Авіаційний комплекс представив Стратегію розвитку міжнародного аеропорту в Білій Церкві

У середу, 4 жовтня 2017 року, у великій залі Білоцерківського міськвиконкому відбулася презентація першого етапу розробки Стратегії розвитку комунального підприємства "Білоцерківський вантажний авіаційний комплекс".

 

Провів презентацію засновник-партнер незалежної авіаційної консалтингової компанії "Авіаплан" Євгеній Трескунов, який впродовж тривалого часу вивчав та аналізував шляхи розвитку аеродрому "Біла Церква" у галузі національної авіатранспортної системи.

 

На початку заходу перед поважними посадовцями виступив директор КП "БВАК" Сергій Кандауров. Він зазначив, що в Білій Церкві вже 90 років працює авіаремонтне підприємство, і за цей період змінилось чотири покоління висококваліфікованих працівників авіаційного профілю.

 

"Коли я прийшов на цю посаду рік тому, перше за що взявся за Стратегію нашого підприємства. Аби рухатись у правильному напрямку розвитку, потрібно чітко зрозуміти, де наше місце в державній політиці транспортної сфери, яку нішу займаємо, та що можна зробити задля поліпшення нинішнього стану Авіакомплексу, - наголосив Сергій Кандауров. - Кожен має розуміти, що аеродром - це досить коштовна річ, а аеропорт - тим більше. Але цей об'єкт дає такі можливості для стрімкого розвитку регіону, що воно того варте".

 

За словами директора КП "БВАК", нині підприємство хоче запропонувати місту, району та області у спільній консолідації дій визначити чіткі рамки функціонування аеродрому "Біла Церква" з перспективою стати Міжнародним аеропортом в складовій інфраструктури України, попри те, що він знаходиться в столичному регіоні, де діє ще 4 аеропорти. 

 

Біла Церква - потужне промислове місто з великим потенціалом розвивати туристичну та економічну галузі.

 

Презентуючи стратегію розвитку аеродрому "Біла Церква", її розробник Євген Трескунов зупинився на таких головних аспектах:

- Білоцерківський аеродром має всі можливості стати повноцінним Міжнародним аеропортом до 2022 року, працюючи за мультимодальною системою.

- Перспектива залучення іноземних інвестицій у розвиток економічної, туристичної та транспортної сфер сягає багатомільйонних проектів.

- Вже сьогодні існують суттєві потоки міжнародного в'їзного та виїзного туризму по Білоцерківському району, що дають підстави очікувати подальшого зростання.

- Індустріальні парки та іноземні інвестиції зростають і є запорукою для високих соціальних стандартів та попиту на виїзний авіатуризм тощо.

 

У ході заходу до обговорення Стратегії розвитку КП "БВАК" долучився заступник міського голови Валерій Гнатюк. Зокрема, він подякував за ґрунтовну роботу та змістовну презентацію, наголосивши, що варто враховувати ще й велику кількість проведення міжнародних спортивних змагань у Білій Церкві, та значний людський потенціал авіаторів, які їздять на роботу до сусідніх міст.

 

Варто зауважити, що за останній тиждень Білій Церкві приділяється значна увага з боку керівництва Міністерства інфраструктури України. Так, свою думку щодо Стратегії розвитку Авіакомплексу міста висловив Державний секретар Мінінфраструктури Андрій Галущак.

 

"Для того, щоб і надалі говорити про ідею створення цього аеропорту, потрібно зберегти природні передумови для його функціонування. Якщо сьогодні розпайовані землі будуть віддані під забудову, то виникне серйозна проблема з сусідами, і плани на це підприємство можуть зупинитись. Говорячи про перспективи аеропорту в Білій Церкві на держаному рівні, то з економічної обґрунтованості він є надзвичайно цікавим. Якщо ми матимемо аеропорт (авіацію), розгалужене залізничне сполучення та концесійні дороги до Білої Церкви, то ми отримаємо сучасний адміністративний центр керування столичною областю," - відмітив Держсекретар Міністерства.

 

За словами Андрія Галущака, за останнє півріччя розвиток пасажиропотоку показує суттєву динаміку. Увесь пасажиропотік в Україні нині складає 12 млн чол. на рік, а по плану розвитку Борисполя таку цифру аеропорт планує досягнути вже у 2018 році. Наразі багато авіаперевізників потребують розвитку регіональної авіації, тож Біла Церква має всі можливості та перспективи стати наступним авіаційним об'єктом, якого побачить увесь міжнародний авіаринок.

 

В заході взяли участь Державний секретар Міністерства інфраструктури України Андрій Галущак, керівництво Національної Ліги транспортного бізнесу, представники Київської обласної державної адміністрації, заступники міського голови Валерій Гнатюк, Інна Новогребельська, Ольга Настіна, секретар Білоцерківської міської ради Борис Смуток, депутати міської ради Андрій Король та Володимир Малюк, начальник відділу економіки Олена Карпенко, директор Агенції стратегічного розвитку Ірина Бистрова, заступники директора КП "Білоцерківський вантажний авіаційний комплекс" Олександр Пасічник, Петро Франчук та Володимир Ганжа та інші.

Авіаційний комплекс представив Стратегію розвитку міжнародного аеропорту в Білій Церкві


Опубліковано: 06 жовтня 2017 року
Поділитися