Перебування в пришкільних таборах для дітей було цікавим і пізнавальним
В закладах освіти Білої Церкви відбуваються заходи із закриття профільних пришкільних таборів денного перебування дітей. 17 червня підвели підсумки своєї роботи табори в ЗОШ №4, ЗОШ №9, гімназії №2 та БНВО «Ліцей МАН».
На урочистих лінійках були підведені підсумки роботи та продемонстровані кращі номери художньої самодіяльності.
В цілому в Білій Церкві функціонувала ціла мережа пришкільних таборів із денним перебуванням дітей, в яких відпочивало 1000 учнів, серед яких: 60 дітей-сиріт, 62 дітей-інвалідів, 293 дітей із багатодітних і малозабезпечених сімей, 885 дітей, потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС, 112 дітей, батьки яких є учасниками АТО, 39 дітей внутрішньо переміщених осіб та 210 талановитих й обдарованих юних білоцерківців.
Усі табори мали свою оригінальну програму діяльності:
- у пришкільних таборах: «Барвінок», який функціонував на базі ЗОШ І-ІІІ ст. № 3, «Веселі козачата» - на базі ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 та «Країна Козачат» - на базі ЗОШ І-ІІІ ст. № 5 виховна робота з дітьми здійснювалася на засадах козацької педагогіки;
- в Білоцерківській гімназії № 2 - працював табір «Успішний крок» для 80 лідерів учнівського самоврядування;
- для 120 юних спортсменів, переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних і міських змагань із різних видів спорту було відкрито табірну зміну при ЗОШ № 18;
- у «Літній інтелектуальній школі», що функціонувала на базі економіко-правового ліцею, 40 учнів-членів МАН загальноосвітніх навчальних закладів міста мали унікальну нагоду відпочиваючи, зустрітися з науковцями, узяти участь у семінарах, тренінгах;
- робота військово-спортивного табору «Звитяга» проводилась за програмою Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»);
- учні мовних пришкільних таборів «STAR», що на базі БНВО «Перша Білоцерківська гімназія-школа І ступеня» та «MERRYLAND» - в Білоцерківській спеціалізованій школі І- ІІІ ступенів № 9 із поглибленим вивченням іноземних мов у цікавій і захоплюючій формі мали можливість вдосконалювати свої знання з англійської мови.
Плануючи щоденну роботу, педагоги враховували інтереси та можливості дітей, щоб перебування в таборах для них було цікавим і пізнавальним. Під особливим контролем були учні, які перебувають на внутрішкільному обліку, та діти з сімей, що опинились у складних життєвих обставинах, а також діти-сироти, діти-інваліди, діти з малозабезпечених і багатодітних сімей.
У таборах працювало більше 70-ти гуртків й спортивних секцій, організаторами яких були педагоги позашкільних закладів і дитячо-юнацьких спортивних шкіл.