Створення і облаштування ЦНАПу у Білій Церкві

В рамках виконання ухвалених Верховною Радою України законів, місцеві органи самоврядування були поставлені перед нелегким завданням - до 4 квітня 2016 року  змінити систему оформлення документів, передати виконання значної частини адміністративних послуг на місця,  віднайти ресурси для створення єдиного адміністративного центру і втілити в життя цей, нелегкий у виконанні, проект. А з 30 квітня 2016 року повноваження стосовно реєстрації бізнесу, речових та майнових прав, передати органам місцевого самоврядування.

Врахувавши важливість даного проекту і необхідність його швидкого втілення міська влада вчасно вжила необхідні заходи для його реалізації. Ми поспілкувалися з заступником міського голови, Інною Новогребельською, на яку й лягла основна робота по створенню і облаштуванню ЦНАПу у Білій Церкві. От про що ми дізналися від неї:

В поцесі реалізації передачі функцій, спеціалісти уважно вивчили схеми і визначили наріжні камені даного нововведення. Станом на теперішній час вже можна побачити значні успіхи в спрощенні системи надання адмінпослуг, крім того, нашими місцевими спеціалістами, були запропоновані та втілені новаторскі пропозиції, наприклад облаштування філій ЦНАПу у різних районах міста (наразі маємо п’ять філій по мікрорайонам міста

Розкажемо коротко про саму мету створення ЦНАПів.

Найбільшою складністю, з якою доводилось мати справу звичайним громадянам і підприємцям при оформленні документів, завжди були корупція і бюрократія. Не одне гарне починання було припинене через них. Не один документ був проігнорований, не один дозвіл був не оформлений саме через ці, неприйнятні але звичні, на жаль,  для нас, проблеми. Саме для того, щоб мінімізувати вплив даних факторів у нашому місті і було створено Управління адміністративних послуг, робочим органом якого є  ЦНАП - центр надання адміністративних послуг. Основна ідея створення цього робочого органу - спростити для мешканців Білої Церкви процедуру оформлення паперів, знищити корупційну складову по ряду питань, як для пересічних мешканців так і для юридичних осіб. І, звичайно, зробити все для зручності, швидкості і простоти користування необхідними адміністративними послугами.

Які послуги надає ЦНАП?

Наразі Білоцерківський ЦНАП надає 124 види адмінпослуг.

Їх можна розділити за такими видами:

Земельні питання, держгеокадастр, реєстрація майна, реєстрація бізнесу, будівництво і архітектура, квартирний облік, зовнішня реклама, паспортні послуги, дозвільні документи та деякі інші питання

Звернувшись до Центру ви маєте змогу отримати всю необхідну інформацію щодо певної адміністративної послуги, як самостійно з інформаційних стендів, що розміщені в місцях очікування, так і звернувшись за консультацією безпосередньо до адміністраторів ЦНАП, які також можуть надати кваліфіковану допомогу при написанні заяв, заповненні відповідних бланків, форм.

Вам більше не потрібно буде шукати інформацію про необхідні документи і вартість послуг,  оскільки по кожному виду адмінпослуг затверджені інформаційні та технологічні картки які містять вичерпну інформацію щодо  документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, її платність чи безоплатність, розмір та порядок внесення плати, акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги.

Для зручності мешканців було передбачено створення філій ЦНАПу. Тобто  для того, щоб скористатися зручними і швидкими послугами, немає необхідності їхати через все місто, це можливо зробити в одній з п’яти філій ЦНАПу.

Звичайно є ряд питань, які Центр не вирішує, але ви можете бути впевнені, що звернувшись до нього по питанню, яким він займається, ви отримаєте ввічливу, швидку і вичерпну відповідь, щодо того, куди вам потрібно звернутись і які при цьому потрібно буде мати документи.

Є ще одне питання, яке часто хвилює мешканців Білої Церкви – чи це вигідно місту, утримувати власним коштом таку, досить велику, структуру. На це питання є відповідь, що потішить всіх платників податків. ЦНАП не лише не збитковий, а і приносить до місцевого бюджету значні надходження. Оскільки кількість адмінпослуг, які надає ЦНАП зросла з 58 до 124, відповідно зросла і кількість адміністративних результатів послуг. Для прикладу можна навести такі цифри: за 2015 рік кількість результатів послуг дорівнювала 9516, а лише за три квартали поточного року вже надано 43250 результатів. Всі кошти, які ви сплачуєте за ті чи інші адміністративні послуги, йдуть до місцевого бюджету і за ций рік сума досягла майже 4880500 гривень.

Звичайно, не все так ідеально, як нам всім би хотілося, але ті значні кроки, що вже зроблені, той прогрес, який вже можна побачити неозброєним оком, яскраво ілюструє просту істину, що досягти результату можна тільки зробивши перші кроки і прямуючи визначеним шляхом, не звертаючи з нього і не зупиняючись.

Всю необхідну інформацію про види послуг, що надаються ЦНАПом та їх вартість можна дізнатися:

 за посиланням в мережі http://cnap.bc-rada.gov.ua/ ,

 звернувшись на електронну пошту bc_dozv_centr@ukr.net,

за телефонами +38 (0456) 35-13-75, +38 (0456) 39-28-58,

 а також беспосередньо за адресою м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 38/12, 2-й поверх.



Опубліковано: 07 листопада 2016 року
Поділитися