31 ідея бренда міста

На виконання доручення міського голови Геннадія Дикого щодо розробки бренда міста, Агенцією стратегічного розвитку Білої Церкви було проведено соціологічне дослідження і SWOT-аналіз щодо визначення концепції та оголошено про початок конкурсу на кращу концептуальну ідею бренду м. Біла Церква та його логотипа.

 

03 вересня  відбулося засідання організаційного комітету з визначення кращої концептуальної ідеї бренда Білої Церкви та його логотипа. Всього на участь у конкурсі подано 31 концептуальну пропозицію. Серед розробників ідей є як знані студії, так і місцеві художники та дизайнери. Запропоновані ідеї є різними за графічним і кольоровим відображенням, автори використовували  різноманітні образотворчі знаки, які б допомогли передати унікальність міста серед інших.

 

Наступний етап – відбірковий, шляхом голосування членів комісії та жителі міста. Всі охочі зможуть взяти участь в онлайн-голосуванні та віддати свій голос за найбільш привабливу ідею. Три роботи, які наберуть найбільшу сумарну кількість голосів від членів комісії та шляхом онлайн-голосування, будуть презентовані 16 вересня під час святкування Дня міста особисто розробниками. Також цього дня буде запущено онлайн-голосування для визначення переможця.

 

Інформація про початок наступного етапу та умови голосування з’явиться згодом.



Опубліковано: 04 вересня 2017 року
Поділитися