Управління фінансового забезпечення та закупівель виконавчого комітету Білоцерківської міської ради
тел. 5-33-02
e-mail: buh@bc-rada.gov.ua
Графік роботи: пн.-чт: 8-00 – 17-00
пт: 8-00 – 15-45
обідня перерва: 13-00 – 14-00
1. Управління фінансового забезпечення та закупівель виконавчого комітету Білоцерківської міської ради (далі – Управління) є самостійним структурним підрозділом Білоцерківської міської ради (далі - міська рада) без статусу юридичної особи і утворюється її рішенням.
1.2. Управління безпосередньо підпорядковується міському голові.
1.3. Управління здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» нормативно-правових актів Президента України, постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, рішень Київської обласної ради та розпоряджень голови Київської обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
1.4.Управління виконує покладені на нього завдання і здійснює свої функції у взаємодії з органами державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, постійними комісіями міської ради, виконавчими органами міської ради, підприємствами, установами, організаціями та закладами комунальної форми власності.
1.4. Управління утримується за рахунок коштів бюджету Білоцерківської міської територіальної громади.
2. Місія Управління
2.1. Реалізація державної політики у сфері планово-бюджетної політики та публічних закупівель в межах повноважень міської ради.
3. Основні завдання управління
3.1. Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності виконавчого комітету Білоцерківської міської ради та складення звітності.
3.2. Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.
3.3. Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.
3.4. Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.
3.5. Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності.
3.6. Здійснення організаційних заходів щодо публічних закупівель за кошти місцевого бюджету та державні кошти на всіх стадіях закупівель товарів, робіт і послуг для виконавчого комітету Білоцерківської міської ради.
3.7. Організація прозорої системи закупівель під потреби виконавчого комітету міської ради.
3.8. Зниження витрат місцевого бюджету на закупівельні позиції стосовно середньо ринкової вартості;
3.9. Забезпечення постачання продукції, товарно-матеріальних цінностей і послуг відповідно з потребами виконавчого комітету міської ради.
3.10.Аналіз ринку товарів, робіт та послуг на відповідність встановленим критеріям;
3.11.Аналіз стану і тенденцій розвитку у сфері публічних закупівель;
3.12. Розгляд та аналіз договорів на відповідність ринковим цінам;
3.13. Виконання вибіркових маркетингових досліджень ринку цін на товари, роботи, послуги;
3.14. Забезпечення протягом року планування закупівель для потреб виконавчого комітету міської ради відповідно до пропозицій структурних підрозділів міської ради та її виконавчого комітету, затвердженого кошторису та пріоритетності закупівель;
3.15. Забезпечення планування закупівель для їх потреб виконавчого комітету міської ради відповідно до затвердженого кошторису та пріоритетності закупівель.
3.16. Вжиття заходів щодо забезпечення ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, максимальної їх економії під час здійснення публічних закупівель;
3.17. Здійснення інших завдань відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
3.18. Управлінням здійснюється методичне керівництво та контроль за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності та публічних закупівель по апарату, установах, для яких виконавчий комітет Білоцерківської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів.
3.19. Відповідно до статей 32, 41 Статуту територіальної громади міста Біла Церква начальник управління щороку сприяє у роботі щодо звіту міського голови перед міською радою.
4. Функції управління відповідно до завдань та повноважень
Управління відповідно до покладених на нього завдань виконує наступні функції:
4.1. Веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку з відображенням господарських операцій на підставі прийнятих до обліку первинних документів шляхом подвійного запису їх на взаємопов'язаних рахунках бухгалтерського обліку відповідно до вимог Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 2013 року №1203 (зі змінами) та Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29 грудня 2015 року №1219 (зі змінами).
4.2. Забезпечує тотожність даних аналітичного обліку оборотам і залишкам за рахунками синтетичного обліку на перше число кожного місяця.
4.3. Своєчасно складає та подає звіти до органів державної статистики, фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Пенсійного фонду України, Державної податкової служби України, управління Державної казначейської служби України.
4.4. Приймає від установ, для яких виконавчий комітет Білоцерківської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів, фінансову та бюджетну звітність, аналізує ефективність використання ними бюджетних коштів.
4.5. Проводить аналіз обсягів видатків за попередні роки, опрацьовує та подає до управління фінансів Білоцерківської міської ради попередню розрахункову потребу на наступний бюджетний рік, складає бюджетний запит з відповідними обґрунтуваннями, складає проєкти кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету та планів спеціального фонду місцевого бюджету, складає та подає на затвердження кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету та плани спеціального фонду місцевого бюджету, в разі необхідності внесення змін протягом бюджетного року складає довідки про зміни до кошторису та плану асигнувань.
4.6. Складає штатний розпис і розрахунки до нього в розрізі апарату та виконавчих органів Білоцерківської міської ради.
4.7. Приймає участь у розробці міських бюджетних програм та опрацьовує отримані документи та інформацію, що стосується питань порушених в конкретній бюджетній програмі, протягом року здійснює аналіз їх виконання, контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів відповідно до напрямів діяльності бюджетних програм.
4.8. Готує проєкти рішень Білоцерківської міської ради та виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, розпорядження міського голови з питань, що входять до компетенції управління.
4.9. Координує і надає методичну допомогу по веденню бухгалтерського обліку та здійснює поточний контроль за фінансовою діяльністю установ, для яких виконавчий комітет Білоцерківської міської ради є головним розпорядником коштів, а саме:
1) дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;
2) повнотою надходжень та витрачанням бюджетних коштів установ, для яких виконавчий комітет Білоцерківської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів;
3) правильністю зарахування та використання власних надходжень установ, для яких виконавчий комітет Білоцерківської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів;
4) веденням бухгалтерського обліку, складенням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку установам, для яких виконавчий комітет Білоцерківської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів.
4.10. Своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів.
4.11. Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:
1) використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;
2) інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу. Кількість інвентаризацій у звітному році, дати їх проведення, перелік майна і зобов’язань, що підлягають інвентаризації визначаються розпорядженням міського голови.
4.12. Проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до чинного законодавства України.
4.13. Забезпечує зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності.
4.14. Бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів.
4.15. Розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни установ, для яких виконавчий комітет Білоцерківської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів.
4.16. Здійснює, в межах повноважень, договірну роботу щодо договорів, угод, стороною яких виступає Білоцерківська міська рада або її виконавчий комітет.
4.17. За дорученням керівництва аналізує матеріали, які надходять від правоохоронних, судових органів та органів прокуратури, інших державних органів та установ, сприяє своєчасному вжиттю заходів за результатами їх розгляду.
4.18. Розглядає звернення громадян, підприємств, установ, організацій, у тому числі об'єднань громадян, фізичних осіб-підприємців, депутатські звернення та запити у порядку, передбаченому чинним законодавством України, забезпечує виконання вимог законодавства України про доступ до публічної інформації.
4.19. Нараховує заробітну плату працівникам виконавчого комітету Білоцерківської міської ради.
4.20. Погоджує (візує) проєкти договорів, спрямованих на виконання договірних зобов'язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів міської ради та її виконавчих органів у відповідності до Порядку організації договірної роботи, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 24 квітня 2018 року № 180.
4.21. Сприяє по повноваженнях управління у роботі місцевих ініціатив передбачених Статутом територіальної громади міста Біла Церква, затвердженого рішенням Білоцерківської міської ради від 29 березня 2018 року №2010-48-VII, зареєстрованого Міністерством юстиції України від 26 квітня 2018 року №6.
4.22. Управління відповідає за організацію процедур закупівель товарів, робіт і послуг на всіх етапах їх проведення для виконавчого комітету Білоцерківської міської ради;
4.23. Вибір процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
4.24. Затвердження річного плану публічних закупівель виконавчого комітету міської ради та змін до нього.
4.25. Розроблення для виконавчого комітету Білоцерківської міської ради тендерної документації та змін до неї.
4.26. Підготовка та розсилання необхідної для проведення процедур закупівель чи процедури попередньої кваліфікації інформації учасникам торгів, зокрема відповідної документації чи запиту щодо цінових пропозицій.
4.27. Надання роз'яснень учасникам процедур закупівель щодо змісту тендерної документації в разі отримання від останніх відповідних запитів.
4.28. Ведення необхідної звітності та листування щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог чинного законодавства.
4.29. Прийняття рішень за результатами розгляду скарг учасників процедур закупівель.
4.30. Розглядає та надає відповіді на листи правоохоронних та контролюючих органів з питань проведення публічних закупівель за дорученням міського голови.
4.31. Веде облік запитів на інформацію з питань публічних закупівель, забезпечує їх своєчасний розгляд відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
4.32. Оприлюднює інформацію про свою діяльність відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Прізвище, ім’я, по батькові |
Посада |
Електронна адреса |
Контактний номер телефону |
Ковтун Надія Володимирівна |
начальник управління |
buh@bc-rada.gov.ua |
5-33-02 |
Відділ бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету |
|||
Бублик Оксана Григорівна |
заступник начальника управління -начальник відділу |
buh@bc-rada.gov.ua |
5-33-02 |
Кривобок Вікторія Петрівна |
Головний спеціаліст-бухгалтер |
buh@bc-rada.gov.ua |
5-33-02 |
Жевакіна Наталія Леонідівна |
Головний спеціаліст-бухгалтер |
buh@bc-rada.gov.ua |
5-33-02 |
Стороженко Алла Вікторівна |
Головний спеціаліст-бухгалтер |
buh@bc-rada.gov.ua |
5-33-02 |
Ноженко Тетяна Іванівна |
Головний спеціаліст-бухгалтер |
buh@bc-rada.gov.ua |
5-33-02 |
Відділ публічних закупівель |
|||
Петрашевська Ганна Василівна |
Начальник відділу |
tender.bc@bc-rada.gov.ua |
04563) 5-40-82 |
Шимченко Віта Олександрівна |
Головний спеціаліст |
tender.bc@bc-rada.gov.ua |
04563) 5-40-82 |