Перебування в пришкільних таборах для дітей було цікавим і пізнавальним

В закладах освіти Білої Церкви відбуваються  заходи із закриття профільних пришкільних таборів денного перебування дітей. 17 червня підвели підсумки своєї роботи  табори в ЗОШ №4,  ЗОШ №9, гімназії №2 та БНВО «Ліцей МАН».

На урочистих лінійках були підведені підсумки роботи та продемонстровані кращі номери художньої самодіяльності.

В цілому в Білій Церкві функціонувала ціла мережа пришкільних таборів із денним перебуванням дітей, в яких відпочивало 1000 учнів, серед яких: 60 дітей-сиріт, 62 дітей-інвалідів, 293 дітей із багатодітних і малозабезпечених сімей, 885 дітей, потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС, 112 дітей, батьки яких є учасниками АТО, 39 дітей внутрішньо переміщених осіб та 210 талановитих й обдарованих юних білоцерківців.

Усі табори мали свою оригінальну програму дія­ль­но­сті:

 - у пришкільних таборах: «Барвінок», який функціонував на базі ЗОШ І-ІІІ ст. № 3, «Веселі козачата» - на базі ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 та «Країна Козачат» -  на базі ЗОШ І-ІІІ ст. № 5 виховна робота з дітьми здійснювалася на засадах козацької педагогіки;

 - в Білоцерківській гімназії № 2 - працював табір «Успішний крок» для 80 лідерів учнівського самоврядування;

 - для 120 юних спортсменів, переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних і міських змагань із різних видів спорту було відкрито табірну зміну при ЗОШ № 18;

   - у «Літній інтелектуальній школі», що функціонувала на базі економіко-правового ліцею, 40  учнів-членів МАН загальноосвітніх навчальних закладів міста мали унікальну нагоду відпочиваючи, зустрітися з науковцями, узяти участь у семінарах, тренінгах;

 - робота військово-спортивного табору «Звитяга» проводилась за програмою Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»);

 - учні мов­них пришкільних таборів «STAR», що на базі БНВО «Перша Бі­ло­це­р­ківська гімназія-школа І ступеня» та «MERRYLAND» - в  Білоцерківській спе­ці­а­лі­зованій школі І- ІІІ ступенів № 9 із поглибленим вивченням іноземних мов у цікавій і захоплюючій формі мали можливість вдосконалювати свої знання з англійської мови.

Плануючи щоденну роботу, педагоги враховували інтереси та можливості дітей, щоб перебування в таборах для них було цікавим і пізнавальним. Під особливим контролем були учні, які перебувають на внутрішкільному обліку, та діти з сімей, що опинились у складних життєвих обставинах, а також діти-сироти, діти-інваліди, діти з малозабез­пе­че­них і багатодітних сімей.

У  таборах працювало більше 70-ти  гуртків й спортивних секцій, організаторами яких були педагоги позашкільних закладів і дитячо-юнацьких спортивних шкіл.



Опубліковано: 17 червня 2016 року
Поділитися