напрямку розвитку туристичної сфери, оскільки даний курс було обрано як один із пріоритетів відповідно Стратегії розвитку Білої Церкви: «Найперше, було розроблено  цільову програму, як включала пропозиції небайдужої  громадськості, створено туристичний кластер, який об’єднав білоцерківців, готових прикладати максимум зусиль, що  Біла Церква, маючи такий потужний потенціал, багату історично-культурну спадщину,  промислові надбання,  надзвичайно красиві природні місця  стала відомою не тільки в Україні, а й за її межами». 

 

Заступник міського голови відмітив, що аби організувати та  розпочати втілення заходів, передбачених програмою було проведено велику кількість  засідань. Реалізовано перші проекти, які сприяють туристичній привабливості Білої Церкви: створено туристичний портал міста, туристичну карту, розпочав свою діяльність перший Інформаційно-туристичний  центр та багато іншого.

 

«Ми маємо один із найвагоміших туристичних  об’єктів Білої Церкви -  перлину України дендропарк  «Олександрія» і  повинні прикласти максимум зусиль, щоб якнайбільше популяризувати його та залучити туристів», -  відмітив Володимир Хмурич.

 

Під час обговорення представникам туристичного кластеру, різних міських установ та організацій, пов’язаних із сферою туризму було прозвітовано про виконання програми розвитку туризму у Білій Церкві за І півріччя 2017р.

 

Керівник напрямку туризм Агенції стратегічного розвитку Білої Церкви Олександр Крамар детально зупинився  на втілених проектах. Зокрема, відмітив вагомість  оприлюдненого промоційного відеоролика про місто, вже роздрукованої й розповсюдженої рекламно-поліграфічної продукції та тієї, яка ще на етапі  розробки; зупинився на впровадженні туристичного порталу та  туристичної карти міста та ін.

 

Крім того, за рік роботи було втілені такі інфраструктурні проекти: створено туристичний кластер «Біла Церква туристична», встановлено туристичне ознакування  (вказівники)  в місті, розроблено на затверджено Програму розвитку туризму на 2016-2017рр., яка має меседж «Місто вихідного дня»; проведено аналіз кількості туристів до Білої Церкви за 2016р. (як до закладів культури, так і до міста в цілому) та ін.

 

Слід зазначити, що вже розроблено ще один із «пунктів» для зручності туристів -  мобільний додаток, за допомогою якого зручно та швидко, в режимі онлайн можна буде скористатися  сервісами  та отримати інформацію, куди, коли і як можна дістатися як найшвидше. Зараз відбувається його тестування, і найближчим часом сервіс  розпочне функціонування.

 

Серед реалізованих проектів туристичного напрямку такі: квартал проектів (в рамках Дня міста); проведення ряду стратегічних панелей, серед яких -  «Розвиток бізнесу в сфері туризму», більше 20-ти засідань фокус-груп; проведення історичного квесту міста до Міжнародного дня туризму; здійснення ряду робочих поїздок представників туристичного кластеру до міст України, з метою обміном досвіду. Присутні також зупинилися на джерелах фінансування реалізованих та запланованих проектів та заходів.

 

Також було презентовано  плани розвитку туризму до кінця 2017 року, акцентовано  увагу на заходах  щодо створення Стратегії розвитку туризму до 2025 року та обговорено основні  напрямки співпраці Агенції стратегічного розвитку Білої Церкви, відділу культури і туризму, туристичного кластеру та інших основних стейкхолдерів.

 

Серед піднятих питань присутніми прозвучали акценти на необхідність передбачення в туристичній інфраструктурі умов доступності для  маломобільних груп населення, залучення до туристичних маршрутів  вагомих культурно-історичних об’єктів міста (наприклад: включення півгодинного концерту органної музики в рамках загальної екскурсії містом); організації подальших робіт щодо благоустрою центральної частини міста; продовження промоакції про Білу Церкву; проведення досліджень споживацького інтересу  туристів та ін.

 

Представники Агенції стратегічного розвитку запросили до співпраці небайдужих білоцерківців, підприємства та установи, діяльність яких, пов’язана із цією сферою, адже розвиток туристичної галузі сприяє розвитку майже 50 суміжних сфер, а значіть  - загального добробуту білоцерківців.

 

Зміни в Білій Церкві у напрямку туризму є. Вони  впевненими кроками ведуть до результату якого хочемо досягти. Головне рухатися окреслених шляхом.

Перші, але такі важливі й вже помітні кроки в туристичній сфері Білої Церкви


Опубліковано: 19 липня 2017 року
Поділитися