Звіт про періодичне відстеження регуляторного акту «Про внесення змін в рішення міської ради від 23 грудня 2005 року №405 «Про затвердження положення «Про орядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем розташування рекламного зас
Звіт
про періодичне відстеження регуляторного акту
«Про внесення змін в рішення міської ради від 23грудня 2005 року №405 «Про затвердження положення «Про порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу в залежності від типу рекламного засобу та району розташування з метою використання залучених коштів для організації благоустрою території міста»
1. Вид та назва регуляторного акта:
Рішення Білоцерківської міської ради від 24 січня 2013 року № 879-37-VI «Про внесення змін в рішення міської ради від 23 грудня 2005 року № 405 «Про затвердження положення «Про порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу в залежності від типу рекламного засобу та району розташування з метою використання залучених коштів для організації благоустрою території міста».
2. Назва виконавця заходів з обстеження: управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради, відділ зовнішньої реклами.
3. Цілі прийняття акта: нормативне регулювання розміщення зовнішньої реклами на території м. Біла Церква.
4. Строк виконання заходів з відстеження: з 10.05.2017 р. до 08.06.2017 р.
5. Тип відстеження – періодичне
6. Методи відстеження результативності: методом відстеження результативності є аналіз показників відділу зовнішньої реклами управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради по видачі дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежується результативність: даними, на основі яких відстежується результативність регуляторного акта є бухгалтерські та статистичні дані щодо кількості виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території м. Біла Церква та сума нарахувань за тимчасове користування місцями розташування рекламного засобу, що знаходяться в комунальній власності територіальної громади міста Біла Церква, відділом зовнішньої реклами управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради.
8. Кількісні та якісні показники результативності акта:
№ п/п |
Показники |
Од. виміру |
2013 р. |
2014 р. |
2015 р. |
2016 р. |
1 |
Кількість виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території м. Біла Церква (нових) |
одиниць |
121 |
21 |
11 |
18 |
2 |
Сума нарахування за тимчасове користування місцями розташування рекламного засобу, що знаходяться в комунальній власності територіальної громади міста Біла Церква |
грн |
1963437,56 (без ПДВ) |
1795083,79 (без ПДВ) |
1714486,33 (без ПДВ) |
2441550,33 (без ПДВ) |
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
Позитивним фактором прийняття даного регуляторного акта є збільшення надходжень коштів до бюджету за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу.
Підсумовуючи зазначене, на підставі результатів періодичного відстеження результативності проекту регуляторного акта «Про внесення змін в рішення міської ради від 23грудня 2005 року № 405 «Про затвердження положення «Про порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу в залежності від типу рекламного засобу та району розташування з метою використання залучених коштів для організації благоустрою території міста» можна зробити висновок, що шляхом впровадження зазначеного нормативного акту було досягнуто цілей, визначених у аналізі регуляторного впливу.
Міський голова Г.А. Дикий