Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта – рішення міської ради від 20 березня 2014 року №1175-57-VI «Про затвердження методики розрахунку розміру орендної плати за землю в м. Біла Церква в новій редакції»

1. Вид та назва регуляторного акта:

Рішення міської ради від 20 березня 2014 року №1175-57-VI «Про затвердження методики розрахунку розміру орендної плати за землю в м. Біла Церква в новій редакції»

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності регуляторного акта:

Управління регулювання земельних відносин Білоцерківської міської ради

3. Цілі прийняття акта:

вдосконалення земельних відносин в сфері оренди землі на основі встановлення економічно обґрунтованих ставок орендної плати, диференціації ставок відповідно до цінності земельних ділянок та терміну оренди, покращення порядку справляння орендної плати

4. Строк виконання заходів з відстеження результативності регуляторного акта:

з 30 серпня 2021 року по 29 вересня 2021 року

5. Тип відстеження регуляторного акта:

Періодичне

6. Методи одержання результатів відстеження: аналітичний, статистичний (кількість отриманих коштів до місцевого бюджету, сплачених суб’єктами господарювання за земельні ділянки, які передані в оренду).

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних: За даними відділу у м. Білій Церкві міськрайонного управління у Білоцерківському районі та м. Білій Церкві Головного управління Держгеокадастру у Київській області, а саме нормативна грошової оцінки земельних ділянок, які передані на умовах оренди суб’єктам господарювання та суми надходжень до місцевого бюджету від орендної плати за земельні ділянки.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта:

№ п/п

Показники

Період

за 2017 рік,                тис. грн.

за 2018 рік,                тис. грн.

за 2019 рік,                тис. грн.

за 2020 рік,                тис. грн.

Прогноз на 2021 р.,                       тис. грн.

1.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок, які передані на умовах оренди суб’єктам господарювання, з них:

73 994,594

75 847,719

172 397,557

85 988,416

30 050, 000

 

 - під виробничими базами

63 142, 105

69 207, 095

115 029,920

73 400,174

20 000,000

 

 - під автостоянками

2 069,881

-

10 077,325

407,011

50,000

 

 - під магазинами, кафе

8 782,608

6 640,624

47 290,312

12 181,231

10 000,000

2.

Орендна плата за земельні ділянки, які передані на умовах оренди суб’єктам господарювання, за вказаний період:

536 486,569

2 406,108

8 211,066

1 974,258

1 050, 000

 

 - під виробничими базами

1 678, 449

2 153,711

3 284,567

1 414,946

500, 000

 

 - під автостоянками

64, 460

-

362,040

12,210

200, 000

 

- під магазинами, кафе

534 743,66

252,398

4 564,459

547,102

350, 000

3.

Сума надходжень до місцевого бюджету від орендної плати за земельні ділянки, за вказаний період:

536 486,569

2 406,108

8 211,066

1 974,258

1 050, 000

 

 - під виробничими базами

1 678, 449

2 153,711

3 284,567

1 414,946

500, 000

 

 - під автостоянками

64, 460

-

362,040

12,210

200, 000

 

- під магазинами, кафе

534 743,66

252,398

4 564,459

547,102

350, 000

4.

Кількість укладених договорів оренди землі за вказаний період, кількість:

83

48

95

62

42

 

 - під виробничими базами

42

29

43

36

10

 

 - під автостоянками

3

-

6

2

2

 

- під магазинами, кафе

38

19

46

24

30

 

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:

За результатами періодичного відстеження результативності регуляторного акта можна зробити висновок, що він підлягає скасуванню у зв'язку з неефективністю застосування при розрахунку орендної плати земельної ділянки її виду використання, а не коду цільового призначення. Зменшення чи збільшення надходжень до місцевого бюджету залежить лише від кількості укладених за рік договорів оренди землі. Тому методику нарахування орендної плати необхідно привести у відповідність до кодів КВЦПЗ згідно класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої Наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 липня 2010 року N 548 «Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель» та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 листопада 2010 р. за N 1011/18306, а також  необхідно затвердити новий регуляторний акт щодо методики розрахунку плати за користування земельними ділянками (оренда, суперфіцій, емфітевзис, сервітут) на всю територію Білоцерківської міської територіальної громади, розробка якого включена в План діяльності Білоцерківської міської ради з підготовки проєктів регуляторних актів на 2021 рік, затвердженого рішенням міської ради від 15 грудня 2020 року № 20-03-VIIІ (зі змінами).

 

 

Міський голова                                                                                           Геннадій ДИКИЙ


Опубліковано: 01 жовтня 2021 року
Поділитися