Онлайн та СМС інформування Події міста на вашому пристрої

Послуги із постачання програмного забезпечення міської платформи «Контактний Центр» та його впровадження, згідно комплексної цільової програми «Розумна громада»

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі

Головний розпорядник коштів: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради

 

Предмет закупівлі: Послуги із постачання програмного забезпечення міської платформи «Контактний Центр» та його впровадження, згідно комплексної цільової програми «Розумна громада» (код за ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)

 

Код CPV: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

 

Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-24-004608-c 

 

Обґрунтування доцільності закупівлі: Постачання програмного забезпечення міської платформи «Контактний Центр» та його впровадження, згідно комплексної цільової програми «Розумна громада» відповідно до рішення Білоцерківської міської ради Київської області від 24 грудня 2020 року № 69-05-VIIІ.

Метою впровадження міської платформи «Контактний Центр» є досягнення кращих показників управління життям міста, а саме: забезпечення переходу до електронного формату надання послуг органами влади, державними та місцевими установами, суб’єктами комерційної діяльності тощо; підвищення рівня довіри громадян до влади за рахунок відкритості даних; підтримку взаємодії органів влади, державних та міських організацій і установ в режимі реального часу; забезпечення оперативності та якості реалізації дій за рахунок: зручності в отриманні потрібної інформації та гарантованої її актуальності; скорочення часу та здешевлення реорганізації процесів управління життям міста відповідно до зміни законодавства, появи нових послуг, зміни бізнес-процесів тощо. 

Головним завданням впровадження міської платформи «Контактний Центр» є формування універсальної гнучкої основи єдиного інформаційного простору для політичного, господарчого, соціального та економічного життя громади.

Платформа повинна надавати функції та механізми, необхідні для  інформаційної підтримки управління всіма сферами життя міста або населеного пункту. В рамках платформи повинно бути реалізовано: створення єдиного інформаційного простору, звернення громадян як основу для подальшого розвитку послуг для громадян та скорочення термінів їх обробки; зменшення бюджетних витрат на супровід інформаційних систем та зберігання підрозділів.

Міської платформи «Контактний Центр» має надати можливість об’єднати в єдиний комплекс інформаційні звернення громадян міста.  Платформа також повинна мати механізми підключення нових інформаційних сервісів, додаткового прикладного програмного забезпечення та організацію взаємодії із зовнішніми інформаційними системами.

 

Обґрунтування обсягів закупівлі: у відповідності до «Комплексної цільової програми «Розумна громада»».

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Обґрунтування про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі визначено технічним завданням, розробленому у відповідності до завдань «Комплексної цільової програми «Розумна громада»».

 

 

Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі: Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкової вартості послуги, визначеного  методом порівняння ринкових цін, на базі цін трьох надавачів послуг.

 

Предмет закупівлі

Вартість послуги, грн.

Середньоарифметична  вартість послуги, грн.

Очікувана вартість, грн.

ТОВ  "УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ" 

 

ТОВ  "СІВІС"

ТОВ  "ДАБЛ Ю СІ ТІ КОМПАНІ" 

 

Послуги із постачання програмного забезпечення міської платформи «Контактний Центр» та його впровадження

1 160 000,0

2 050 000,0

1 590 000,0

1 600 000,0

1 600 000,0

 

 

 

 


Опубліковано: 21 вересня 2021 року
Поділитися