Соціальна реклама щодо поводження на дорозі – чинник виховання свідомо відповідальної молоді

У період війни безпека громадян, у тому числі на транспорті та дорогах, не втрачає актуальності та набула нових викликів. Зокрема, пошкодження доріг, встановлення блокпостів та відсутність вуличного освітлення через обстріли стали факторами, які змусили переглянути підходи до організації дорожнього руху на місцях.

За даними Нацполіції України, кількість дорожньо-транспортних пригод, у тому числі резонансних, за період воєнного стану відносно зменшилася порівняно з аналогічним періодом минулого року, проте на фоні воєнних подій патрульними спостерігається часте ігнорування правил дорожнього руху як з боку водіїв, так і інших учасників дорожнього руху.

Міжнародний благодійний фонд «Допомоги постраждалим внаслідок ДТП» більше десяти років опікується питаннями безпеки на дорогах.

На сайті Фонду є розділ із соціальними відеороликами «Безпечна країна очима дітей» створеними дітьми в рамках щорічного Всеукраїнського молодіжного конкурсу фото-та відеоробіт «Безпечна країна».

Контент орієнтований в основному на підростаюче покоління та стосується правил безпечного поводження на вулицях та дорогах, а також залізниці, пересування транспортом, "необхідності використання світлоповертальних елементів у темний час доби, а також популяризації актуальних наразі навичок надання домедичної допомоги серед населення.

 

Шановні батьки, подивіться самі та покажіть своїм дітям цю соціальну рекламу.  Нагадайте ще раз безпечні правила поводження на дорозі, біля залізниці, із вибухонебезпечними предметами.

 

Переглянути рекламу можна на сайті Фонду:

 

 

 

 

 

 

 

 

Не будьте байдужими!

Будьте відповідальними!

 

 

За матеріалами Міжнародного благодійного фонду «Допомоги постраждалим внаслідок ДТП»


Опубліковано: 28 березня 2023 року
Поділитися