Екологічному виду транспорту – першочерговий розвиток

Депутати міської ради підтримали рішення про затвердження Програми розвитку  електротранспорту міста Білої Церкви на 2016 - 2020 роки. 

Тролейбус є єдиним у місті Білій Церкві екологічно чистим видом транспорту. Рівень його безпеки значно вище автомобільного, особливо в порівнянні з приватними перевізниками. Протягом 5 років з вини водіїв тролейбусів не скоєно жодної дорожньо-транспортної пригоди та не травмовано жодного пасажира. Електротранспорт виконує всі вимоги законодавства України в частині соціальних пільг, що позитивно впливає на соціальну стабільність в місті.

Послугами міського пасажирського електротранспорту користуються в першу чергу малозабезпечені, соціально незахищені жителі міста.

 Питома вага перевезення пільгових пасажирів складає 70% від загального обсягу пасажироперевезень  тролейбусного управління. Компенсація за перевезення  пільгових категорій громадян надходила  з Державного бюджету, але  з  1 січня 2016 року – з міського бюджету.

 На теперішній час електротранспорт міста Білої Церкви працює в складних умовах, це пов’язано:

- зі значним фізичним зносом рухомого складу (станом на 01.01.2016 року 12 тролейбусів  з 20 відпрацювало нормативний термін експлуатації і підлягають списанню, або негайному виконанню капітального  ремонту);

- нерівними умовами конкуренції з приватними перевізниками на ринку міських пасажирських перевезень;

- несвоєчасним та не в повному обсязі відшкодуванням субвенції на компенсацію пільгового проїзду, згідно виконаних об’ємів робіт.

 В 2011 році тролейбусний парк поповнився на 6 одиниць, за рахунок коштів державного бюджету.

 Станом на 01.01.2016 року  в Тролейбусному управлінні працюють 6 тролейбусів до 5 років експлуатації , 2- які мають по 5-10 років та 12 - від 15 і більше, при тому, що норма експлуатації становить  10 років.

 Основним проблемним питанням міського електротранспорту є оновлення рухомого складу.

 Протягом 35 років не проводилась реконструкція та модернізація контактної мережі  тролейбусного маршруту № 1, тому виникла нагальна потреба в капітальному ремонті та реконструкції  контактної  мережі протяжністю 22 км.

Погіршився технічний стан будівель та інженерних споруд депо, які також потребують відновлення їх функціональних призначень.

Хоча   в пасажироперевезеннях міським електротранспортом досягнуто певної стабілізації, але це не є достатнім для більш масового перевезення жителів міста, тому подальший розвиток міського електротранспорту забезпечить високі показники екологічності, провізної спроможності, безпечного та надійного масового перевезення жителів міста.

Отож, метою Програми є:

- розвитку міського електротранспорту на період 2016-2020  років;

- створення умов для надання населенню доступних, якісних та безпечних послуг з перевезень електротранспортом;

- забезпечення стабільного функціонування і динамічного розвитку міського електротранспорту з впровадженням сучасних технічних засобів;

- збільшення питомої ваги електротранспорту у міських пасажирських перевезеннях, його пріоритетний розвиток у місті, як екологічно чистого виду транспорту;

- збільшення обсягів перевезень за рахунок проведення оптимізації транспортної схеми руху пасажирського транспорту та оновлення рухомого складу тролейбусного парку.

Передбачається, що на реалізацію Програми потрібно 56,175 млн. грн. на:

-оновлення парку тролейбусів (34) ;

-капітальний ремонт рухомого складу (13 одиниць) ;

-ремонт контактної мережі (44 км);

-заміна кабельних ліній (9,150 км) ;

-будівництво контактної  мережі;

-капітальний ремонт головного та адміністративно-побутового корпусу ;

-ремонт та модернізація тягових підстанцій;

-будівництво сонячної електростанції;

-реконструкція контрольно - випускного пункту – 0,525;

-оновлення  матеріально-технічної бази.

 



Опубліковано: 23 грудня 2016 року
Поділитися