Перевізники – під контролем міської влади

    Окрему увагу міський голова акцентував на тому, що перевізники, які нещодавно брали участь у конкурсі на маршрути загального користування і виграли його, контролюються міською владою. Наразі виявлено, що сьогодні багато хто з перевізників не дотримується умов конкурсу – або виставляють меншу кількість транспорту від заявленої, або не ставлять на маршрут ті автобуси, які заявили.

 

Тому відділом транспорту та зв’язку управління економіки Білоцерківської міської ради 07 березня ц.р. були проведені рейди і складені акти про невідповідність на таких маршрутах. Підприємства-надавачі транспортних послуг були зобов’язані усунути всі недоліки до 22 березня ц.р. Це стосується таких маршрутів:

№3 (перевізник – МПП «Діліжанс»);

 №11 (перевізник – ПАТ «Автобусний парк»);

№17 (перевізник – МПП «Діліжанс»);

 №19 (ПАТ«Автобусний парк»).

 

    «Такого, як було 5 років тому, коли перевізники заявляли на конкурс одні автобуси, а потім ці автобуси зникали і продовжували їздити старі і в недостатній кількості, – не буде. Якщо порушення не будуть усунені, ми будемо вживати заходів щодо розірвання договорів на перевезення пасажирів», – відмітив Геннадій Дикий.

 

    Проте у роботі перевізників є позитивні сторони: маршрут №22 (перевізник ТОВ «Транссіті») має вже 18 машин на маршруті – ті, які мали бути за умовами конкурсу. Він, так само як і маршрут №14, повністю повинен перейти на більш зручні пасажирські автобуси – з двома дверима, підвищеної місткості тощо.

 

    Під час прес-конференції журналісти поцікавилися ходом транспортної реформи, зокрема станом упровадження концепції пасажирського транспорту.

 

    Міський голова наголосив, що після внесення депутатами певних поправок і доповнень, концепція буде винесена на затвердження на найближчу сесію міської ради, яка відбудеться 23 березня ц.р.

 

    «А щодо транспортної реформи в цілому, то результат помітний навіть уже виходячи з кількості тролейбусів на лініях, інтервалу, з якими вони ходять, якості автобусів, які ходять по маршруту №22. У результаті транспортної реформи, в ідеалі, містом мають ходити зручні для перевезення громадян», - наголосив Геннадій Дикий.

 

    Міський голова додав, що транспортна реформа передбачає зростання кількості електротранспорту, збільшення тролейбусів не тільки на маршруті №1, а й на маршрутах №3, 4. З цією метою у рамках співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку місто прийняло рішення взяти кредит для розширення та оновлення рухомого складу саме по екологічному виду транспорту.

 

    Окреме запитання від журналістів стосувалося графіку руху тролейбусів, роботи диспетчерської служби тощо.

 

    «Усі тролейбуси обладнані GPS-навігаторами, увесь рух тролейбусів контролюється. І якщо факти затримки руху тролейбусів є, це можна легко перевірити в онлайн-режимі», - зазначив міський голова Геннадій Дикий.

 

    Керуючий справами виконавчого комітету Білоцерківської міської ради Максим Свірський додав, що наявний рухомий склад повною мірою дозволяє обслуговувати тролейбусні маршрути. У середньому на маршрут виходить 16 тролейбусів, їхні графіки дотримуються. Певні складнощі у матеріально-технічному забезпеченні хоч і наявні, проте на сьогодні забезпечується максимальне дотримання графіків руху, кількості рухомого складу, покращення якості обслуговування. Наприклад, на маршруті №1 вийшов борт 005, обладнаний системою озвучування зупинок.

 

    Геннадій Дикий наголосив, що такими системами з часом будуть обладнані всі без винятку тролейбуси.

 


Опубліковано: 14 березня 2017 року
Поділитися