Навчально-методичний семінар «Початкова школа: від знаннєвої парадигми до компетентності»

    23 лютого у приміщенні Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти» м. Біла Церква розпочався цикл науково-методичних семінарів, а саме «Початкова школа: від знаннєвої парадигми до компетентності».

 

    Відкрила захід проректор, кандидат педагогічних наук, доцент Євгенія Бачинська, яка привітала всіх присутніх із початком семінарів. Вона звернула увагу на важливість обговорюваної проблеми та висловила підтримку щодо розвитку цієї теми у суспільстві.

 

    В ході заходу виступив директор департаменту зв'язків із громадськістю видавництва «Ранок» Володимир Лелюх і наголосив на тому, що педагоги завжди повинні йти в ногу із сучасністю і вивчати нові методики викладання.

 

    Завідувач лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, керівник робочої групи із розроблення державних стандартів початкової освіти Оксана Онопрієнко розповіла про всеукраїнський моніторинг у 4-их класах, який відбудеться в кінці квітня. Він виявить рівень знань учнів. Не всі учні візьмуть участь в цьому моніторингу, а тільки 6000 тих, які пройдуть вибірку. До процесу будуть залучені не лише вчителі, а й фахівці регіонального центру оцінювання якості освіти або представник обласного інституту післядипломної освіти. Решта учнів, як і раніше, писатимуть ДПА.

 

    Також у заході взяли участь кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики викладання філологічних дисциплін у початковій школі Харківського національного педагогічного університету ім. Г. Сковороди Ірина Цепова; спеціаліст із зв’язків з громадськістю видавництва Ранок, дитячий письменник Любов Яковенко; методист навчально-методичного кабінету початкових класів Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти»  педагогічних кадрів Любов Ткаченко.

 

   В ході семінару доповідачі та слухачі дискутували, обмінювалися думками щодо шляхів упровадження компетентнісного підходу в освітньому процесі початкової школи. Особливу увагу учасники заходу приділили розгляду питання про компетентнісний підхід як теоретичну і методичну основу проведення сучасного уроку, що орієнтує вчителя на результативно-діяльнісну освіту.

 

    На семінарі було присутньо більше 100 вчителів початкових класів Київщини, методистів, заступників директорів шкіл, батьків та представників громадськості.


Опубліковано: 23 лютого 2017 року
Поділитися